„Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрация на Община Лом» , по три обособени позиции |
|
30192000 |
|
|
Предмет на настоящата обществена поръчка е периодична доставка на канцеларски материали, консумативи и офис оборудване за нуждите на общинска администрация по три обособени позиции, както следва: 1. ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри”; 2. ПОЗИЦИЯ № 2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”; 3. ПОЗИЦИЯ № 3„Доставка на канцеларски материали и формуляри” - от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Материалите, обект на поръчката, се заявяват от Възложителя чрез писмени заявки на хартиен носител, по факс или електронна поща. Изпълнителят осигурява възможност за приемане на подадената писмена заявка всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа. Изпълнителя следва да доставя канцеларски материали и консумативи, отговарящи на заложените от Възложителя технически характеристики в Техническите спецификации – Приложения № № 1, 2 и 3. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
60000.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали и формуляри” |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 22851000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG312
франко - сградата на Община Лом и Поделенията към Община Лом с адреси, посочени в докуменацията | Периодични доставки на канцеларски материали и формуляри. Видовете канцеларски материали и формуляри са описани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията. Възложителят си запазва правото да не поръчва всички артикули, заложени в техническите спецификации, съгласно Приложение № 1. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия” |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30125100 30125110 30192000 30192112
|
II.2.3) Място на изпълнение BG312
франко - сградата на Община Лом и Поделенията към Община Лом с адреси, посочени в докуменацията | Периодична доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия.Видовете консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия са описани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията. Възложителят си запазва правото да не поръчва всички артикули, заложени в техническите спецификации, съгласно Приложение № 2. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали и формуляри” - от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22813000 22852000 22852100 30197220
|
II.2.3) Място на изпълнение BG312
франко - сградата на Община Лом и Поделенията към Община Лом с адреси, посочени в докуменацията | Периодични доставки на канцеларски материали и формуляри” - от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Видовете канцеларски материали и формуляри са описани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията. Възложителят си запазва правото да не поръчва всички артикули, заложени в техническите спецификации, съгласно Приложение № 3. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|