Деловодна информация
00530
E-12-00-284#6 02/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
02/10/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0030 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков №52
София BG411 1000 България
Ц. Симеонова +359 298593044
ts.simeonova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3602


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Следгаранционна поддръжка по телефон, факс и електронна поща на документооборотна система Archimed eProcess за всички структури на НАП
50324100      
Услуги

Предметът на поръчката включва: а) Постоянна 24 часова поддръжка на системата ИСД Archimed eProcess в структурата на НАП (ЦУ, ТД и Офиси) с отстраняване на проблемите в рамките на работния ден, за период от 36 месеца, считано от датата на сключване на договора, с начална дата на изпълнение не по-рано от 13.08.2018 г., в случай че договорът бъде сключен преди тази дата. Специализирана помощ по телефон, e-mail или факс за всяка структурна единица на НАП при възникнали проблеми, свързани с функционирането на Archimed eProcess – в работни дни от 08:00 ч. до 19:00 ч. б) Поддържане на актуална система Archimed eProcess; в) Отстраняване на възникнали грешки във функционалността или конфигурирането на системата; г) Промяна в конфигурирането и настройките на Archimed eProcess с цел осигуряване на нормална експлоатация на системата; д) Своевременно отразяване на настъпилите законодателни промени в документооборотната система без промяна на първоначално установената функционалност.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
110000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50324100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Място на изпълнение на Договора са структурите на НАП (ЦУ, ТД и офиси), посочени в Списък на адресите и координаторите по договора от страна на НАП за абонаментна поддръжка на ИСД Archimed eProcess

Предметът на поръчката а) Онлайн поддръжка на системата ИСД Archimed eProcess в структурата на НАП.
Специализирана помощ по телефон, e-mail или факс за всяка структурна единица на НАП при възникнали проблеми, свързани с функционирането на Archimed eProcess се извършва в работни дни от 08:00 ч. до 19:00 ч., като при необходимост и след изтичане на работния ден, както и в неработни дни до отстраняване на възникнали проблеми при работата със системата;
б) Поддържане на актуална система Archimed eProcess;
в) Отстраняване на възникнали грешки във функционалността или конфигурирането на системата;
г) Промяна в конфигурирането и настройките на Archimed eProcess с цел осигуряване на нормална експлоатация на системата;
д) Своевременно отразяване на настъпилите законодателни промени в документооборотната система без промяна на първоначално установената функционалност;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз, в случаите, изброени подолу (моля, попълнете Приложение Г1)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
118       Следгаранционна поддръжка по телефон, факс и електронна поща на документооборотна система Archimed eProcess за всички структури на НАП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Давид Холдинг АД 833092882
ул. Стара река №2, Дом на културата Арсенал
Казанлък BG344 6100 България
sofia@david.bg +359 24901600
www.david.bg +359 243162253
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
110000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

110000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Срокът на договора е 36 месеца, считано от датата на подписването му - 12.09.2018 г. Възложителят заплаща цената за следгаранционното поддържане на 12 равни тримесечни вноски, като всяка вноска се заплаща в срок до 30 дни след представяне на фактура и въз основа на тримесечни обобщени приемо-предавателни протоколи за изпълнените дейности по договора през съответния тримесечен период.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша №2
София 1000 България
ad.sgs@scc.bg +359 2921988
http://scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
ДА
 
защита на изключителни права, включително права върху интелектуална собственост
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Предмет на поръчката е поддръжка на документооборотна система Archimed eProcess. Софтуерните продукти са закрилян с авторско право обект, съгласно чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗАПСП.
„Давид Холдинг”АД е единствен носител на авторските права за документооборотна система Archimed eProcess и правата на интелектуална собственост и техническата поддръжка не са предостъпени на трети лица.
В подкрепа на това са представени следните документи:
- Свидетелство за търговска марка Архимед № 31328, от Патентно ведомство на Р. България;
- Свидетелство за търговска марка Архимед, от Патентно ведомство на Р. България, регистрирана на 13.08.1997 г., със срок до 10.10.2006 г.;
- Уведомление от Патентно ведомство на Р. България. Видно от документа, на 10.10.2006 г. в Държавния регистър на марките е вписано подновяване на регистрацията на марката Архимед, рег. № 31328, за нов период от 10 години;
- Удостоверение от 24.06.2011 г., издадено от Патентно ведомство на Р. България. Видно от документа, на 22.06.2011 г. в Държавния регистър на марките е вписано прехвърлянето на правото върху марка с рег. № 31328 и наименование Архимед на „Давид Холдинг“ АД;
- Уведомление от Патентно ведомство на Р. България. Видно от документа, на 30.08.2016 г. в Държавния регистър на марките е вписано подновяване на регистрацията на марка Архимед с рег. № 31328, за нов период от 10 години, до 10.10.2026 г.
- Декларация от 08.02.2018 г. от изпълнителния директор на „Давид Холдинг“ АД, с която се удостоверява, че авторските права върху програмния продукт Архимед и върху софтуерната система Archimed eDMS, модулите й, както и всичките й компоненти са притежание на „Давид Холдинг“ АД и са освободени от претенции на трети лица.
Доколкото дружеството е носител на авт. права за продукта, то възлагането на общ. поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авт. му права или други права на интелектуална собственост.
Така изложените обстоятелства установяват предпоставките за възлагане по реда на чл. 79, ал. 1, т. 3, б. "в" от ЗОП и мотивират избора на процедура на договаряне без предварително обявление за възлагане на общ. поръчка. Изложеното се подкрепя и от становище на АОП от 05.07.2018 г. за осъществен контрол за законосъобразност по чл. 233 от ЗОП.

Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва