Версия за печат

00614-2018-0005

BG-с. Хайредин:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД-446 от дата 31.07.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193551

BG313, Община Хайредин, ул. Георги Димитров 135, За: Габриела Милчева, България 3357, с. Хайредин, Тел.: 09166 2209, E-mail: hayredin_ob@mail.bg, Факс: 09166 2214

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.hayredin.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/hayredin-203/proceduri-20-1-zop/#h.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на оборудване и обзавеждане във връзка с Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.“ по обособени позиции: обособена позиция № 1: Доставка на оборудване; обособена позиция № 2: Доставка на обзавеждане; обособена позиция № 3: Доставка на телевизори, видеостена и аудиоуредба; обособена позиция № 4: Доставка на лаптопи; обособена позиция № 5: Доставка на възглавници, щори и текстилни изделия за под; обособена позиция № 6: Доставка на кошчета; обособена позиция № 7: Доставка на спално бельо

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва Доставка на оборудване и обзавеждане за ОДЗ „Славейче“ и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин и е разделен в седем обоосбени позиции. Предметът на всяка от обособените позиции е, както следва: Доставка на оборудване и обзавеждане във връзка с Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.“ по обособени позиции: обособена позиция № 1: Доставка на оборудване; обособена позиция № 2: Доставка на обзавеждане; обособена позиция № 3: Доставка на телевизори, видеостена и аудиоуредба; обособена позиция № 4: Доставка на лаптопи; обособена позиция № 5: Доставка на възглавници, щори и текстилни изделия за под; обособена позиция № 6: Доставка на кошчета; обособена позиция № 7: Доставка на спално бельо. Предметът на поръчката по обособени позиции включва гаранционна поддръжка, сервиз и ремонт/замяна на доставената стока, вкл. доставка на резервни части, по време на гаранционния й срок. Предметът на поръчката по обособени позиции № 1, 2, 3, 5 включва и инсталиране/монтаж и въвеждане в експлоатация на доставената стока.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Програма за развитие на селските райони 2014-2020. Договори за безвъзмездна финансова помощ № 06/07/2/0/00928 и № 06/07/2/0/00929 с ДФ Земеделие за изпълнение на проекти: "Ремонт и реконструкция на ОДЗ „Славейче“ и "Ремонт и реконструкция на съществуваща общинска сграда на СОУ „Васил Воденичарски“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 706797.5 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на 14-дневен срок от публикуването в Регистъра на обществените поръчки на обявлението, с което се оповества откриването на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

31.07.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Тодор Алексиев Тодоров

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Хайредин