Версия за печат

00753-2018-0020

BG-Свищов:

Решение за откриване на процедура

Осъществен предварителен контрол; Номер на становището от 1-ви етап: КСИ-105 от дата 19.06.2018 г. 

Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 775-РД-01-03 от дата 28.06.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133965

BG321, Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.svishtov.bg/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по време на СМР за преустройство и промяна на предназначение на сграда в гр. Свищов, ул. Цар Борис I, №36 в Център за грижа на възрастни хора в невъзможност за самообслужване“.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва: 1. Изработване на инвестиционен проект във фаза работен за преустройство и промяна на предназначение на масивна двуетажна монолитна сграда в гр. Свищов, ЕКАТТЕ 65766, ул. Цар Борис I, №36, АКТ за публична общинска собственост №1562/15.11.2007 г., УПИ VIII, кв.83А в Център за грижа на възрастни хора в невъзможност за самообслужване. 2. Извършване на строително-монтажните работи и дейности за преустройство и промяна на предназначение на сграда в гр. Свищов, ул. Цар Борис I, №36 в Център за грижа на възрастни хора в невъзможност за самообслужване, съгласно изготвеният от Изпълнителя, съгласуван и одобрен по съответния ред работен инвестиционен проект; 3. Упражняване на авторски надзор по време на изпълнението на строителните и монтажните работи на обекта в съответствие с изискванията на чл. 162, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията. Подробните изисквания за изпълнение са съгласно техническата спецификация неразделна част от документацията за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

„Създаване на нова социална услуга „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В обхвата на дейностите се включват видове СМР и доставки на материали, които са неделими и технологично свързани помежду си, обвързани в своята последователност, съобразно техническата спецификация, нормативната уредба в областта на строителството и са свързани със сложна организация на материални и човешки ресурси. При изпълнение на СМР от един изпълнител възложителят ще получи максимално ниска цена. Всички дейности, които ще се реализират в рамките на изпълнение на договора са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения, а именно изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители. Разделянето на поръчката на обособени позиции е нецелесъобразно и би довело до затруднение в изпълнението им. Целта е да се осигури бързина, ефективност и качество при изпълнението на проекта.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 316666 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Към датата на решението за откриване на поръчката не е осигурено финансиране за дейностите, предмет на същата. При условие, че не бъде осигурено финансиране по проект „Създаване на нова социална услуга „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, то Възложителят няма да възлага за изпълнение договора и съответно не дължи на Изпълнителя неустойки, обезщетения или др. Договора с определеният изпълнител ще се сключва под условие на основание чл.114 от ЗОП

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.06.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Анелия Ангелова Димитрова

VIII.2) Длъжност

Зам.-Кмет „УЕПОУТ” на Община Свищов, упълномощена със Заповед №527-РД-01-03/16.05.2018 г. на Кмета на Община Свищов