00338-2018-0021
Технически редакции | ||
20.07.2018 15:18 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
20.07.2018 15:16 ч. : | 20/07/2018 15:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.07.2018 15:16 ч. : | 20/07/2018 15:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Разград:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG324, Община Разград, бул.Бели Лом №37А, За: Виргиния Станкова и Иванка Белева, България 7200, Разград, Тел.: 084 618173; 084 618178, E-mail: obstina@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.razgrad.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op.razgrad.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Основен ремонт на тротоари в гр. Разград и ремонт на плочник пред паметника в с. Осенец“
Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е строителство на обект: „Основен ремонт на тротоари в гр. Разград и ремонт на плочник пред паметника в с. Осенец“ . Поръчката обхваща изпълнение на строителни работи за ремонт на тротоари в гр. Разград, както следва: - Ремонт на тротоар по улица „Васил Левски“ от ул. „Гаврил Кръстевич“ до ул. „Северен булевард „от източна страна; - Ремонт на тротоар по улица „Бели Лом“ от ул. „Васил Левски“ до ул. „Паркова“ от северна страна(пощата). Ремонтните работи се състоят в демонтаж на стари тротоарни плочи, като годните се натоварват и транспортират до Бизнес зона „Перистър“ гр. Разград. Отпадъците, включително асфалтови, бетонови се извозват на депо. Демонтаж на стари бетонови ивици, изкопни работи за оформяне на новото легло на настилката за трошен камък с деблина 10 см и направа на тротоарна настилка от вибропресовани бетонови плочи 40/40/5 и 1 ред тактилни плочи 30/30/5 см върху пясък 6 см, фугиране с пясък, като през 10 м се правят дилатационни фуги. По ул. „Були Лом“ в участъка пред пощата се изпълнява отводнителна канал 40/40/30 см с алуминиева решетка и заустен в уличен отток на ул. „Бели Лом“. Основния ремонт на тротоари в гр.Разград е с обща квадратура – 1260 м2 съобразно финансовите средства на Възложителя. Поръчката обхваща изпълнение на строително- монтажни работи по ремонт плочник пред паметника в село Осенец. Ремонтните работи се състоят в частично демонтиране на стари плочи върху пясък, които са пропаднали и повдигане на леглото, пренареждане на старите плочи. Подмазване с циментова замазка чела на стъпала. Ремонта обхваща 46 м2 плочник, съобразно финансовите средства на Възложителя.
ДА
1
1
НЕ
НЕ
Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Спецификата на предмета на поръчката, а именно възстановяване и подобряване на експлоатационните качества на тротоарите и плочник включени в поръчката, чрез комплекс от мероприятия, както изпълнението на строително- ремонтни дейности по ремонт и възстановяването на тротоари и изграждане на елементи за достъпна среда на населението, включително на хора с увреждания, не позволява отделянето на дейности или група дейности в самостоятелна обособена позиция, поради функционалната и технологичната обвързаност между предвидените СРР и организацията на работния процес. Разделянето би довело до значителни затруднения в техническото изпълнение, лошо качество и липсва на солидарна отговорност, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя, тъй като дейностите са от такова естество, че са взаимно свързани по начин и в степен, които при разделяне биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Настоящата обществена поръчка е неделима по своята същност предвид обстоятелството, че всяка една дейност е свързана с останалите, т.е. сходни по своето естество които са необходими за изпълнение на строително – монтажните работи и обуславя извършването им от един изпълнител. Организацията на работния процес, технологическата последователност и качественото изпълнение на поръчката обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, който може да бъде обединение на отделни субекти. В противен случай, координирането на различни изпълнители за обособените позиции би могло сериозно да застраши точното и качествено изпълнение на поръчката. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публични средства, в случая се приема, че разделянето на обособени позиции не е целесъобразно. Неразделянето не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване на участието в процедурата на икономически оператори.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2 от ЗОП, когато планираната(прогнозната) за провеждане поръчка е за строителство и е на стойност от 270 000 лв. до 5 000000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят прилага процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 84 266,66 лв. без ДДС, но на Възложителя са известни към момента на стартиране на действия по възлагане на настоящата поръчка на други поръчки за възлагане със сходен идентичен предмет, чиято стойност не надвишава стойността по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „а“ от ЗОП и Възложителят желае максимална прозрачност и реши да открие процедура „публично състезание“ по ЗОП . Провеждането на предвидената в ЗОП процедура „публично състезание“ гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността и законосъобразността при разходването на публични средства. Посредством прилагането на предвидения в ЗОП ред за тази процедура, възложителят цели и защитаване на обществения интерес, като насърчи конкуренцията и създаде равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата, при която всички заинтересувани лица могат да подадат оферта, съгласно чл.18, ал.2 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение, което не е самостоятелно юридическо лице.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация(съгласно чл.197, ал.1, т. от ЗОП). Съгласно чл. 100, ал.3 от ЗОП Възложителят изпраща за публикуване в РОП обявлението за изменение или допълнителна информация и решението, с което то се одобрява, в 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
20.07.2018 г.
VIII: Възложител
д-р Валентин Стефанов Василев
кмет на Община Разград