Версия за печат

00254-2018-0025

BG-Рудозем:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 353 от дата 02.08.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

BG424, Община Рудозем, бул. България №15, За: Красимира Кубинска-Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306-99191, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306-99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg/bg..

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството за нуждите на Община Рудозем“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството за нуждите на община Рудозем съгласно обхвата и изискванията на техническата спецификация. Материалите, предлагани от доставчика, трябва да отговарят на следните условия: да бъдат качествени, с неизтекъл срок за годност; да отговарят по количество и качество на БДС или „еквивалентно”; да бъдат придружени със съответните сертификати за качество; Материалите се доставят до посочено място на територията на община Рудозем по предварително подадени заявки от оторизираното материално отговорното лице (МОЛ). Максималният срок за изпълнение на заявките е 72 часа. При получаване на заявените стоки от МОЛ следва да се контролира качеството и количеството им по подадена заявка. При установяване на различие в количеството и качеството на даден продукт, на място следва да се състави протокол за възникналия спор, като спорният продукт не се приема от МОЛ, а се връща на доставчика. Пълното описание на предмета на обществената поръчка е дадено в Техническата спецификация – Приложение №1, представляваща неразделна част от настоящата документация. Посоченото количество на артикулите в Техническата спецификация е приблизително, може да възникне необходимост от доставка на по-голямо количество строителни материали или да не се доставя до размера на посоченото. Доставката се осъществява по предварителна заявка от МОЛ на община Рудозем, с транспорт на Изпълнителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят открива настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 20, ал. 2, т. 2, във връзка с 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП. Съгл. чл. 178, ал. 5 от ЗОП, Възложителят не е длъжен да мотивира в обявлението невъзможността за разделяне на обособени позиции на поръчка, която е за доставки или услуги.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 120000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – „Публично състезание“. За определяне на реда на възлагане са съобразени изискванията по чл. 21 от ЗОП, чиято обща стойност попада в прага по чл. 20, ал. 2, т. 2, от ЗОП. Посочените обстоятелства обуславят провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка чрез „публично състезание“. Провеждането на избраният вид процедура осигурява максимална публичност, защитава обществения интерес и едновременно с това има за цел да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участие в процедурата, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства, каквато несъмнено е една от водещите цели на при прилагането на ЗОП от страна на възложителя на обществената поръчка и едновременно с това законосъобразното и целесъобразно разходване на средства.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; 2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.08.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Евелин Веселинов Бозов

VIII.2) Длъжност

Заместник-кмет на община Рудозем, упалномощен със Заповед №352/01.08.2018 г. за заместване