Версия за печат

00797-2018-0031

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 2134 от дата 03.08.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Даниела Георгиева, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907242, E-mail: d.georgieva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35461.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на проектиране и строителство във връзка с реализацията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020 в 4 обособени позиции: Обособена позиция № 1: Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Александровска“ № 50; Жилищна сграда с административен адрес: гр. Бургас, ул. „Александровска“ № 52; Жилищна сграда с административен адрес гр. Бургас, ул. „Александър Велики“ №2 и Жилищна сграда с административен адрес гр. Бургас, ул. „Момина сълза“ № 2; Обособена позиция № 2: Жилищна сграда с административен адрес гр. Бургас, ул. „Богориди“ № 26; Жилищна сграда с административен адрес гр. Бургас, ул. „Вола“ №1; Жилищна сграда с административен адрес гр. Бургас ул. „Рилска“ №46, и Жилищна сграда с административен адрес гр. Бургас, ул. „Хан Крум“ №13; Обособена позиция № 3: Жилищна сграда с административен адрес гр. Бургас, ул. „Хан Крум“ № 11; Обособена позиция № 4: Жилищна сграда с административен адрес гр. Бургас, ул. „Княз Александър Батенберг“ № 1“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е избирането на независим изпълнител, притежаващ професионална квалификация и практически опит в упражняването на строителен надзор по смисъла на ЗУТ, за гарантиране законосъобразното изпълнение на строителните работи и разрешаване ползването на обектите от обхвата на обществената поръчка, в тази част: - Технически контрол на работните проекти по части конструктивна и ПБЗ в съответствие с Наредба 10 на МРРБ - Оценяване съответствието на инвестиционния проект в съответствие с чл. 142 (5) на ЗУТ - Строителен надзор в съответствие с чл. 168 от ЗУТ - Заснемане и нанасяне в кадастралната карта и кадастралните регистри на строежа и самостоятелните обекти/ при необходимост/, съгласно ЗКИР - Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти на съответната сграда със ЗЕЕ. Дейностите ще се изпълняват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за целия период на проектиране и строителство на обекта, включително времето до датата на издаване на разрешението за ползване/ удостоверение за въвеждане в експлоатация, като за начална дата ще се приеме датата на получаване от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на писмо за начало на изпълнението на конкретния обект по договора.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Финансирането е осигурено от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, Инвестиционен приоритет „Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 32082.14 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

03.08.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Руска Димитрова Бояджиева

VIII.2) Длъжност

Заместник-кмет "Европейски политики, околна среда" при Община Бургас, упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгл. Заповед № 1190/04.05.2016 г.