Версия за печат

00960-2018-0006

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

3. Енергийна ефективност...


Решение номер 7 от дата 03.10.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121459246

BG411, Агенция за устойчиво енергийно развитие, ул. Екзарх Йосиф, 37, За: Ния Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9154032, E-mail: niaivanova@seea.government.bg, Факс: 02 9815802

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.seea.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.seea.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/59-aktualni-obshtestveni-porachki-category/10025-zop-2018-007-03-10-2018.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Енергийна ефективност и възобновяеми източници на енергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Интегриране на съществуващи информационни системи в АУЕР в една обща платформа. Разработване на нови функционалности и надграждане на съществуващи, вкл. изграждане на помощен контактен център („Хелп Деск“), по проект „Повишаване на информираността и капацитета на българските предприятия за реализиране на дейности и мерки по енергийна ефективност и създаване на бизнес модел за подпомагане на схемата за задължения за енергийни спестявания и свързаните с нея дейности“ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Настоящата поръчка обхваща изпълнението на Дейност 6 по проект „Повишаване на информираността и капацитета на българските предприятия за реализиране на дейности и мерки по енергийна ефективност и създаване на бизнес модел за подпомагане на схемата за задължения за енергийни спестявания и свързаните с нея дейности“. Основната цел на тази дейност е да повиши значително ефективността на предоставянето на електронни услуги чрез подобряване взаимодействието на потребителите с интегрираните информационни системи на АУЕР. Целта се осъществява с изпълнението на следните основни поддейности: 1. Интегриране на съществуващите и допълнително създаваните информационни системи за предоставяне на електронни услуги и административно обслужване чрез изграждане на “единна интеграционна среда (платформа)”; 2. Увеличаване обхвата и оптимизиране на предоставяните от АУЕР електронни услуги чрез създаване на нови функционалности; 3. Разработване и внедряване на помощен контактен център („Хелп Деск“).

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект: „Повишаване на информираността и капацитета на българските предприятия за реализиране на дейности и мерки по енергийна ефективност и създаване на бизнес модел за подпомагане на схемата за задължения за енергийни спестявания и свързаните с нея дейности“ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, изпълняван съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP002-3.003-0001-C01/02.05.2018 г. Приоритетна ос 3. BG16RFOP002-3 „Енергийна и ресурсна ефективност” Инвестиционен приоритет 3.1. „Енергийни технологии и енергийна ефективност“ Бюджетна линия BG16RFOP002-3.003

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката попада в една група услуги съгласно Общия терминологичен речник (CPV) и не включва разнородни дейности, поради което не е разделена на обособени позиции. В случая от значение се явява и факта, че разделянето на предмета на поръчката на отделни обособени позиции не е целесъобразно. В тази връзка следва да се има предвид съображение 78 от уводната част на Директива 2014/24/ЕС на Европейския парламент и на Съвета от 26.02.2014 г. за обществените поръчки и за отмяна на Директива 2004/18/ЕО, съгласно което право на възлагащия орган е да прецени доколко е целесъобразно разделянето на поръчките на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1318666.66 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Процедурата е открита по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 във връзка със стойностните прагове по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

03.10.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Ивайло Василев Алексиев

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор на Агенция за устойчиво енергийно развитие