00530-2018-0088
Технически редакции | ||
13.09.2018 16:06 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
13.09.2018 16:06 ч. : | 13/09/2018 15:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.09.2018 16:06 ч. : | 13/09/2018 15:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
31. Информационни и комуникационни технологии
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: П. Илиев, България 1000, София, Тел.: 02 98593183, E-mail: p.iliev@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Развитие и поддръжка на информационна система „Интрастат“
В обхвата на обществената поръчка е включено изпълнението на следните основни дейности: Дейност 1 „Извършване на анализ на настоящата ситуация и планиране и организиране изпълнението на поръчката“. Дейност 2 „Извършване на бизнес анализ за идентифициране на потребностите и дефиниране на детайлни функционални и нефункционални изисквания към информационната система „Интрастат“. Дейност 3 „Изготвяне на Техническа спецификация и дизайн на информационната система „Интрастат“. Дейност 4 „Развитие на информационната система „Интрастат“, включващо разработване на нови модули и функционалности и актуализиране и оптимизиране на съществуващите“. Дейност 5 „Настройка, поддръжка и оптимизация на ИСИ, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми, както и дейност по обучение и предоставяне на знания“. Дейност 6 „Внедряване, тестване и приемане на новите модули и функционалности и актуализиране и оптимизиране на съществуващите в ИСИ“. Дейност 7 „Актуализиране на ИСИ, вкл. интерфейси за обмен на информация с други информационни системи в рамките на съществуващата функционалност“. Дейност 8 „Поддръжка на информационна система „Интрастат“.
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции по следните съображения: Всички включени в обхвата на обществената поръчка дейности са взаимно обвързани и е целесъобразно да се осъществят от един изпълнител, тъй като се цели предоставяне на услуги по разработване на софтуер, който да развие съществуващата информационна система и да е неразривно свързан с нея. Планираните допълнителни функционалности не биха могли да се внедрят без необходимата актуализация на съществуващата функционалност в рамките на осъществяваната поддръжка на информационната система след изтичане на срока на поддръжката й. Реализацията на промени и адаптации, независимо от тяхното естество (възникнали във връзка с поддръжката на системата или нейното развитие), налага ежедневен достъп и работа от страна на специалистите на изпълнителя върху идентичен изходен код (source code), централизирано управление на конфигурацията на проекта, както и централизиран процес по управление на качеството. Извършването на промени и доработки в една система, които са базирани на идентичен изходен код, носи висок риск от неконсистентност на конфигурацията, както и възникване и регресия на проблеми, причинени от липсата на единен процес на управление и контрол по време на дейностите по разработка, тестване, подготовка и инсталация на нови версии. С едновременно изпълнение на предвидените дейности от един изпълнител ще се гарантира изискуемото от възложителя качествено ниво, с оглед максимална защита на направените от страна на НАП инвестиции.
НЕ
V: Мотиви
Националната агенция за приходите е публичен възложител по смисъла на чл. 5, ал. 2 от ЗОП и стойността на планираните от възложителя обществени поръчки със сходен предмет, включително за териториалните структури на НАП, са на стойност в размер на 6 872 872,63 лв. без ДДС, т.е. попадат в обхвата на чл. 20, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки, предвид което възлагането й следва да се осъществи чрез провеждане на открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
13.09.2018 г.
VIII: Възложител
Гавраил Борисов Забуртов
Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед №ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г. на изп. директор на НАП