Деловодна информация
00116Община Лом
53-00-1003 26/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00116-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лом 000320840
ул. Дунавска 12
Лом BG312 3600 България
Анна Йорданова, Мария Преславова, Цветелина Миронова +359 971-69138
lom.municipality@lom.egov.bg +359 971-66026

Интернет адрес/и

www.lom.bg

http://oalom.acstre.com/section-19-profil_na_kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на администрация на Община Лом» , по три обособени позиции
30192000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е периодична доставка на канцеларски материали, консумативи и офис оборудване за нуждите на общинска администрация по три обособени позиции, както следва:
1. ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка на канцеларски материали и формуляри”;
2. ПОЗИЦИЯ № 2: „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”;
3. ПОЗИЦИЯ № 3„Доставка на канцеларски материали и формуляри” - от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
Материалите, обект на поръчката, се заявяват от Възложителя чрез писмени заявки на хартиен носител, по факс или електронна поща. Изпълнителят осигурява възможност за приемане на подадената писмена заявка всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа.
Изпълнителя следва да доставя канцеларски материали и консумативи, отговарящи на заложените от Възложителя технически характеристики в Техническите спецификации – Приложения № № 1, 2 и 3.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
60000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и формуляри” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
22851000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

франко - сградата на Община Лом и Поделенията към Община Лом с адреси, посочени в докуменацията

Периодични доставки на канцеларски материали и формуляри. Видовете канцеларски материали и формуляри са описани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията. Възложителят си запазва правото да не поръчва всички артикули, заложени в техническите спецификации, съгласно Приложение № 1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30125110      
30192000      
30192112      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

франко - сградата на Община Лом и Поделенията към Община Лом с адреси, посочени в докуменацията

Периодична доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия.Видовете консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия са описани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията. Възложителят си запазва правото да не поръчва всички артикули, заложени в техническите спецификации, съгласно Приложение № 2.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и формуляри” - от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22813000      
22852000      
22852100      
30197220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

франко - сградата на Община Лом и Поделенията към Община Лом с адреси, посочени в докуменацията

Периодични доставки на канцеларски материали и формуляри” - от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Видовете канцеларски материали и формуляри са описани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията. Възложителят си запазва правото да не поръчва всички артикули, заложени в техническите спецификации, съгласно Приложение № 3.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  839204 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
150    1   „Доставка на канцеларски материали и формуляри”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Рефреш-2015 ЕООД 203428595
ул. Николаевска № 45
Берковица BG312 3500 България
dimitar.a.parvanov@abv.bg +359 87600-7770
www.refresh-2015.bg +359 87600-7770
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

30000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
151    2   „Доставка на консумативи за печатащи, копирни и компютърни устройства и периферия”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС – България ООД 130332479
р-н Младост, ул. Димитър Моллов 16
София BG411 1000 България
tender@atsbulgariq.com +359 2975-2202
www.atsbulgaria.com +359 2975-2285
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
152    3   „Доставка на канцеларски материали и формуляри” - от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РЕФРЕШ-2015 ЕООД 203428595
ул. НИколаевска 45
Берковица BG312 3500 България
dimitar.a.parvanov@abv.bg +359 8966-55999
www.refresh-2015.bg +359 8966-55999
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/07/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва