Версия за печат

00007-2018-0014

BG-Мездра:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 503 от дата 27.07.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193371

BG313, Община Мездра, ул. Христо Ботев №27, За: инж. Розалина Георгиева, България 3100, Мездра, Тел.: 00359 91092116, E-mail: rozalinageorgieva.mezdra@gmail.com, Факс: 00359 91092523

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mezdra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://eop.mezdra.bg/?p=1247.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител за пълен инженеринг на сградите, обект на интервенция във връзка с реализацията на проект „Енергийно-ефективни мерки в много-фамилни жилищни сгради в град Мездра” по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001-0182-C01 и № РД-02-37-227/25.10.2016 г. по процедура BG16RFOP001-2.00 „Енергийна ефективност в периферните райони” от Оперативна Програма „Региони в растеж” 2014-2020” за обект: СС "КОМФОРТ-2016", ул."Д. Петров" №20; СС "ГЕОРГИЕВА-НЕЙКОВА", ул."Динко Петров" №15; СС "ОБОРИЩЕ-35", ул."Оборище" №35; СС "СТИВИ", ул."Ал. Стамболийски"№25.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмета на поръчката включва проектиране, строителство и авторски надзор. Участникът изготвя работните проекти за всяка една от сградите съгласно предписаните като задължителни мерки в енергийното обследване на конкретната сграда. Работните проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ). Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (обн., ДВ. бр. 51 oт 2001 г.) и приложимата нормативна уредба по проектните части включени в обхвата на работния проект за нуждите на обновяването в зависимост от допустимите за финансиране дейности. Работните проекти следва да бъдат придружени с подробни количество-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества, обслужващи сградата/ите и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината и да бъде издадено разрешение за строеж. В обяснителните записки на работния проект експертите - проектанти на Изпълнителя следва подробно да опишат необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация па предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение, количествени и стойностни сметки. Обхвата на проектиране е подробно определен в техническата спецификация. Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност на сградите се извършва в съответствие с част „Строителство” от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за обекта и подписване на Протокол образец 2 за откриване на строителната площадка за всяка една сграда. Разрешение за строеж се издава от общинската администрация при представяне на техническа документация с оценено съответствие за всяка една сграда. Строителят (юридическото лице, притежаващо съответната компетентност) изпълнява СМР за обновяване за енергийна ефективност за обекта в съответствие с издадените строителни книжа, условията на договора и изискванията на чл. 163 и чл. 163а от ЗУТ. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР за обновяване за енергийна ефективност, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба №3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Всички образци на документи, които засягат инвестиционния процес, ще се подписват от представители на Възложителя. За всяка една от сградите се съставя досие с актовете и протоколите по време на строителството.Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба посредством експерти те проектанти по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания към съответния експерт проектант и са предварително одобрени от Възложителя. Изпълнителят, чрез своите експерти, е длъжен да бъде на разположение на Възложителя през цялото времетраене на обновителните и ремонтни дейности. Изпълнителят се задължава да упражнява авторски надзор в следните случаи: а/ Във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително. б/ Периодични проверки на обекта за упражняване на авторския надзор. в/ За участие в приемателна комисия на извършените строително - монтажни работи.г/ При подписване на актове и протоколи от Наредба 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект „Енергийно-ефективни мерки в много-фамилни жилищни сгради в град Мездра” по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001-0182-C01 и № РД-02-37-227/25.10.2016 г. по процедура BG16RFOP001-2.00 „Енергийна ефективност в периферните райони” от Оперативна Програма „Региони в растеж” 2014-2020”

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят не разделя настоящата обществена поръчка на обособени позиции, тъй като целият й предмет е бил предмет на възлагане по обособена позиция № 4 от открита процедура с предмет: „Избор на изпълнител за пълен инженеринг на сградите, обект на интервенция във връзка с реализацията на проект „Енергийно-ефективни мерки в много-фамилни жилищни сгради в град Мездра” по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001-0182-C01 и № РД-02-37-227/25.10.2016 г. по процедура BG16RFOP001-2.00 „Енергийна ефективност в периферните райони” от Оперативна Програма „Региони в растеж” 2014-2020” по 6 обособени позиции (ОП): Обособена позиция 1: СС "ЕВРОДОМ" - ул."П.Яворов" №2-4; Обособена позиция 2: СС "АРЕС" - ул."Ал. Стамболийски" №110-112; Обособена позиция 3: СС "ШИПКА", ул."Шипка"№46; СС "НАНОВ-ИВАНОВ", ул."Родопи"№8; СС "РОДОПИ-2016", ул."Родопи"№6; СС "ДИ И МИ", ул."Родопи" №3; Обособена позиция 4: СС "КОМФОРТ-2016", ул."Д. Петров" №20; СС "ГЕОРГИЕВА-НЕЙКОВА", ул."Динко Петров" №15; СС "ОБОРИЩЕ-35", ул."Оборище" №35; СС "СТИВИ", ул."Ал. Стамболийски"№25; Обособена позиция 5: СС "ВЕСЛЕЦ", ул."Веслец"№13; СС "ИСКРА", ул."Ген.Заимов"№12-14; СС "БУЗЛУДЖА-1", ул."Бузлуджа" №1; СС "ДРУЖБА 65", ул."Св.Св. Кирил и Методий" №65; Обособена позиция 6: СС "СТРАНДЖА 24", ул."Странджа"№24; СС "УСПЕХ", ул."Рила" №17-19; СС "НИКОЛ", ул."Ген.Столетов" №2; СС "ГЕОРГИЕВИ-ТОШЕВИ", ул."Странджа"№54. Поради липсата на подадени оферти по обособена позиция №4, Възложителят е прекратил откритата процедура в частта по обособена позиция № 4 с Решение №896 от 08.12.2017 г., като предметът на обособена позиция № 4 се възлага с настоящата обществена поръчка. Овен това предметът на поръчката е неделим и всяка една дейност от предметния обхват е неразделно свързана с останалите дейности, с оглед на което е невъзможно разделянето на поръчката на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 105888.55 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Обществената поръчка се възлага по реда на чл. 79, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 8 от ЗОП. Първоначално предметът на настоящата обществена поръчка е възлаган като обособона позиция №4 от открита процедура с предмет: „Избор на изпълнител за пълен инженеринг на сградите, обект на интервенция във връзка с реализацията на проект "Енергийно-ефективни мерки в много-фамилни жилищни сгради в град Мездра" по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001-0182-C01 и №РД-02-37-227/25.10.2016 г. по процедура BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони” от Оперативна Програма „Региони в растеж” 2014-2020 по 6 обособени позиции“. Причината за избор на процедура по договаряне без предварително обявление е, че при възлагането на откритата процедура в частта за обособена позиция №4 в обявения срок няма подадени оферти и в тази част откритата процедура е прекратена с Решение №896 от 08.12.2017 г. на възложителя.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

„ИНЕКС ТРЕЙД” ЕООД, ЕИК 106610986, гр. Враца, п.к. 3000, ул. „Цар Симеон I“ №58, представлявано от Илиан Йорданов Цветков - Управител.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: 764 от 31.10.2017 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00007-2017-0025

VI: Одобрявам

поканата за участие
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.5 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуване на настоящото решение.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

27.07.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Сашо Иванов Илиев

VIII.2) Длъжност

за Кмет на Община Мездра, съгласно Заповед №496/19.07.2018 г.