Версия за печат

00267-2018-0097

BG-Пловдив:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

68. Хранително-вкусова промишленост


Решение номер 18РОП86 от дата 14.09.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

BG421, Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Дарина Шаркова - гл. експерт дирекция Обществени поръчки, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752, E-mail: todor_todorov@plovdiv.bg, Факс: 032 660571

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба и яйца, за нуждите на Община Пловдив, общинските социални заведения в гр. Пловдив и ОП „Зоопарк Пловдив".

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба и яйца, за нуждите на Община Пловдив, общинските социални заведения в гр. Пловдив и ОП „Зоопарк Пловдив". Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на месо и месни хранителни продукти, риба и яйца, в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения – неразделна част от поканата.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Поръчката не е разделена на обособени позиции, предвид следните мотиви: - Предметът на настоящата процедура представлява самостоятелно обособена позиция (ОП 1) от прекратена (открита) процедура с две обособени позиции, с уникален номер в РОП: 00267-2018-0037, при обявяването на която, възложителят е преценил за целесъобразно стоките, предмет на настоящата поръчка, респективно на ОП 1 от прекратената, да бъдат обособени в една поръчка/обособена позиция; - В резултат на проведена на основание чл. 79, ал. 1, ал. 1 ЗОП процедура по чл. 18, ал. 1, т. 8 ЗОП - договаряне без предварително обявление, с уникален номер в РОП: 00267-2018-0071, е възложена обособена позиция № 2 на прекратената „открита“ процедура, а в частта ОП 1 поръчката отново е прекратена, (осн. чл. 110, ал. 1, т. 4 от ЗОП); - Настоящата поръчка има за цел възлагане на ОП 1 на прекратената процедура, поради което считам, че не са налице основания за допълнително разделяне на поръчката, а предвид прогнозната стойност и вида на стоките, възлагането само на една поръчка ще да доведе до икономии от мащаба и обхвата, и ще улесни управлението за възлагащия орган, без това да доведе до понижаване или отстраняване от пазарно участие на по-малки или по-специализирани изпълнители.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 334366.66 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Настоящата обществена поръчка се възлага чрез процедура по чл. 18, ал. 1, т. 8 ЗОП поради наличие на следната фактическа обстановка: 1. След проведена открита процедура по реда на ЗОП, с две обособени позиции и с уникален номер в АОП 00267-2018-0037, на основание чл. 110, ал. 1, т. 2 ЗОП, с Решение № 18РОП36(5) от 07.06.2018 г. на възложителя процедурата е прекратена, тъй като всички подадени оферти за участие са неподходящи по смисъла на § 2, т. 25 от ДР на ЗОП; 2. На основание чл. 79, ал. 1, т. 1 ЗОП, с Решение № 18РОП65 от 3.07.2018 г. на възложителя, е открита процедура по 18, ал. 1, т. 8 ЗОП (номер в АОП 00267-2018-0071), за възлагане на двете обособени позиции на прекратената „открита“ процедура. С Решение № 18РОП65(6) от 30.07.2018 г. са определени изпълнители на двете обособени позиции на поръчката. След получен отказ от сключване на договор от определения за изпълнител на ОП 1 – „ПАНДА – И.П.“ ЕООД, с Решение № 18РОП65(11) от 20.08.2018 г. поръчката отново е прекратена в частта й по ОП 1 - „Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба и яйца“. Във връзка с изложеното и предвид правната възможност по чл. 79, ал. 1, т. 1 ЗОП, възложителят взема настоящото решение за откриване на процедура по чл. 18, ал. 1, т. 8 ЗОП, за възлагане на ОП 1 на прекратените процедури по т. 1 и 2, предвид също и обстоятелството, че обезпечеността на доставките на стоките, предмет на поръчката, е до 25.10.2018 г. Към датата на откриване на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, Решения № 18РОП36(5) от 07.06.2018 г. и № 18РОП65(11) от 20.08.2018 г. на възложителя са влезли в сила.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

Виском ЕООД, ЕИК: 115058786

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: 18РОП36 от 05.04.2018 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00267-2018-0037

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Електронна преписка на поръчката: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180911ZJNY7026407. Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща прогнозна стойност, при условията на проекта на договор. Предвид, че се предвижда подновяване на договора, на основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочената прогнозна стойност на обществената поръчка е с включено предвиденото подновяване. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 4 % от стойността на договора без ДДС.Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за 1 година, е 167183,33 лева без ДДС. Изпълнението предмета на поръчката следва да се осъществява от лице, което притежава Удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ, за най-малко един обект за производство и/или за търговия с храните/групите храни, предмет на поръчката, издадено от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождението на обекта, съответно да е вписан в регистъра по чл. 14 от ЗХ. Съответствието с поставения критерий се декларира в ЕЕДОП, Част ІV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т. 1. Съответствието с поставения критерий се доказва със заверено копие на Удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ, а за чуждестранни участници – на аналогичния документ. Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Преди сключване на договор се предоставят актуални документи, удостоверяващ правото лицата изпълняват дейността по предмета на поръчката в Република България - заверено копие на Удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ, издадено ОДБХ по местонахождението на обекта. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. За когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 и обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1, 4, 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, като не се прилага възможността по чл. 55, ал. 4 ЗОП. 2. За когото са налице основанията по чл. 107 от ЗОП; 3. Който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен когато са налице условията по чл. 4 от закона. 4. За когото са налице ограничения след освобождаване от висша публична длъжност, на основание ЗПКОНПИ. 5. За когото е налице свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се прилагат за лицата по чл. 40 от ППЗОП. Изискването по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година. Основанията за отстраняване по т. 1 се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Основанията за отстраняване са прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Когато за участник е налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 4, 5 от ЗОП и преди подаването на офертата той е предприел мерки за доказване на надеждност по чл. 56 ЗОП, тези мерки се описват в ЕЕДОП, а като доказателства за надеждността на участника се представят документите по чл. 45, ал. 2 ППЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 5, буква "а" от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.09.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Георги Петров Титюков

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет „Спорт, младежки дейности и социална политика“ в община Пловдив, упълномощен със Заповед № 16ОА1356/07.06.2016 г.