Деловодна информация
00118
1200 - 469 26/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/09/2018 (дд/мм/гггг)
00118-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
инж. Стоян Марков, инж. Гинка Тужарова +359 44611127
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

http://www.sliven.bg/index.csp?f=1-00118-2018-002


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на обзавеждане и технологично оборудване за „Детска градина и здравно – образователен център в УПИ І, кв. 40, кв. „Надежда” – гр. Сливен”, по шест обособени позиции
39161000      
Доставки

Обхватът на обществената поръчка включва доставка и монтаж на обзавеждане и технологично оборудване за Детска градина и здравно – образователен център в УПИ I, кв. 40, кв. „Надежда” – гр. Сливен, по шест обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на мебели“
Обособена позиция № 2: „Доставка и монтаж на бяла техника“
Обособена позиция № 3: „Доставка и монтаж на черна техника и компютърни системи“
Обособена позиция № 4: „Доставка и монтаж на медицинско обзавеждане, апаратура и инструменти“
Обособена позиция № 5: „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на салон за музика и физкултура“
Обособена позиция № 6: „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за външна площадка за игра и отдих“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
142738.26      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на мебели“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39161000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Детска градина и здравно – образователен център, кв. „Надежда”, гр. Сливен

Обхватът на обществената поръчка включва доставка и монтаж на обзавеждане и технологично оборудване за Детска градина и здравно – образователен център в УПИ I, кв. 40, кв. „Надежда” – гр. Сливен, по шест обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на мебели“-Шкаф за бельо 60/60/180 -14 бр.;Шкаф за консумативи 60/60/80 -5 бр.;Бюро с депо 140/70/78 -1 бр.;Бюро с депо 120/60/75Н-1 бр.;Бюро с депо 120/60/75Н-5 бр.;Бюро с депо 140/70/75-5 бр.;Бюро с пристройка и контейнер 150/100/60/75 Н-2 бр.;Бюро за ръководител с модули/надстройки 160/70/75 Н-1бр.;Офис бюро с депо 160/70/75Н- 3 бр.;Работни бюра 130/60/75Н -10 бр.; Работен стол - 13 бр.; Офис стол - 4 бр.; Конферентни столове с подвижен плот- 30 бр.; Шкаф за дрехи 50/50/180 - 4 бр.; Шкафчета за дрехи-двойни 50/32/140 - 14 бр.;Шкаф за дрехи 80/50/180Н-1 бр.;Шкаф за дрехи 50/50/180Н-4 бр.;Секционен шкаф 130/40/180-1 бр.;Шкаф за канц. материали 130/40/180-2 бр.;Шкаф за канц. материали 80/40/180Н- 8 бр.; Шкаф за канц. Материал
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж – П1    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на медицинско обзавеждане, апаратура и инструменти“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Детска градина и здравно – образователен център в УПИ I, кв. 40, кв. „Надежда” – гр. Сливен

Обхватът на обществената поръчка включва доставка и монтаж на обзавеждане и технологично оборудване за Детска градина и здравно – образователен център в УПИ I, кв. 40, кв. „Надежда” – гр. Сливен, по шест обособени позиции:
Обособена позиция № 4: „Доставка и монтаж на медицинско обзавеждане, апаратура и инструменти“-Стерилизатор - 1 бр.; Теглилка с ръстомер за кърмачета - 1 бр.; Кантар с ръстомер за деца - 1 бр.; Инхалатор амбулатор - 1 бр.; Таблица проверка визус-1бр.;Инструментална маса - 1 бр.; 6 канален ЕКГ апарат - 1 бр.; Кислородна бутилка 3 л - 1 бр.; Балон за обдишване за дете/възр. - 2 бр.; Апарат за артериално налягане - 2 бр.; Стетоскоп/лекарска слушалка/-2бр.;Неврологично рефлексно чукче-1 бр.; Глюкомер с набор ленти - 1 бр.; Медицински термометър - 2 бр.;Лекарска чанта за медикаменти, инструменти и консумативи за домашни посещения - 1 бр.; Таблица за изследване на зрителна острота - 1 бр.; Таблица за изследване на цветно зрение- 1 бр.; Камертон - 1 бр.; Лупа-1бр.;Ръстомер
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж – П1    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на салон за музика и физкултура“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37451730      
37311200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Детска градина и здравно – образователен център, кв. „Надежда”, гр. Сливен

Обхватът на обществената поръчка включва доставка и монтаж на обзавеждане и технологично оборудване за Детска градина и здравно – образователен център в УПИ I, кв. 40, кв. „Надежда” – гр. Сливен, по шест обособени позиции:
Обособена позиция № 5: „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на салон за музика и физкултура“ - Врата за мини футбол - 2 бр.; Шведска стена от дърво, с монтаж към стена - 1 бр.; Гимнастически дюшеци - 5 бр.; Мини баскетболен кош с мрежа, монтиран към стена - 2 бр.; Мрежа за мини тенис/волейбол/бадминтон, монтирана към конзолни обтяжки за разпъване при игра - 1 бр.; Вътрешна спортна настилка - 95 кв.м; Меки играчки с кожено покритие - 10 бр.; Спортни пособия (топки, въжена стълба, гумена игра за скачане, тунел за промушване и др.) -1 бр.; Портативно пиано - 1 бр.; Акордеон - 1 бр.; Музикални инструменти (хармоника, музикални тръби, мини ксилофони, маракаси и др.) - 1 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж – П1    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за външна площадка за игра и отдих“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37535220      
39113600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Детска градина и здравно – образователен център, кв. „Надежда”, гр. Сливен

Обхватът на обществената поръчка включва доставка и монтаж на обзавеждане и технологично оборудване за Детска градина и здравно – образователен център в УПИ I, кв. 40, кв. „Надежда” – гр. Сливен, по шест обособени позиции:
Обособена позиция № 6: „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за външна площадка за игра и отдих“ - Беседка за деца от 0 до 3 години - 2 бр.; Беседка за деца от 3 до 12 години - 4 бр.; Мултифункционален кът за деца от 0 до 3 год. - 2 бр.; Мултифункционален кът за деца от 3 до 6 год. - 4 бр.; Пейки с облегалка - 16 бр.; Кошчета за отпадъци - 6 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж – П1    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 036-078134 (напр. 2015/S 123-123456)   и  830809 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
4    1   „Доставка и монтаж на мебели“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
11
11 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

«Българска училищна индустрия» ООД 175123092
ул. Родопски извор № 40, вх. В, ет. 3, ап. 32
София BG411 1680 България
bsi.group@abv.bg +359 895414885
+359 24011000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
101952.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

75804.38      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    4   „Доставка и монтаж на медицинско обзавеждане, апаратура и инструменти“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

«Елпак - Лизинг» ЕООД 103506445
ул. Д-р Иван Богоров № 12, ет. 2
Варна BG331 9002 България
elpak@elpak.bg +359 52602360
+359 52699060
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
30500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29145.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    5   „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на салон за музика и физкултура“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация «Панда» 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15467.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7981.46      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3    6   „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за външна площадка за игра и отдих“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация «Панда» 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
30500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29807.42      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решение № РД 15 - 1960 от 09.07.2018 г., за определяне на изпълнители на петте обособени позиции на обществената поръчка е получено от дванадесет участници на 10.07.2018 г. и от четирима участници на 11.07.2018 г. Крайният срок за обжалване е 23.07.2018 г., включително.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител № 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/09/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва