Версия за печат

00116-2018-0029

BG-Лом:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер С-8 от дата 30.07.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000320840

BG312, Община Лом, ул. Дунавска № 12, За: Анна Йорданова, Мария Преславова, Цветелина Миронова, България 3600, Лом, Тел.: 0971 69138, E-mail: lom.municipality@lom.egov.bg, Факс: 0971 66026

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://oalom.acstre.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://oalom.acstre.com/section-19-profil_na_kupuvacha.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Изпълнение на СМР по обновяване на градски пространства в гр. Лом по Обособена позиция №2: „Обновяване на зелена площ с градинка и паметник на „Еремия Българов” прилежаща към сградата на Исторически музей Лом“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка се изпълнява в рамките на проект „Обновени градски пространства в град Лом” по процедура BG16RFOP001-1.034, част от процедура BG16RFOP001-1.039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Лом” на ОП „Региони в растеж” 2014-2020. С изпълнението на проекта в частта по конкретната обществена поръчка ще бъде обновена една зелена площ в зоната с публични функции с висока обществена значимост в град Лом. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложените към поканата за участие в договаряне без предварително обявление техническа спецификация. код по CPV: 45112700 – Строителни работи свързани с озеленяването. Предвидената площ за обновяване е 394 кв.м. Строително-монтажните работи предвиждат: Подмяна на настилки; Монтаж на паркови елементи; Подмяна и направа на ново парково осветление; Паркоустроство и благоустройство на терена; Преместване на паметника по дългата ос на градинката; Обособяване на цветни кътове /два броя цветарници/ пред паметника и засаждане на нови дървесни видове по дендрологичен проект; Направа на нова централната алея, с уширения за пейки; Около паметника се оформя площадка за отдих с пейки; Монтаж на пейки от дърво и метал анкерирани в настилката; Доставка на кошчета за отпадъци; Направа облицовка по детайл на подпорните стени оформящи двете нива на градинката; Монтаж на 2 броя метални рамки скелет за увивни растения;

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

проект „Обновени градски пространства в град Лом” по процедура BG16RFOP001-1.034, част от процедура BG16RFOP001-1.039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Лом” на ОП „Региони в растеж” 2014-2020.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Естеството и характера на работите не позволяват обособяването им на отделни позиции и съответно изпълнението им от ралични изпълнители.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 64219.64 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно чл. 79, ал. 1, т. 1, когато открита процедура е прекратена, тъй като не са подадени оферти или заявления за участие или всички подадени оферти или заявления за участие са неподходящи и първоначално обявените условия на поръчката не са съществено променени, Възложителят може да проведе договаряне без предварително обявление. Фактическа обстановка: С Решение № С-1/53-00-261/26.02.2018 г. на Кмета на Община Лом е обявена открита процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1, чл. 73, ал. 1 от ЗОП и във връзка чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „а” от ЗОП с предмет: „Изпълнение на СМР по обновяване на градски пространства в гр. Лом по две обособени позиции: Обособена позиция №1: Рехабилитация на улична мрежа с прилежащата инфраструктура, гр.Лом; Обособена позиция №2: Обновяване на зелена площ с градинка и паметник на „Еремия Българов” прилежаща към сградата на Исторически музей Лом“, публикувана в РОП под № 00116-2018-0009. В указания в Обявлението за обществената поръчка срок за получаване на офертите, по Обособена позиция № 2 „ Обновяване на зелена площ с градинка и паметник на „Еремия Българов” прилежаща към сградата на Исторически музей Лом“ не е подадена нито една оферта. С Решение №28 от 18.06.2018 г. на Кмета на Община Лом, в част IV.“ПРЕКРАТЯВАМ“ на основание чл. 110, ал. 1, т. 1 от ЗОП е прекратена процедурата в частта й по Обособена позиция №2: „Обновяване на зелена площ с градинка и паметник на „Еремия Българов” прилежаща към сградата на Исторически музей Лом“, тъй като не е подадена нито една оферта по обособената позиция. Във връзка с гореизложеното на основание чл.79, ал.1, т.1 от ЗОП Възложителят ще проведе договаряне без предварително обявление, с цел определяне на изпълнител на договор за строителство с предмет: „Изпълнение на СМР по обновяване на градски пространства в гр. Лом по Обособена позиция №2: „Обновяване на зелена площ с градинка и паметник на „Еремия Българов” прилежаща към сградата на Исторически музей Лом““.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

"ТРЕЙДБИЛД" ЕООД, гр. София, с ЕИК 203567965, гр. София, 1700, район р-н Студентски, ул. „проф. Христо Данов“ No 11, вх. Б, ап. 37, Тел: 0894 455 551, Тодор Богданов Костов- Управител, e-mail: tradebuild@abv.bg

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: С-1/53-00-261 от 26.02.2018 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00116-2018-0009

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Схема на плащане:1). Авансово плащане: предвижда се извършване на авансово плащане в размер до 35% от стойността на договора. Плащането се извършва в 30дневен срок от сключване на договора, наличие на преведено авансово плащане по договора за Безвъзмездна финансова помощ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от Управляващият орган на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020,предоставяне на фактура в оригинал и гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за авансово предоставените средства.2). Междинни плащания: предвижда се извършване на междинни плащания, като размера на междинните плащания, заедно с размера на авансовото плащане, да не надвишава 90 (деветдесет на сто) % от стойността на договора. Междинно плащане се извършва за действително извършени и приети работи:2.1).Междинните плащания се извършват съгласно КСС, при наличие на изискуемите актове/протоколи съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и документи съгласно указанията на финансиращата програма за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Разплащането на извършените СМР ще се извършва на основание подписан Протокол за приемане на извършени СМР (по Образец на УО на ОПРР бивш акт образец № 19), съставен и подписан от Изпълнителя, подписан от Възложителя и Консултанта упражняващ строителен надзор; окомплектован с подробна ведомост, пълна строителна документация съгласно Наредба №3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, декларации за съответствие на вложените материали, сертификати, становища, протоколи от изпитвания и др. приложими документи. Преди извършване на плащане ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ или определено от него длъжностно лице извършва пълна документална проверка и проверка на мястото на обекта за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР, в съответствие с КСС и сключения договор между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ2.2).Междинно плащане се извършва в 30 (тридесет) дневен срок след представяне на одобрена подробна ведомост за видовете СМР, протокол за приемане на извършени СМР (по Образец на УО на ОПРР бивш акт образец № 19), осигуряване на финансиране за реализиране на проекта и предоставяне на фактура в оригинал.2.3).От междинните плащания се приспада извършеното към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово плащане (ако е приложимо).3). Окончателно плащане: в размер до 10 (десет на сто) % от стойността по договора, определено на база реално изпълнените дейности за СМР съгласно КСС по проекта. 9.2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. 9.3. Гаранция за авансово предоставените средства е в размер на сумата предвидена, за авансово плащане по договора. 9.4. Гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансово предоставени средства на договора може да се представи под формата на: • банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя); • парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Лом: Банка: Интернешънъл Асет Банк АД, Клон Лом ВIC код – IABGBGSF IBAN СМЕТКА – BG87IABG74743300776600 • застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 5 - Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението за провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

30.07.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

ПЕНКА НЕДЕЛКОВА ПЕНКОВА

VIII.2) Длъжност

КМЕТ НА ОБЩИНА ЛОМ