Деловодна информация
00814
2400-1341 17/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00814-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 България
Марио Милов, началник на Отдел Обществени поръчки +359 92622400
mmilov@vratza.bg +359 92623061

Интернет адрес/и

http://www.vratza.bg/

http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=666


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Дейности по информация и публичност, по две обособени позиции“
22000000      
Услуги

Обществената поръчка включва две обособени позиции:
Обособена позиция № 1 – „Информираност и публичност чрез организиране на публични събития и дизайн и изработка на рекламни материали“.
Обособена позиция № 2 – „Информираност и публичност чрез дизайн и изработка на печатни материали“, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
14540.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Информираност и публичност чрез организиране на публични събития и дизайн и изработка на рекламни материали“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
22120000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца, област Враца

Обособена позиция № 1 – „Информираност и публичност чрез организиране на публични събития и дизайн и изработка на рекламни материали“ включва изпълнението на следните дейности, съгласно техническите параметри, подробно описани в Техническата спецификация на Възложителя, както следва:
- Организиране на конференция за стартиране на проекта във Враца (регистрация, снимки, списъци на участниците, кетъринг услуги) – Брой участници - 30
- Организиране на междинна конференция по проекта във Враца ( регистрация, снимки, списъци на участниците, кетъринг услуги) - Брой участници – 30
- Разпространяване на статии в медиите – 6 броя
- Временна табела – 1 брой
- Постоянни табели – 3 броя
- Банер сгъваем (Roll-up banner) – 2 броя
- Химикалки – 200 броя
Изпълнителят се задължава преди предоставянето за тиражиране на печатните материали, съдържанието на същите (текст, снимков материал и др.), да бъде предварително съгласувано и одобрено от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА П1 - Капацитет на участника, от който:    45
Експерт 1: Ръководител екип    15
Експерт 2: Реклама    15
Експерт 3: Модератор и преводач на български и румънски език    15
Цена
55
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № 15.3.1.040 „Координирани и ефективни реакции на властите при спешни ситуации в региона Долж – Враца (Акроним:DJ-VR: R.A.E.S)“, по Програма за ТГС ИНТЕРРЕГ V-A Румъния-България 2014-2020г.

II.2) Описание 1

„Информираност и публичност чрез дизайн и изработка на печатни материали“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22150000      
22900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца, община Враца

Обособена позиция № 2 – „Информираност и публичност чрез дизайн и изработка на печатни материали“ включва изпълнението на следните дейности, съгласно техническите параметри, подробно описани в Техническата спецификация на Възложителя, както следва:
• Дизайн, отпечатване и доставка на Персонализирани папки – 200 бр.
• Тефтери - 200 бр.
• Брошури за проекта 1000 бр.
Изпълнителят се задължава преди предоставянето за тиражиране на печатните материали, съдържанието на същите (текст, снимков материал и др.), да бъде предварително съгласувано и одобрено от Възложителя.
Част от услугите по обособена позиция № 2 са включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, приет с Решение № 591 на Министерския съвет 18 юли 2016 година, и възложителят е отделил в обособена позиция № 2.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА П1 - Капацитет на участника, от който:    45
Експерт 1: Ръководител екип    15
Експерт 2: Реклама    15
Експерт 3: Информираност и публичност    15
Цена
55
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № 15.3.1.040 „Координирани и ефективни реакции на властите при спешни ситуации в региона Долж – Враца (Акроним:DJ-VR: R.A.E.S)“, по Програма за ТГС ИНТЕРРЕГ V-A Румъния-България 2014-2020г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  843227 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
У-183    1   „Информираност и публичност чрез организиране на публични събития и дизайн и изработка на рекламни материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АТЛАС ТРАВЕЛС” ЕООД 130026450
ул. „Сердика“ № 22
София BG411 1000 България
agemcy@atlas-travels.net +359 888370614
+359 24233405
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11112.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10940.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
У-184    2   „Информираност и публичност чрез дизайн и изработка на печатни материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АТЛАС ТРАВЕЛС” ЕООД 130026450
ул. „Сердика“ № 22
София BG411 1000 България
agemcy@atlas-travels.net +359 888370614
+359 24233405
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3674.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3600.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Враца
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца 3000 България
vmogilanska@vratza.bg +359 876964376
http://www.vratza.bg/ +359 92623061

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/07/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва