00373-2018-0033

BG-Стара Загора:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 2038 от дата 16.08.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 123024538

BG344, Тракийски университет, Студентски град, За: П. Дечева, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 699270, E-mail: petya.decheva@uni-sz.bg, Факс: 042 672009

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uni-sz.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изработка, доставка и монтаж на офис озбавеждане за Заседателна зала проф. Димитър Димов – Ректорат при Тракийски университет гр. Стара Загора“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на дейностите по изработка, доставка и монтаж на офис обзавеждане, предназначено за ремонтираната и обновена Заседателна зала „проф. Димитър Димов“ на Тракийски университет, находяща се в гр.Стара Загора, Студентски град, Ректорат, 2 етаж. Изпълнението на предмета на поръчката включва също така гаранционен сервиз и поддръжка на доставените и монтирани мебели/обзавеждане. Разплащанията се извършват чрез единната сметка на Тракийски университет – Ректорат в БНБ – ЦУ с десетразряден код: 823 000 000-4.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Ръководейки се от разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят не предвижда разделянето на настоящата обществена поръчка на обособени позиции. Налице е идентитет във функционалното предназначение на помещението, което обуславя систематическата връзка в предметния обхват на поръчката. Възложителят намира за целесъобразно и обосновано всички артикули да бъдат възложени посредством единно изпълнение и от един изпълнител, определен в условията на конкуренция, което ще доведе до спестяване на ресурси и време.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 12400 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

1. Предвид планираната стойност на доставката и след съобразяване на обстоятелството за планирани обществени поръчки със същия или сходен предмет в рамките на същата календарна година, съгласно разпоредбите на чл. 18 във връзка с чл. 20 от ЗОП и в изпълнение на чл. 17, ал. 1 от ЗОП, Възложителят провежда някоя от предвидените в ЗОП процедури и прилага предвидения в закона ред за възлагане. 2. При съобразяване на изискванията на разпоредбата на чл. 27 от ППЗОП и предвид обстоятелството, че естеството на доставката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, настоящата обществена поръчка следва да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред и вид процедура – Открита процедура. 3. Провеждането на горепосочената процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане на настоящата обществена поръчка, респективно прозрачността при разходването на финансовите средства, целта на закона, като се защити обществения интерес и едновременно с това – да се насърчи конкуренцията, като се създадат равни условия и прозрачност при възлагането на поръчката.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Всички документи към настоящата обществена поръчка се публикуват в официалният сайт на Тракийски университет гр. Стара Загора, в основно меню "Профил на купувача", на адес: http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180816JsfW1909132

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгл. чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.08.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

проф. двмн Иван Тодоров Въшин

VIII.2) Длъжност

Ректор на Тракийски университет гр. Стара Загора