01019-2018-0004
Технически редакции | ||
02.08.2018 10:09 ч. : | 02/08/2018 08:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.08.2018 10:09 ч. : | 02/08/2018 08:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Неделино:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Публичен
BG424, община Неделино, улица Александър Стамболийски № 104, За: Добри Личев гл. експерт ЗОП, България 4990, Неделино, Тел.: 03072 9292, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03042 9224
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.nedelino.bg..
Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/nedelino-838/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Пряко договаряне
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино по седем обособени позиции“ както следва: Обособена позиция № 1: „ Доставка на мляко, млечни продукти и масло” за нуждите на детските градини и Център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино. Обособена позиция № 2: „Доставка на месо и месни продукти” за нуждите на детските градини и Център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино. Обособена позиция № 3: „Доставка на риба, рибни продукти” за нуждите на детските градини и Център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино. Обособена позиция № 4: „Доставка на хляб и храни на зърнена основа” за нуждите на детските градини и Център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино. Обособена позиция № 5: „Доставка на трайни хранителни продукти” за нуждите на детските градини и Център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино. Обособена позиция № 6: „Доставка на плодове и зеленчуци” за нуждите на детските градини и Център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино. Обособена позиция № 7: „Доставка на консерви плодови и зеленчукови и други хранителни продукти” за нуждите на детските градини и Център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино.
Доставките на хранителните продукти ще се осъществят периодично по предварителна заявка от домакините по обекти. При доставките за отделните видове продукти трябва да бъдат спазени изискванията към разфасовката и опаковката им, посочени в техническите спецификации на всяка обособена позиция. Всяка доставка да бъде удостоверена с документ, датата на производство на съответния продукт и срока на годност. За всички хранителни продукти трябва да бъдат спазени изискванията за качество, стандартите на съответните производители и действащите нормативни актове в Република България и регламентите на ЕС, регламентиращи производство, предлагането и транспортирането на хранителни продукти в страната. При всяка доставка на хранителни продукти се изготвя стокова разписка за получените количества, към която се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход/сертификат на доставените стоки. Въз основа на всички тези изброени документи изпълнителят издава данъчна фактура за извършените през месеца доставки - за плащане по банков път.
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
V: Мотиви
С Решение № 6 от 14.06.2018г. на Кмета на община Неделино е открита процедура публично състезание по реда на чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино по седем обособени позиции“. За оповестяване откриването на процедурата на основание чл.178, ал. 1 от ЗОП в регистъра на АОП е публикувано обявление с индивидуален номер – 851774. Уникален номер на поръчката в регистъра на АОП е 01019-2018-0003. Комисия назначена със заповед № 240/11.07.2018г. на Кмета на община Неделино за разглеждане , оценка и класиране на офертите в процедура публично състезание за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино по седем обособени позиции“ е констатирала, че в срока посочен в Обявлението в деловодството на община Неделино не са постъпили оферти или заявление за участие в обществената поръчка. Съгласно условията на раздел IV. т. IV. т. 2.2. от Обявлението за обществената поръчка, одобрено на основание чл.22, ал.2 от Закона за обществените поръчки с Решение № 6 от 14.06.2018г. на Кмета на община Неделино за откриване на процедура - публично състезание за възлагане на обществената поръчка, определения от Възложителя краен срок е до 17:00 часа на 10.07.2018г. Видно от водения, на основание чл.48, ал.1 от Правилника за прилагане на Закона за обществени поръчки, регистър на получените оферти, подадени за участие в процедурата в рамките на определения за това срок, в деловодството на община Неделино не са постъпили оферти. Съгласно разпоредбата на чл.110, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки, Възложителят прекратя процедурата с мотивирано Решение, когато не е подадена нито една оферта, заявление за участие или конкурсен проект или не се е явил нито един участник за преговори. Процедурата е прекратена с Решение № 9 /17.07.2018г. на Кмета на община Неделино. Решението за прекратяване на процедурата е публикувано в електронна преписка на обществената поръчка в Профила на Купувача на сайта на община Неделино, в срока по чл.24, ал.1, т.2 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки. Съгласно чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП Възложителя може да проведе "Пряко договаряне с определени лица", когато процедурата за възлагане чрез "публично състезание" е прекратена, тъй като няма подадени оферти или подадените оферти са неподходящи и първоначално обявените условия не са съществено променени. Процедурата на пряко договаряне с определени лица с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино по седем обособени позиции“ се открива на основание чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП без никаква промяна на първоначално обявените условия от Възложителя.
ЕТ "ПРС - СЕРАФИМ ПАНАЛОВ" със седалище и адрес на управление гр. Неделино, община Неделино, ул. "Иван Вазов" №51 представлявано и управлявано от Серафим Райчев Паналов - Управител.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
МЯСТО И СРОК ЗА ПРЕДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА: Участника следва да представи своята оферта заедно с всички изискуеми от Възложителя документи на адрес община Неделино, гр. Неделино, ул. "Александър Стамболийски" №104, Деловодство ет.1 в срок до 17:00 часа на 08.02.2018г. МЯСТО И ДАТА НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРЕГОВОРИТЕ: Преговорите за възлагане на обществената поръчка ще се проведат на 09.02.2018г. от 11:00 часа в заседателната зала ет.5, в сградата на община Неделино
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба се подава в 10-дневен срок от публикуването на решенията за провеждане на процедури на договаряне по чл.18, ал.1, т.8-10 и 13.
02.08.2018 г.
VIII: Възложител
Боян Радоев Кехайов
Кмет на община Неделино