Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Пловдив
1030-15-2557 10/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
10/09/2018 (дд/мм/гггг)
00145-2018-0040 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Управителят на НОИ чрез Директора на ТП на НОИ – Пловдив 1210825210196
ул. Любен Каравелов №7
Пловдив BG421 4000 България
Росица Пенева +359 032608237
rosi.peneva@plovdiv.nssi.bg +359 032608740

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/plv


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Пловдив 15-2018-1015-15-80
30192000      
Доставки

Предметът на поръчката включва периодични доставки на канцеларски материали — франко склада на възложителя, находящ се на адрес гр. Пловдив, ул. „Л. Каравелов“ № 7, по видове и прогнозни количества съгласно технически спецификации и технически характеристики на канцеларските материали от № 10 до № 13 — Приложение № 1.
Предметът на поръчката представлява „запазена общ. поръчка“ съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чийто предмет е включен в списъка на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на спец. предприятия или кооп. на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и профес. интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. В настоящата процедура за възлагане на поръчката могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им ще бъдат разгледани само ако няма допуснати оферти на спец. предприятия или кооп. на хора с увреждания, или на хора в неравностойно положение.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
30153.73      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22813000      
22852000      
22852100      
30145100      
30197220      
30199500      
79822100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Франко склада на ТП на НОИ - Пловдив, находящ се на адрес гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелов" №7

Предметът на поръчката включва периодични доставки на канцеларски материали — франко склада на възложителя, находящ се на адрес гр. Пловдив, ул. „Л. Каравелов“ № 7, по видове и прогнозни количества съгласно технически спецификации и технически характеристики на канцеларските материали от № 10 до № 13 — Приложение № 1.
Предметът на поръчката представлява „запазена общ. поръчка“ съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чийто предмет е включен в списъка на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на спец. предприятия или кооп. на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и профес. интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. В настоящата процедура за възлагане на поръчката могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им ще бъдат разгледани само ако няма допуснати оферти на спец. предприятия или кооп. на хора с увреждания, или на хора в неравностойно положение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 083-186646 (напр. 2015/S 123-123456)   и  844600 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-15-11       Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Пловдив
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТОП ЕЛАНА ООД 131555677
ул. Г. С. Раковски №145 А
София BG412 1164 България
topelana@abv.bg +359 029430565
+359 028433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
32000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

30153.73      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

срокът на договора е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от 21.08.2018г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по - рано.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е до 02.08.2018г. включително, съгласно чл.197, ал.1, т.7 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/09/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва