Деловодна информация
00212
92-00-2748 01/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00212-2017-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Петрич 000024916
ул.Цар Борис III № 24
Петрич BG413 2850 България
инж. Минка Салагьорова +359 74569123
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg.

https://petrich.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=fz6Ruhi1%2fig%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на одит при реализацията на проекти на Община Петрич, финансирани със средства по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020г.“, в р.VI.3
79210000      
Услуги

Одитът се извършва, за да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да се потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства.Избраният изпълнител следва да извърши одит на проекта по всички дейности, реализирани по изпълнение на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. При изпълнението на поръчката следва да се изготвят минимум един междинен доклад за фактически констатации (ангажимент за договорени процедури) и един финален одиторски доклад за фактически констатации (ангажимент за договорени процедури), изготвен преди искането за окончателно плащане в рамките на срока на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. За всяко искане за плащане по проекта, когато е приложимо, одиторът проверява дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с ДПБФП, и изготвя доклад за фактически констатации.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
30240      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на одит по проект "Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Петрич

Следва да извърши одит на проекта по всички дейности, реализирани по изпълнение на договора за предоставяне на безв. фин. помощ. Следва да се изготвят мин. 1 межд. доклад за фактически констатации (ангажимент за договорени процедури) и един финален одит. доклад за фактически констатации (ангажимент за догов. процедури), изготвен преди искането за оконч. плащане в рамките на срока на договора за предоставяне на безв. фин. помощ. За всяко искане за плащане по проекта, когато е приложимо, одиторът проверява дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с ДПБФП, и изготвя доклад за факт. констатации. В техническата спецификация са описани всички дейности подробно.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП № BG16RFOP001-1.035-0002-C01, проект Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич

II.2) Описание 1

„Избор на изпълнител за извършване на одит по проект Подобряване на градска среда в УПИ XXV, кв.53, отреден за„градски парк” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Петрич

Одитът се извършва, за да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да се потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Следва да извърши одит на проекта по всички дейности, реализирани по изпълнение на договора за предоставяне на безв. фин. помощ. При изпълнението на поръчката следва да се изготвят мин. 1 межд. доклад за факт. констатации (ангажимент за дог. процедури) и 1 финален одит. доклад за факт. констатации (ангажимент за догов. процедури), изготвен преди искането за оконч. плащане в рамките на срока на договора за предоставяне на безв. фин. помощ. Подробно описание на всички дейности се съдържа в техническата спецификация, неразделна част от нястоящата обществена поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП № BG16RFOP001-1.035-0001-C01 и АНЕКС № BG16RFOP001-1.035-0001-C02;проект „„ПОДОБРЯВАНЕ НА ГРАДСКА СРЕДА В УПИ XLIV, КВ.53, ОТРЕДЕН ЗА ГРАДСКИ ПАРК”

Във връзка с настъпили промени към датата на подписване на даговора:УПИ XXV, кв.53 е идентичен с УПИ XLIV, кв.53, което е отразено и в сключения с Изпълнителя договор.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  794072 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
№BG16RFOP001-1.035-0002-C01 – U – 04    1   Избор на изпълнител за извършване на одит по проект "Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ГРАНТ ТОРНТОН“ ООД 831716285
район Лозенец, бул. „Черни връх“ №26
София BG411 1421 България
office@bg.gt.com +359 29805500
+359 29804824
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
46100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18440      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
№BG16RFOP001-1.035-0001-C02 - U-03    2   „Избор на изпълнител за извършване на одит по проект Подобряване на градска среда в УПИ XXV, кв.53, отреден за„градски парк”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
11
11 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

,,АКТИВ’’ ООД 813194075
район Одесос, ул. ,,Дунав’’ №5
Варна BG331 9000 България
activ@activ.bg +359 52660700
+359 52660730
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
39630      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11800      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

1.От р. II.1.1.Приоритетна ос 1 ,,Устойчиво и интегрирано градско развитие’’, процедура BG16RFOP001- 1.035 ,,Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020’’, включени в Инвестиционната програма на общината’’ по обособени позиции: Обособена позиция №1— „Избор на изпълнител за извършване на одит по проект ,,Обновяване на образователната инфраструктура и прилежащо дворно пространство в училища и детски градини в град Петрич’’ и Обособена позиция №2 — ,,Избор на изпълнител за извършване на одит по проект ,,Подобряване на градска среда в УПИ XXV, кв. 53, отреден за ,,градски парк’’;
2. За ОП№2- Във връзка с настъпили промени към датата на подписване на даговора:УПИ XXV, кв.53 е идентичен с УПИ XLIV, кв.53, което е отразено и в сключения с Изпълнителя договор.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 7 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/08/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва