Деловодна информация
00530
Е-12-00-238#18 18/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
18/09/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Е. Алексиева +359 298593059
e.aleksieva@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3584


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработка и доставка на униформено облекло и обувки за служители от дирекция „Фискален контрол” в четири обособени позиции
18222000      
Доставки

Предметът на поръчката включва изработка и доставка на униформено облекло и обувки за служители от дирекция „Фискален контрол” в четири обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 „Изработка и доставка на лятно униформено облекло за служители от дирекция „Фискален контрол“;
Обособена позиция № 2 „Изработка и доставка на зимно униформено облекло за служители от дирекция „Фискален контрол“;
Обособена позиция № 3 „Изработка и доставка на зимни обувки за служители от дирекция „Фискален контрол“.
Обособена позиция № 4 „Изработка и доставка на летни обувки за служители от дирекция „Фискален контрол“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
357500.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Изработка и доставка на лятно униформено облекло за служители от дирекция „Фискален контрол“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18222000      
18441000      
18332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Размерите на облеклото, се взимат на място за всеки от служителите по тер. структури на НАП. Изработеното облекло се доставя франко склада на възложителя гр. София, бул. "Княз Ал.Дондуков" №52.

Артикулите, предмет на поръчката по обособена позиция №1 „Изработка и доставка на лятно униформено облекло за служители от дирекция „Фискален контрол“ са, както следва:
• 450 броя мъжко лятно яке;• 200 броя дамско лятно яке;• 450 броя мъжки летен панталон;• 200 броя дамски летен панталон;
• 900 броя мъжка риза с къс ръкав;• 400 броя дамска риза с къс ръкав;• 650 броя лятна шапка;• 650 броя колан.
Обявените кол-ва от артикулите са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя, като възложителят може да не поръча всички обявени кол-ва или да заяви повече от прогнозния брой на всеки или на някой от артикулите, в рамките на макс. допуст. стойност на договор по обос. позиция.
Предлаганите от участник цени на брой артикул следва да бъдат съобразени с посочените макс. допуст. единични стойности. В случай на надвишаване на някоя от посочените стойности, участникът ще бъде отстранен от участие на основание чл. 107, т. 2, б. „а” от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изработка и доставка на артикулите е до 45 работни дни, считано от датата на получаване на заявка от изпълнителя чрез координатора по договора за възложителя. Възложителят изпраща на изпълнителя предварителни заявки (по образец) за доставка на необходимите артикули, на посочен от изпълнителя e-mail /факс/, като същите ще се считат за надлежно получени с получаване на ел. потвърждение.

II.2) Описание 1

Изработка и доставка на зимно униформено облекло за служители от дирекция „Фискален контрол" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18222000      
18441000      
18332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Размерите на облеклото, се взимат на място за всеки от служителите по тер. структури на НАП. Изработеното облекло се доставя франко склада на възложителя гр. София, бул. "Княз Ал.Дондуков" №52.

Артикулите, предмет на поръчката по об. позиция №2 „Изработка и доставка на зимно униформено облекло за служители от дирекция „Фискален контрол“ са, както следва:•450 бр. мъжко зимно яке; • 200 бр. дамско зимно яке;• 450 бр. мъжки суитшърт;• 200 бр. дамски суитшърт;• 450 бр. мъжки зимен панталон;• 200 бр. дамски зимен панталон;• 900 бр. мъжка риза с дълъг ръкав;• 400 бр. дамска риза с дълъг ръкав; • 650 бр. зимна шапка; • 650 бр. колан.
Обявените кол-ва от артикулите са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя, като възложителят може да не поръча всички обявени кол-ва или да заяви повече от прогн. брой на всеки или на някой от артикулите, в рамките на макс. допуст, стойност на договора по обос. позиция.
Предлаганите от участник цени на брой артикул следва да бъдат съобразени с пос. макс. допустими един. стойности. В случай на надвишаване на някоя от пос. стойности, участникът ще бъде отстранен на осн.чл. 107, т. 2, б. „а” от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изработка и доставка на артикулите е до 45 работни дни, считано от датата на получаване на заявка от изпълнителя чрез координатора по договора за възложителя. Възложителят изпраща на изпълнителя предварителни заявки (по образец) за доставка на необходимите артикули, на посочен от изпълнителя e-mail /факс/, като същите ще се считат за надлежно получени с получаване на ел. потвърждение.

II.2) Описание 1

Изработка и доставка на зимни обувки за служители от дирекция „Фискален контрол“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Размерите на обувките, се взимат на място за всеки от служителите по тер. структури на НАП. Изработените обувки се доставят франко склада на възложителя гр. София, бул. "Княз Ал.Дондуков" №52.

Артикулите, предмет на поръчката по обособена позиция №2 „Изработка и доставка на зимни обувки за служители от дирекция „Фискален контрол“ са, както следва:• 900 чифта мъжки зимни обувки;• 400 чифта дамски зимни обувки.
Обявените количества от артикулите са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя, като възложителят може да не поръча всички обявени количества или да заяви повече от прогнозния брой на всеки или на някой от артикулите, в рамките на максимално допустимата стойност на договор по обособената позиция.
Предлаганите от участник цени на брой артикул следва да бъдат съобразени с посочените максимално допустими единични стойности. В случай на надвишаване на някоя от посочените стойности, участникът ще бъде отстранен от участие на основание чл. 107, т. 2, б. „а” от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изработка и доставка на артикулите е до 45 работни дни, считано от датата на получаване на заявка от изпълнителя чрез координатора по договора за възложителя. Възложителят изпраща на изпълнителя предварителни заявки (по образец) за доставка на необходимите артикули, на посочен от изпълнителя e-mail /факс/, като същите ще се считат за надлежно получени с получаване на ел. потвърждение.

II.2) Описание 1

Изработка и доставка на летни обувки за служители от дирекция „Фискален контрол“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Размерите на обувките, се взимат на място за всеки от служителите по тер. структури на НАП. Изработените обувки се доставят франко склада на възложителя гр. София, бул. "Княз Ал.Дондуков" №52.

Артикулите, предмет на поръчката по обособена позиция №4 „Изработка и доставка на летни обувки за служители от дирекция „Фискален контрол“ са, както следва:• 900 чифта мъжки летни обувки;• 400 чифта дамски летни обувки.
Обявените количества от артикулите са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя, като възложителят може да не поръча всички обявени количества или да заяви повече от прогнозния брой на всеки или на някой от артикулите, в рамките на максимално допустимата стойност на договор по обособената позиция.
Предлаганите от участник цени на брой артикул следва да бъдат съобразени с посочените максимално допустими единични стойности. В случай на надвишаване на някоя от посочените стойности, участникът ще бъде отстранен от участие на основание чл. 107, т. 2, б. „а” от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изработка и доставка на артикулите е до 45 работни дни, считано от датата на получаване на заявка от изпълнителя чрез координатора по договора за възложителя. Възложителят изпраща на изпълнителя предварителни заявки (по образец) за доставка на необходимите артикули, на посочен от изпълнителя e-mail /факс/, като същите ще се считат за надлежно получени с получаване на ел. потвърждение.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 071-156848 (напр. 2015/S 123-123456)   и  841443 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
111    3   Изработка и доставка на зимни обувки за служители от дирекция „Фискален контрол“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Техномат Меркурий ЕООД 817061738
кв. Бойката
Габрово BG322 5300 България
tehnomat@abv.bg +359 66805574
http://www.technomat-mercury.com +359 66807757
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

214500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
112    4   Изработка и доставка на летни обувки за служители от дирекция „Фискален контрол“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Техномат Меркурий ЕООД 817061738
кв. Бойката
Габрово BG322 5300 България
technomat@abv.bg +359 66805574
http://www.technomat-mercury.com +359 66807757
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

143000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Доставките ще се осъществяват периодично по заявка на възложителя, в която са посочени видовете, количествата, единичните цени съгласно ценово предложение. Заявките се изпращат чрез координатора на посочен от изпълнителя e-mail /факс/.
Обявените в Технически спецификации на поръчката количества от артикулите са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя, като възложителят може да не поръча всички обявени количества или да заяви повече от прогнозния брой на всеки или на някой от артикулите, в рамките на максимално допустимата стойност на договора по съответната позиция. Договорът се сключва за срок от две години от датата на сключване или до достигане на максимално допустимата стойност на договора по обособената позиция.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша №2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/09/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва