Версия за печат

01599-2018-0001

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер 1 от дата 10.08.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175451413

BG411, Инспекторат към Висшия съдебен съвет, ул. Георг Вашингтон № 17, За: Тихомир Мавров, България 1000, София, Тел.: 02 9057506, E-mail: tihomir.mavrov@inspectoratvss.bg, Факс: 02 9057525

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.inspectoratvss.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.inspectoratvss.bg/bg/page/144.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: съдебна власт


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Разработване на електронни регистри за нуждите на ИВСС и ВСС“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е разработването на два софтуерни компонента: Компонент 1. „Разработване на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации; и Компонент 2. „Разработване на електронен публичен регистър на отводите, включващ исканите отводи и мотивите, с които са уважени или не за всеки съдия и отразяващ произнасянето на горната инстанция по тях;

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

„Осигуряване на софтуерна и методическа обезпеченост, и изграждане на административен капацитет на ИВСС за превенция на корупцията в съдебната власт”, финансиран по Договор за за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFOP001-3.001-0016-C01/17.07.2017 г., процедура BG05SFOP001-3.001 „Стратегически проекти в изпълнение на Актуализирана стратегия за продължаване на реформата в съдебната система и Стратегията за въвеждане на електронно управление и електронно правосъдие в сектор „Правосъдие“ 2014- 2020 г.“ по Приоритетна ос № 3 „Прозрачна и ефективна съдебна система“ на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Ефективното изпълнение на настоящата обществена поръчка, предполага възлагането в рамките на един договор и реализирането му от един изпълнител. Съдържанието на дейностите и съществуващата взаимосвързаност между тях, не предпоставя възможността от изпълнението им чрез разделяне предмета на поръчката на отделни позиции – в конкретния случай не може да се счете, че дейностите могат да бъдат обособени до степен, позволяваща включването им в предмета на самостоятелни договори. На следващо място изпълнението на поръчката без разделяне на обособени позиции ще гарантира постигане на оптимален резултат и ще предотврати евентуална липса на кохерентност между резултатите, постигнати вследствие изпълнението на отделните дейности. Също така възлагането на обществената поръчка на един изпълнител ще гарантира постигането на оптимален процес на управление на целия договор и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем, което предвид комплексния им характер следва да се окачестви като обстоятелство от съществено значение. Предвид горното разделянето на обществената поръчка на обособени позиции се явява нецелесъобразно, би се отразило негативно на ефективността при изпълнението и не би способствало за ограничаване на рисковете, обичайно съпровождащи реализацията на проекти (договори).

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 429129.17 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за услуга е на стойност равна или по-висока от 264 033 лева без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1 - 11 ЗОП процедури. Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка надвишава стойностният праг по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" ЗОП, поради което приложима е някоя от процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 1 - 11 ЗОП. Предвид обстоятелството, че са налице условията за провеждане на състезателен диалог, състезателна процедура с договаряне или някоя от процедурите по договаряне, е налице възможност обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на открита процедура гарантира в най-голяма степен прилагането на принципите за публичност и прозрачност и свободна конкуренция при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност и постигане на най-добри условия за Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага именно чрез открита процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 ЗОП (чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП).

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

10.08.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Теодора Ангелова Точкова

VIII.2) Длъжност

Главен инспектор на Инспектората към Висшия съдебен съвет