Версия за печат

00895-2018-0009

BG-Симитли:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

4. Строителни конструкции


Решение номер 386 от дата 27.07.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024987

BG413, Община Симитли, ул. “Хр. Ботев” №27, За: Александър Димитров Цветков, България 2730, Симитли, Тел.: 0748 72138, E-mail: simitli@mail.bg, Факс: 0748 72231

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://simitli.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://simitli.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=130&Itemid=186&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Консултантски услуги по управление на проект: „Рехабилитация и реконструкция на съществуващи общински пътища, и съоръженията и принадлежностите към тях в община Симитли

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Консултантски услуги по управление на проект: „Рехабилитация и реконструкция на съществуващи общински пътища, и съоръженията и принадлежностите към тях в община Симитли". Изпълнението на обществената поръчка ще спомогне за постигане на успешна реализация и изпълнение на дейностите по проекта, чрез предоставяне на консултантски услуги по управление и отчитане, ефективност и целесъобразност на вложените ресурси при изпълнение на одобрения проект, както и за постигане на устойчивост на проекта. При изпълнение на предмета на поръчката, Изпълнителя ще: оказва съдействие на Възложителя, относно подготовката на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнение на конкретния договор към ДФЗ/РА; подготвя документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта, включително: • указва съдействие на Възложителя при подготовка на необходимата документация за управление и отчитане на изпълнението на проекта, която се изисква от ДФЗ/РА; • съдейства при подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на Анекс към Договора за безвъзмездна финансова помощ /при възникнала необходимост/; осъществява координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително: • съдейства при осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите по договорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; • координира документалния обмен на информация между общината, ДФЗ/РА и Изпълнителите на дейностите по проекта. съдейства на Възложителя при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; съдейства на Възложителя при отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; извършва подготовка и комплектоване на заявки за авансови, междинни и окончателно плащания, включително: • изготвя заявления за съответните плащания по проекта и всички необходими документи, изисквани от ДФЗ/РА относно подаване на заявки за плащане; • контролира и координира комплектоването на всички необходими документи, приложими към заявките за плащане; • извършва проверка за съответствието на документацията към заявките за плащане с изискванията на финансиращата институция. осъществява необходимия контрол и преглед на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително: • съдейства на общинската администрация по отношение на организацията и координацията на изпълнението на СМР, в съответствие с приетата оферта, техническите спецификации и проектната документация; • съдейства на Възложителя при проследяването на процесите във връзка с отстраняване на констатирани забележки и неизправности при осъществяване на СМР.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Договор № 01/07/2/0/00896 от 20.04.2018г. подписан между Държавен фонд "Земеделие" и община Симитли, по подмярка 7.2 на ПРСР 2014-2020г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка не позволява разделяне на обособени позиции, тъй като касае изпълнението на дейност, свързана с управление на един проект. Невъзможността се обуславя от фактът, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 51500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Обекта на обществената поръчка е "услуга" и прогнозната и стойност попада в приложното поле на чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП, поради което се прилага процедура "публично състезание" по чл. 18, ал.1, т.12 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

10 - дневен срок, след изтичане на срока по чл. 179, ал. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

31.07.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Апостол Стефанов Апостолов

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Симитли