00056-2018-0013
Технически редакции | ||
26.06.2018 16:30 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
26.06.2018 16:07 ч. : | 26/06/2018 16:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.06.2018 16:07 ч. : | 26/06/2018 16:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Харманли:
Решение за откриване на процедура
4. Строителни конструкции
І: Възложител
Публичен
BG422, Кмета на Община Харманли- Мария Иванова Киркова, гр. Харманли, пл. Възраждане № 1, За: Гергана Стоилова и инж. Пламен Ангелов, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.harmanli.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/stroitelen-nadzor-kompostirashha-instalacziya/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Избор на консултант за осъществяване на строителен надзор (в това число и оценка за съответствието) на проект: “Изграждане на общинско съоръжение за компостиране на разделно събрани биоразградими и зелени отпадъци" по приоритетната ос: „Отпадъци“ към Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“
В обхвата на обществената поръчка ще се изпълнява и осъществява строителен надзор при изпълнение на обект: „Проектиране и строителство за изграждане на компостираща инсталация в границите на Регионално депо за неопасни отпадъци – Харманли“, в това число изготвяне на доклад за оценка за съответствието и контрол при доставката на оборудването, необходимо за експлоатация на инсталацията. В обхвата на обществената поръчка са включени за изпълнение следните дейности: • Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект; • Упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове, свързани с неговото прилагане; • Осигуряване на законосъобразно стартиране на строежа; • Коректно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; • Извършване на СМР съобразно с одобрения инвестиционен проект и спецификации; • Контрол по спазване условията на безопасност на труда, съгласно проекта за организация на строителството, както и изпълнение на функцията на координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи; • Опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните работи; • Спазване на изискванията на екологичното законодателство и приложимите към него нормативни актове и наредби; • Осъществяване на контрол на качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с техническите спецификации; • Технически контрол по част „Конструктивна“; • Контрол и приемане на всички доставки съобразно разработения и одобрен работен проект; • Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; • Проверка на коректността и спазването на договорните и нормативните условия за разплащане на извършените строително-монтажни работи; • Контрол за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; • Геодезическо заснемане на целия строеж, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по кадастъра за изпълнение на задължението по чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР); • Изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5/28.12.2006 г. за целия обект или за съответната част от обекта, ако се извърши поетапно предаване на части от целия строителен договор; • Изготвяне на технически паспорт на строежа; • Предоставяне на помощ и съдействие на Възложителя за изпълнение на договора за СМР през гаранционния период съгласно изискванията на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за извършени строително-монтажни работи; • Други задължения, произтичащи от действащото законодателство и от договора за възлагане на дейностите. Условно изпълнението на дейностите може да бъде разделено на два етапа които включват: 1.Оценка за съответствие на разработения инвестиционен проект в работна фаза, която обхваща проверка за съответствие с: • Правилата и нормативите за устройство на територията; • Изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; • Взаимната съгласуваност между отделните части на проекта; • Пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; • Изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива; • Специфичните изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива; • Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на работния проект със съществените изисквания към строежите. 2. Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обекта: При изпълнение на този етап Изпълнителят на настоящата обществена поръчка следва да предостави услуги, които да осигурят пълното и надлежно изпълнение на задълженията му, в съответствие с действащото законодателство.
НЕ
ДА
Настоящата обществена поръчка се финансира във връзка с изпълнение на дейност 3: „Осъществяване на Строителен надзор на обект: "Проектиране и строителство за изграждане на компостираща инсталация в границите на Регионално депо за неопасни отпадъци - Харманли", в това число и контрол при доставката на оборудването необходимо за експлоатация на инсталацията", включена в обхвата на проект: „Изграждане на общинско съоръжение за компостиране на разделно събрани биоразградими и зелени отпадъци на община Харманли“. Проектът е финансиран от приоритетна ос 2: Отпадъци на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020“, в рамките на процедура за предоставяне на БФП с референтен № BG16M1OP002-2.005. За изпълнение на дейностите включени в обхвата на проекта е сключен Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG16M1OP002-2.005-0005-C01 (Д-34-21/12.04.2018 г.).
НЕ
Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции.Съгласно чл. 178, ал. 5 от ЗОП, при оповестяване на откриването на публично състезание за услуги, Възложителят не е длъжен да мотивира в обявлението невъзможността за разделяне на обособени позиции на поръчката.
НЕ
V: Мотиви
Настоящата обществена поръчка се възлага чрез публично състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 и ал. 2, във връзка с чл. 20 ал. 2 т. 2 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и цели спазване на законовите правила и осигуряване на прозрачност при възлагане на услуги от възложител по чл. 5, ал. 2, т. 9 от ЗОП. Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – публично състезание, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за услуги от 70 000 лв. до 264 033 лв. Прогнозната стойност на настоящата поръчката е в размер на 65 000 лв. без ДДС, но поради натрупване на поръчки със сходен предмет, предвидени за обявяване от същия възложител, същата попада в приложното поле на чл. 18, ал. 1, т. 12 във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП. Изборът на процедурата е при условията на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, при спазване на условията на чл. 20, ал. 2 т. 2 от ЗОП, във връзка с чл. 178, ал. 1 от ЗОП. Процедурата ще се проведе при условията на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, тъй като е налице натрупване на поръчки със сходен предмет, предвидени за обявяване от същия възложител в рамките на посочения в чл.20, ал. 2, т. 2 от ЗОП стойностен праг. Възложителят желае максимална прозрачност при възлагането на обществената поръчка и реши да открие публично състезание по ЗОП.Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10 дневен срок от публикуване на решението в РОП.
26.06.2018 г.
VIII: Възложител
Мария Иванова Киркова
Кмет на Община Харманли