Версия за печат

00753-2018-0025

BG-Свищов:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 1168-РД-01-03 от дата 28.08.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133965

BG321, Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - Ст. експерт ОП, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=211.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Консултантска дейност свързана с оценка на съответствието на инвестиционен проект и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за преустройство и промяна на предназначение на сграда в гр. Свищов, ул. Цар Борис I, №36 в Център за грижа на възрастни хора в невъзможност за самообслужване“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1. Изпълнителят следва да извърши оценка на съответствието на инвестиционният проект и изработване на комплексен доклад за съществените изисквания по чл.169 ЗУТ, при спазване на изискванията по чл.142, ал.5 от ЗУТ на изготвеният инвестиционен проект за преустройство и промяна на предназначение на масивна двуетажна монолитна сграда в гр. Свищов, ЕКАТТЕ 65766, ул. Цар Борис I, №36, АКТ за публична общинска собственост №1562/15.11.2007 г., УПИ VIII, кв.83А в Център за грижа на възрастни хора в невъзможност за самообслужване. 2. Упражняване на строителен надзор съгласно чл.168, ал.1 във връзка с чл.168, ал.2 от ЗУТ в т.ч. изготвяне на окончателен доклад съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, изпълняване на функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно чл.5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 година за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажните работи, както и оказване на експертна подкрепа на възложителят до въвеждането и в експлоатация, а именно: •законосъобразно започване на строежа; •пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; •изпълнение на строежа, съобразно одобреният инвестиционен проект и конкретните изисквания към типа строеж, съобразно разпоредбите на чл.169, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; •спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; •недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; •оценка за достъпност на строежа по отношение на лица с увреждания; •годност на строежа за издаване на разрешение за ползване; •осъществяване на контрол на качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; •изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; •откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл.223, ал.2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това Протокол Акт Образец №2 по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; •заверка на Заповедната книга на строежа; •изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителните работи, включително изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба; •предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително–монтажните и ремонтни работи, съдържащ списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им. 3. Изготвяне и предаване на окончателния доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ. 4. Актуализация на техническия паспорт на строежа - жилищната сграда, след извършване на предвидените СМР, съгласно Наредба №5 от 28 декември 2006 година за техническите паспорти на строежите.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

проект „Създаване на нова социална услуга „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Съгласно чл.178, ал.5 от ЗОП възложителят не е длъжен да мотивира невъзможността за разделяне на обособени позиции, когато поръчката е за доставки или услуги.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 8300 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Към датата на решението за откриване на поръчката не е осигурено финансиране за дейностите, предмет на същата. При условие, че не бъде осигурено финансиране по проект „Създаване на нова социална услуга „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, то Възложителят няма да възлага за изпълнение договора и съответно не дължи на Изпълнителя неустойки, обезщетения или др. Договора с определеният изпълнител ще се сключва под условие на основание чл.114 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.08.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Анелия Ангелова Димитрова

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет "УЕПОУТ" на Община Свищов, упълномощена със Заповед №1087-РД-01-03/22.08.2018 год. на Кмета на Община Свищов