Деловодна информация
00256
04-01-95 05/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
00256-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА БРАТЯ ДАСКАЛОВИ 000817568
УЛ.СЕПТЕМВРИЙЦИ 55
С.БРАТЯ ДАСКАЛОВИ BG344 6250 България
ЯНКА ГАЙДАДЖИЙСКА +359 4134-2266
kmet@bratia-daskalovi.com +359 4134-2271

Интернет адрес/и

www.bratia-daskalovi.com

https://sop.bg/bratia-daskalovi-949/proceduri-20-2-zop/a2-0003728.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските заведения, училищния стол и Домашен социален патронаж на територията на община Братя Даскалови по обособени позиции:
15890000      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка е ''Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските заведения, училищния стол и домашен социален патронаж на територията на община Братя Даскалови'' по обособени позиции: Обособена позиция №1: Мляко и млечни продукти, Обособена позиция №2: Месо,месни продукти и риба, Обособена позиция №3: Зърнени храни и варива, Обособена позиция №4: Плодове,зеленчуци,картофи и кореноплодни, Обособена позиция №5: Готови за консумация храни в консервиран,замразен или изсушен вид, Обособена позиция №6: Други хранителни продукти”. Доставката на храни и хранителни продукти е за нуждите на ДГ „Детелина” село Оризово, ДГ „Детелина” - филиал с.Мирово, ДГ „Боряна” село Партизанин, ДГ „Боряна” - филиал с.Братя Даскалови, ДГ „Боряна” - филиал с.Найденово, ДГ „Буратино” с.Черна гора, ДГ „Н.Й.Вапцаров” село Гранит, Ученически стол в село Оризово, Домашен социален патронаж с. Братя Даскалови". Подробно описание на доставените продукти и стоки е посочени в техн.спец.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
135740.84      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Мляко и млечни продукти 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
15511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

До складовете на детски градини, домашен социален патронаж, ученически стол подробно описани в документацията за участие

Предвижда се доставка на: Кисело краве мляко – 2% /0,500 кг. кофичка/; Кисело краве мляко – 3,6 % /0,500 кг. кофичка/; Кисело краве мляко /0,400 кг. кофичка/; Прясно краве мляко – 2 % / опаковка 1 л./; Прясно краве мляко – 3 % /опаковка 1 л./; Прясно краве мляко /опаковка 1 л./; Краве сирене /вакуум, в опаковка до 1 кг./; Краве сирене /бяло саламурено в ПВЦ опаковка с вместимост 8 кг./; Кашкавал от краве мляко /вакуум/; Извара от краве мляко /опаковка до 1 кг./ Подробна информация за прогнозните количества по особената позиция е налична в Техническата спецификация публикувана към документацията за участие намираща се в Профила на Купувача. Количествата на посочените видове продукти по обособената позиция са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените средства в бюджета на общината. Доставките ще се извършват веднъж седмично, след подаване на заявка за необходимите артикули и количества хранителни продукти от представител на Възложителя всеки
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция за добро изпълнение
Определената от възложителя гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума внесена по сметка на общината; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

Месо, месни продукти и риба 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03311000      
15100000      
15130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

До складовете на детски градини, домашен социален патронаж, ученически стол подробно описани в документацията за участие.

Предвижда се доставка на: Пилешки бутчета без кост и кожа; Пилешки бутчета; Цяло пиле замразено; Пилешки дробчета; Пилешки воденички; Пилешки крилца; Пилешки кренвирши; Колбас малотраен; Кайма смес /60% свинско месо, 40 % телешко месо/; кайма; Кебапчета /0,050 кг./; Кюфтета /0,050 кг./; Шунка; Шпеков салам; Скумрия – филе; Скумрия – цяла; Свинско месо – бут без кост и кожа; Свински крака; Свински ребра; Свински кренвирш;
Подробна информация за прогнозните количества по особената позиция е налична в Техническата спецификация публикувана към документацията за участие намираща се в Профила на Купувача. Количествата на посочените видове продукти по обособената позиция са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените средства в бюджета на общината. Доставките ще се извършват веднъж седмично, след подаване на заявка за необходимите артикули и количества хранителни продукти от представител на Възложителя всеки понеделник от предходната седмица.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция за добро изпълнение - Определената от възложителя гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума внесена по сметка на общината; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

Зърнени храни и варива 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03211900      
15612200      
03211300      
03212211      
15600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

До складовете на детски градини, домашен социален патронаж, ученически стол подробно описани в документацията за участие

Предвижда се доставка на: Фиде /0,400 кг./; Макарони /0,400 кг./; Пълнозърнести макарони /0,400 кг./; Кадаиф /0,400/; Домашна юфка /0,200/; Точени кори /0,500 кг./; Спагети /0,400/; Козунак /0,400/;Брашно тип 500 „Бяло” /опаковка 1 кг./; Ориз /опаковка 1 кг./; Нишесте /опаковка 0,060 кг./; Грис /опаковка 0,500 кг./; Жито /опаковка 0,500 кг./; Галета /опаковка 0,100 кг./; Леща /опаковка 1 кг./; Зрял боб /опаковка 1 кг./.
Подробна информация за прогнозните количества по особената позиция е налична в Техническата спецификация публикувана към документацията за участие намираща се в Профила на Купувача. Количествата на посочените видове продукти по обособената позиция са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените средства в бюджета на общината. Доставките ще се извършват веднъж седмично, след подаване на заявка за необходимите артикули и количества хранителни продукти от представител на Възложителя всеки понеделник от предходната седмица.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция за добро изпълнение
Определената от възложителя гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума внесена по сметка на общината; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

Плодове, зеленчуци, картофи и кореноплодни 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03222200      
03222330      
03221100      
15331100      
03221300      
03212100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

До складовете на детски градини, домашен социален патронаж, ученически стол подробно описани в документацията за участие.

Предвижда се доставка на: Ябълки; дини; Пъпеши; Праскови; портокали; мандарини; банани; лимони; грозде; тиква; кайсии; череши; картофи; кромид лук; пипер; домати-оранжерийни; домати-неоранжерийни; зеле; краставици-оранжерийни; краставици-неоранжерийни; тиквички; моркови; праз; зелени марули; спанак; зелен лук; пресен магданоз; пресен копър; патладжан; чесън.
Подробна информация за прогнозните количества по особената позиция е налична в Техническата спецификация публикувана към документацията за участие намираща се в Профила на Купувача. Количествата на посочените видове продукти по обособената позиция са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените средства в бюджета на общината. Доставките ще се извършват веднъж седмично, след подаване на заявка за необходимите артикули и количества хранителни продукти от представител на Възложителя всеки понеделник от предходната седмица.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция за добро изпълнение
Определената от възложителя гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума внесена по сметка на общината; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

Готови за консумация храни в консервиран, замразен или изсушен вид 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
15897200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

До складовете на детски градини, домашен социален патронаж, ученически стол подробно описани в документацията за участие.

Предвижда се доставка на: Зелен фасул консерва /0,680 кг./; Грах консерва /0,680 кг./; Домати консерва /0,680 кг./; Доматено пюре /0,680 кг./; Гювеч консерва /0,680 кг./; Паприкаш консерва /0,680 кг./; Стерилизирани краставици /0,680 кг./; Лютеница /0,300 кг./; Кисело зеле /1,700 кг./; Маслини /5 кг./; Маслини без костилка ; Пастет – свински /0,300 кг./; Русенско варено /0,180 кг./; Риба консерва / скумрия с доматен или собствен сос – 0,180 кг./; Компот – праскови, кайсии, круши, череши, дюли, сини сливи, ягоди /0,680 кг./.
Подробна информация за прогнозните количества по особената позиция е налична в Техническата спецификация публикувана към документацията за участие намираща се в Профила на Купувача. Количествата на посочените видове продукти по обособената позиция са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените средства в бюджета на общината. Доставките ще се извършват веднъж седмично, след подаване на заявка за необходимите артикули и ко
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция за добро изпълнение
Определената от възложителя гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума внесена по сметка на общината; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

Други хранителни продукти 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03142500      
15411200      
15530000      
15831000      
15820000      
15833000      
15872200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

До складовете на детски градини, домашен социален патронаж, ученически стол подробно описани в документацията за участие.

Предвижда се доставка на: Птичи яйца /в кутия по 10 бр./; олио; Краве масло /0,125 кг./; захар; Бисквити „Закуска” /опаковка 0,330 кг./; Чаени бисквити /опаковка 0,330 кг./; Обикновени бисквити /опаковка 0,180 кг./; Тахан халва /опаковка 1,000 кг./; Пчелен мед /опаковка 0,900 кг./; Шоколадова вафла; Локумена вафла; Сухи пасти /12 бр. в кутия/; Кроасан; Нектар; Боза /бутилка 1 л./; Овесени ядки натурални /опаковка 0,500 кг./; Мюсли /опаковка 0,500 кг./; Конфитюр /0,360 кг./; Мармалад /0,360 кг./; Натурален сок – 100 % /1 л./; Орехови ядки; Билков чай /кутия по 20 бр./; Черен пипер /опаковка 0,010 кг./; Червен пипер /опаковка 0,100 кг./; Чубрица /опаковка 0,010 кг./; Магданоз /опаковка 0,010 кг./; Джоджен /опаковка 0,010 кг./; Дафинов лист /опаковка 0,008 кг./; Кимион /опаковка 0,010 кг./; Канела /опаковка 0,010 кг./; Ванилия /опаковка 0,002 кг./; Оцет винен 0,700; Сол готварска, йодирана; Какао на прах /опаковка 0,050 кг./; и други описани в техническата спец.продължава в раздел II.2.14
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробна информация за прогнозните количества по особената позиция е налична в Техническата спецификация публикувана към документацията за участие намираща се в Профила на Купувача. Количествата на посочените видове продукти по обособената позиция са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените средства в бюджета на общината.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  845995 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
70    1   Мляко и млечни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БРАДЪРС КОМЕРС ООД 123735394
УЛ.ГЕНЕРАЛ ГУРКО 98 ЕТ.2 АП.6
СТАРА ЗАГОРА BG344 6000 България
bk2004@abv.bg +359 42-600114
+359 42-600114
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21804.58      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
71    2   Месо, месни продукти и риба
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БРАДЪРС КОМЕРС ООД 123735394
УЛ.ГЕНЕРАЛ ГУРКО 98 ЕТ.2 АП.6
СТАРА ЗАГОРА BG344 6000 България
bk2004@abv.bg +359 42-600114
+359 42-600114
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

39953.25      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
72    3   Зърнени храни и варива
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БРАДЪРС КОМЕРС ООД 123735394
УЛ.ГЕНЕРАЛ ГУРКО 98 ЕТ.2 АП.6
СТАРА ЗАГОРА BG344 6000 България
bk2004@abv.bg +359 42-600114
+359 42-600114
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8599.67      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
73    4   Плодове, зеленчуци, картофи и кореноплодни
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БРАДЪРС КОМЕРС ООД 123735394
УЛ.ГЕНЕРАЛ ГУРКО 98 ЕТ.2 АП.6
СТАРА ЗАГОРА BG344 6000 България
bk2004@abv.bg +359 42-600114
+359 42-600114
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29423.17      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
74    5   Готови за консумация храни в консервиран, замразен или изсушен вид
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БРАДЪРС КОМЕРС ООД 123735394
УЛ.ГЕНЕРАЛ ГУРКО 98 ЕТ.2 АП.6
СТАРА ЗАГОРА BG344 6000 България
bk2004@abv.bg +359 42-600114
+359 42-600114
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13996.67      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
75    6   Други хранителни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БРАДЪРС КОМЕРС ООД 123735394
УЛ.ГЕНЕРАЛ ГУРКО 98 ЕТ.2 АП.6
СТАРА ЗАГОРА BG344 6000 България
bk2004@abv.bg +359 42-600114
+359 42-600114
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21963.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/09/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва