Версия за печат

00575-2018-0009

BG-Раковски:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер ОПЗ - 22 от дата 25.09.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471543

BG421, ОБЩИНА РАКОВСКИ, пл. България № 1, За: Мариета Димитрова - Гл. юрисконсулт на Община Раковски, България 4150, Раковски, Тел.: 03151 2369, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 03151 2361

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rakovski.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://rakovski.bg/profile/index.php.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 7 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на горива за зареждане автомобилите на Общинска администрация - гр. Раковски и ОП "БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ" към Община Раковски чрез система за зареждане при безналично плащане посредством карти, предоставени от изпълнителя-продавач за 2019г. с количества, както следва: - за Община Раковски: доставка на Бензин А 95 Н до 22`000 литра; доставка на дизелово гориво до 60`000 литра - общо количество до 82`000 литра +/- 20% - за ОП "БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ": доставка на бензин А 95 Н до 10`000 литра; доставка на дизелово гориво до 100`000 литра - общо количество до 110`000 литра +/-20 % на посочени бензиностанции на изпълнителя (собствени и/или наети), както на територията на Община Раковски, така и на територията на Република България

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обект на настоящата поръчка е доставка на стоки, определени по списък, предложен от Държавната комисия по стоковите борси и тържищата и одобрен от Министерски съвет. Борсовата сделка е предпочетена за реализиране на обществената поръчка предвид възможността, която предоставя стоковата борса за обявление, провеждане и приключване на процедурата в кратки срокове при същевременно спазване принципите на ЗОП за публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност на участниците и недопускане на дискриминация, гарантиране опазването на търговската тайна на кандидатите и техните предложения. Възложителят намира, че така се дава възможност за участие на всички потенциални участници за изпълнители на поръчката, тъй като търговията на стоковата борса позволява всеобща достъпност на всички пазарни субекти и се гарантира спазване на основната цел на закона - осигуряване на ефективност при разходването на бюджетните средства. Посочените количества са на база статистика от предходен период и се посочват единствено с цел определяне на прогнозния обем на поръчката, като Възложителят и/или общинското предприятие не се ангажират да ги усвоят изцяло.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката попада в един клас съгласно Общия терминологичен речник (CPV) и не включва разнородни дейности/доставки, поради което не е целесъобразно същата да бъде разделена на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 358080 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

чл. 79, ал. 1, точка 7 от ЗОП

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

Сделката ще се извърши чрез "Софийска стокова борса" АД, която е лицензирана стокова борса от ДКСБТ.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам


VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

На това място Възложителят уточнява, че количествата ще се фактурират поотделно за Община Раковски и за ОП "БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ" по следните банкови сметки: ЗА ОБЩИНА РАКОВСКИ, ЕИК BG 000471543 Обслужваща банка: "УниКредит Булбанк" АД - Клон Раковски IBAN: BG 98 UNCR 7000 3121 7598 79 BIC: UNCRBGSF МОЛ: Павел Андреев Гуджеров - Кмет на Община Раковски ЗА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ "БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ", ЕИК 0004715430097 (не е регистрирано по ЗДДС): Обслужваща банка: "УниКредит Булбанк" АД - Клон Раковски IBAN: BG 05 UNCR 7000 3122 9069 29 BIC: UNCRBGSF МОЛ: Петър Ангелов Антонов - Директор на ОП "БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ"

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, точка 5 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

25.09.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Павел Андреев Гуджеров

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Раковски