Версия за печат

00753-2018-0026

BG-Свищов:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

59. Екология


Решение номер 1330-РД-01-03 от дата 04.10.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133965

BG321, Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=212.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извозване на битови отпадъци от територията на община Свищов със специализиран превоз до Регионално депо с. Санадиново, общ. Никопол – 2019 година.“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предоставяне на услуги за извозване на твърди битови отпадъци от територията на Община Свищов до Регионално депо с. Санадиново. Извозването ще се осъществява от претоварна станция по съответния график и маршрут както следва: Депо гр. Свищов до Регионално депо с. Санадиново, общ. Никопол, дължина на маршрута – 35 км. (гр. Свищов, с. Ореш, с. Татари, с. Петокладенци до Регионално депо). График на извозване: ежедневно в работните дни от седмицата. Ориентировъчно количество битов отпадък – до 7600 тона годишно. Услугата е комплекс от дейности, свързани с извозването на битови отпадъци от територията на Община Свищов. Извозването на битовите отпадъци следва да се извършва със специализирани автомобили – мултилифт камиони с кука, като един автомобил ще обслужва няколко контейнера едновременно по системата мултилифт. Контейнерите следва да са 30 куб. метра с размери 2,40 м х 2,40 м х 6,00 м. Изпълнителя е длъжен да предприеме всички необходими действия за осигуряване на безопасни условия на движение, както и опазване на пътищата и пътните принадлежности. Изпълнителят е длъжен да поддържа в готовност екипи, които да осигуряват безопасност на движението при ПТП, аварии и др. извънредни ситуации, станали по общински пътища, обект на договора, като сигнализира с подвижни пътни знаци и балози според възможностите опасности, и в минимално кратък срок да поправи последиците от произшествието, ако това се налага. В случай на тежки или верижни произшествия изпълнителят осигурява пропускателна възможност в участъка, като по-нататъшните си действия съгласува с Възложителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Съгласно чл. 178, ал. 5 от ЗОП при поръчка за доставка или услуга възложителят не е длъжен да мотивира невъзможността за разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 250000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Условия за замяна на изпълнителя с нов изпълнител съгласно чл.116, ал.1, т.4, б. “а“ от ЗОП. В случаите по чл.36, ал.2 и чл.37 от договора – образец №6 неразделна част от документацията за участие, Възложителят може да не прекрати договора, а да замени Изпълнителя съгласно чл.116, ал.1, т.4, б „а“ от ЗОП при следните условия: за новия изпълнител не са налице основания по чл.54, ал.1 от ЗОП и посочените в обявлението за поръчка основания по чл.55, ал.1 от ЗОП и същият отговаря на критериите за подбор, посочени в документацията за обществена поръчка.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.10.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Пламен Стефанов Петков

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет "БИП" на Община Свищов, упълномощен със Заповед №780-РД-01-03/03.07.2018 год. на Кмета на Община Свищов