Деловодна информация
02849Главна дирекция Гранична полиция - МВР
328200-12611 17/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
17/07/2018 (дд/мм/гггг)
02849-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/ - МВР 129010125
бул. Княгиня Мария Луиза № 46
София BG411 1202 България
Виктория Асенова, Ани Илиева, Димо Стоянов, Радослав Трайков +359 29824399/+359 29824447/+359 47881411/+359 29824252
nsgp@mvr.bg +359 9885867

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/gdgp

https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и гар. обсл. на компютърна техника (раб. станции, преносими компютри и/или таблети) и друго оборудване, което ще подпомогне управлението на границите и осъществяването на граничния контрол“
30200000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва доставка и гаранционно обслужване на компютърна техника (работни станции, преносими компютри и/или таблети) и друго оборудване, което ще подпомогне управлението на границите и осъществяването на граничния контрол - по три обособени позиции, както следва:
Обособена позиция 1: Доставка на работни станции (тип 1) - 542 бр.;
Обособена позиция 2: Доставка на преносими компютри (тип 2) - 80 бр.;
Обособена позиция 3: Доставка на работни станции (тип 3) за първа и втора линия на гранични проверки - 420 бр.
В Техническата спецификация за доставка /Приложения № 1/ към документацията за обществена поръчка са описани подробно всички минимални изисквания на Възложителя и характеристики на доставката за всяка обособена позиция поотделно.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
1735870.80      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на работни станции (тип 1) 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30214000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ГД “Гранична полиция” - МВР, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 46.

За обособена позиция № 1 Доставка на работни станции (тип 1) е включена доставка на работни станции (тип 1), съгласно Техническата спецификация /Приложение № 1/ към документацията за обществена поръчка. В Техническата спецификация /Приложение № 1/ подробно са посочени минималните изисквания на Възложителя и характеристиките на работните станции. Гаранционен период и техническа поддръжка на оборудването следва да бъде не по-малък от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписването на приемо-предавателен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, удостоверяващ изпълнение на дейността по договора.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Посочените количества на доставката са минимални и Възложителя има право да поръча допълнителни количества от артикулите включени в техническата спецификация по единични цени от ценовото предложение на участника, определен за Изпълнител в рамките на предвидения финансов ресурс на обществената поръчка до 162 броя с обща стойност не по-висока от разликата между - продължава в II.2.14
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Доставка на специализирано оборудване за граничен контрол, компютърна и офис техника” по дейност „Доставка на компютърна техника - продължава в II.2.14

Прод. от II.2.11-ст-та на предв. фин. ресурс за конкр. об. поз-я и предл. обща ст-ст от участника, опред. за Изп-л за конкр. об. поз-я.
Прод. от II.2.13-(раб. станции, прен. компютри и/или таблети) и др. обор., което ще подп. упр-ето на границите и осъщ. на гранич. контр.“-„Индик. год. раб. програма 2016“ по ФВС и непреки допуст. р-ди, в рамк. на спораз-ята за спешна помощ по ФВС

II.2) Описание 1

Доставка на преносими компютри (тип 2) 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ГД “Гранична полиция” - МВР, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 46.

За обособена позиция № 2 Доставка на преносими компютри (тип 2), съгласно Техническата спецификация /Приложение № 1/ към документацията за обществена поръчка. В Техническата спецификация /Приложение № 1/ подробно са посочени минималните изисквания на Възложителя и характеристиките на работните станции. Гаранционен период и техническа поддръжка на оборудването следва да бъде не по-малък от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписването на приемо-предавателен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, удостоверяващ изпълнение на дейността по договора.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Посочените количества на доставката са минимални и Възложителя има право да поръча допълнителни количества от артикулите включени в техническата спецификация по единични цени от ценовото предложение на участника, определен за Изпълнител в рамките на предвидения финансов ресурс на обществената поръчка до 24 броя с обща стойност не по-висока от разликата между - продължава в II.2.14
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Доставка на специализирано оборудване за граничен контрол, компютърна и офис техника” по дейност „Доставка на компютърна техника - продължава в II.2.14

Прод. от II.2.11 - ст-та на предв. фин. ресурс за конкр. об. поз-я и предл. обща ст-ст от участника, опред. за Изп-л за конкр. об. поз-я.
Прод. от II.2.13 - (раб. станции, прен. компютри и/или таблети) и др. обор., което ще подп. упр-ето на границите и осъщ. на гранич. контр.“-„Индик. год. раб. програма 2016“ по ФВС и непреки допуст. р-ди, в рамк. на спораз-ята за спешна помощ по ФВС

II.2) Описание 1

Доставка на работни станции (тип 3) за първа и втора линия на гранични проверки 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30214000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG415
BG414
BG323
BG341
BG343
BG424

РДГП Аерогари – гр. София, , РДГП Кюстендил, РДГП Драгоман, РДГП Русе, РДГП Бургас, РДГП Елхово, РДГП Смолян.

За обособена позиция № 3 Доставка на работни станции (тип 3) за първа и втора линия на гранични проверки, съгласно Техническата спецификация /Приложение № 1/ към документацията за обществена поръчка. В Техническата спецификация /Приложение № 1/ подробно са посочени минималните изисквания на Възложителя и характеристиките на работните станции. Гаранционен период и техническа поддръжка на оборудването следва да бъде не по-малък от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписването на приемо-предавателен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, удостоверяващ изпълнение на дейността по договора.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Посочените количества на доставката са минимални и Възложителя има право да поръча допълнителни количества от артикулите включени в техническата спецификация по единични цени от ценовото предложение на участника, определен за Изпълнител в рамките на предвидения финансов ресурс на обществената поръчка до 126 броя с обща стойност не по-висока от разликата между - продължава в II.2.14
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Доставка на специализирано оборудване за граничен контрол, компютърна и офис техника” по дейност „Доставка на компютърна техника - продължава в II.2.14

Прод. от II.2.11 - ст-та на предв. фин. ресурс за конкр. об. поз-я и предл. обща ст-ст от участника, опред. за Изп-л за конкр. об. поз-я.
Прод. от II.2.13 - (раб. станции, прен. компютри и/или таблети) и др. обор., което ще подп. упр-ето на границите и осъщ. на гранич. контр.“-„Индик. год. раб. програма 2016“ по ФВС и непреки допуст. р-ди, в рамк. на спораз-ята за спешна помощ по ФВС
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 010-017777 (напр. 2015/S 123-123456)   и  824342 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
328200-10617    1   Доставка на работни станции (тип 1)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ПРИНТЕК БЪЛГАРИЯ” ЕАД 131414235
бул. “България” № 110, сграда „ЗТОПС“, секция В, ет.6
София BG411 1618 България
mivanova@printecgroup.com +359 28085839
www.printecgroup.com +359 28085666
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
855750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

845644.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
328200-11552    2   Доставка на преносими компютри (тип 2)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СИЕНСИС“ АД 121708078
ж.к. “Бели брези”, ул. „Лерин“ № 44-46
София BG411 1680 България
office@cnsys.bg +359 29583600
www.cnsys.bg +359 29583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
104411      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

103440      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
328200-10938    3   Доставка на работни станции (тип 3) за първа и втора линия на гранични проверки
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КОНТРАКС“ АД 175415627
ж.к. “Изток”, ул. „Тинтява“ № 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609777
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
905013      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

786786      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

С решение № 328200-7090/26.04.2018 г. са определени изпълнители за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Не подлежи на обжалване съгласно ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
сектор Обществени поръчки и отдел ПНО към ГДГП- МВР
бул. Княгиня Мария Луиза № 46
София 1202 България
nsgp@mvr.bg +359 29824447
http://www.nsgp.mvr.bg +359 29885867

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/07/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва