Деловодна информация
00106
90-00-49 27/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
00106-2018-0033 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на правосъдието 000695349
ул. Славянска № 1
София BG411 1040 България
Ивалина Маринова - младши експерт в отдел Обществени поръчки, дирекция Управление на собствеността +359 2923-7489
Ivalina_Marinova@justice.government.bg +359 29813445

Интернет адрес/и

www.mjs.bg

http://profile.mjs.bg/530ff7c0d1963d35e1fec7e2f53be3f3


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Правосъдие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„АБОНАМЕНТНА ПОДДРЪЖКА НА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА НА РЕГИСТЪРА НА АКРЕДИТИРАНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ” 90-00-49
72250000      
Услуги

Основна цел на поръчката е осигуряване на работоспособност на системата за 24х7. Системата представлява Web базирано приложение, което е разработено на платформа Net Frame Work 3.5 и използва IIS. Приложението е инсталирано и работи на операционна система Windows server 2012 R2 и използва база данни Microsoft SQL server 2014.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
5280.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обществената поръчка се изпълнява отдалечено или на място, в сградата на Министерство на правосъдието - гр. София, ул. „Аксаков“ № 5.

Дейности по изпълнение на абонаментна поддръжка на системите: Профилактика на Системата - периодично тестване и анализ на работата на Системата; Отстраняване на грешки и неизправности в работата на системата; Генериране на справка на целия обем информация за един запис; Генериране на справки по зададени критерии за повече от един запис; При възникване на инцидент – описание на инцидента и средствата и методите за неговото отстраняване с цел вписване в регистъра на инцидентите; Проверка интегритета на данните при необходимост; Отстраняване на докладвани грешки в работата на системата; Оказване на помощ “Help Desk” за подпомагане на потребителите на системата; Извършване на промени в информационната система, свързани с промяна на нормативна уредба или възникнала необходимост, до 5 (пет) дни, за периода на поддръжка; При необходимост подпомагане на експертите при промяна на технологията на обработка на информацията в регистъра; Продължава в Раздел VI.3. Допълнителна информация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  854163 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-319       "Абонаментна поддръжка на информационна система на регистъра на акредитираните организации"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ФЮЧЪР СТАНДАРТС ЕООД 203189857
ул. Руй планина № 1
София BG411 1407 България
info@future-standards.com +359 878627438
www.future-standards.com +359 878627438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5280.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

При необходимост провеждане на обучение на служителите, ползващи системата.
Участникът следва да осигури екип от изпълнители за своевременна методологична помощ при настъпили инциденти, бъгове или сривове.
Участникът следва да осигури реакция при постъпило от страна на МП съобщение за критична ситуация/инцидент в рамките на 4 (четири) часа.
Участникът следва да отстрани възникналия проблем в рамките на 8 (осем) часа.
Участникът следва в срок до 5 (пет) дни от подписване на договора за възлагане на техническа поддръжка да се запознае в детайли с функционалностите на системата, чиято поддрръжка е предмет на договора и да декларира готовност за извършване на техническа и софтуерна поддръжка, както и разработки върху предоставения от МП код на системата.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/09/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва