Деловодна информация
01152
9001681 18/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
18/06/2018 (дд/мм/гггг)
01152-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Ген. М.Д.Скобелев № 23
София BG411 1463 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://srs.justice.bg

http://www.srs.justice.bg/227


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на канцеларски материали и консумативи за комхютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийски районен съд" по пет обособени позиции Решение №1/02.01.2018 г.
30190000      
Доставки

Предмет на ОП е доставката на канц. материали и консумативи за компютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийски районен съд, като същите са обособени в 5 обособени позиции, както следва: І-ва об.п. „Доставка на хартия“;ІІ-ра об.п. „Доставка на канц. материали”; ІІІ-та об.п. „Доставка на консумативи за офис техника“; ІV-та об.п. „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела“, вкл. в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП“; V-та об.п. „Доставка на папки, хартиени артикули и канц. материали, вкл. в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП“. Видовете, количествата и характеристиките на канц.материали и консумативите са подробно описани в техн. спецификации по всяка обособена позиция, представляващи неразделна част от документацията за участие. ОП е изменена с Решение № 2/12.01.2018 г. на председателя на СРС и прекратена по об.п. 4 с решение № 3/19.01.2018 г., публикувани в РОП под уникален ОП № 01152-2018-0001.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
350386.90      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на хартия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197630      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген. М.Д.Скобелев" № 23 с сградата на бул. "Цар Борис ІІІ" № 54

оставка на хартия - 3 броя артикули - с количества и характеристики, подробно описани в Техническата спецификация по обособена позиция № 1 към документацията за участие.
Специални изисквания към изпълнението: 1. Възложителят има правото да заявява канцеларски материали, консумативи за принтери и копирна хартия извън включените в Техническите спецификации по обособена позиция № 1, без да се превиши размера на прогнозната стойност на договора. 2. Участникът, определен за изпълнител съответно за обособена позиция № 1 следва да доставя нужната стока на по-благоприятната за Възложителя цена от двете - тази, посочена в предложената ценова листа или тази, посочена в актуалния он-лайн каталог, като и в двата случая цената се преизчислява с предоставената търговска отстъпка. 3. Участникът, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, трябва да поддържа наличност на всички, включени в предложената ценова листа консумативи за офис техника или/и канцеларски материали.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199000      
30234000      
30190000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген.М.Д.Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис ІІІ" № 54

Доставка на 43 броя артикули - канцеларски материали с количества и характеристики, подробно описани в Техническата спецификация по обособена позиция № 2 към документацията.
Специални изисквания към изпълнението: 1. Възложителят има правото да заявява канцеларски материали, консумативи за принтери и копирна хартия извън включените в Техническите спецификации по обособена позиция № 2, без да се превиши размера на прогнозната стойност на договора. 2. Участникът, определен за изпълнител съответно за обособена позиция № 2 следва да доставя нужната стока на по-благоприятната за Възложителя цена от двете - тази, посочена в предложената ценова листа или тази, посочена в актуалния он-лайн каталог, като и в двата случая цената се преизчислява с предоставената търговска отстъпка. 3. Участникът, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, трябва да поддържа наличност на всички, включени в предложената ценова листа консумативи за офис техника или/и канцеларски материали.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на консумативи за офис техника 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125000      
30124000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген.М.Д.Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис ІІІ" № 54

Доставка на 7 бр артикули - консумативи за офис техника с количества и характеристики, подробно описани в Техн.специф. по об.п. № 3 към документацията. В случаите, в които е посочен продуктов № за конкретния вид консуматив, да се счита или „еквивалент“.
Спец. изисквания към изпълнението: 1. Възложителят има правото да заявява канц.материали, консумативи за принтери и копирна хартия извън включените в Техн.специф. по об.п. № 3, без да се превиши размера на прогн. стойност на договора. 2. Участникът, определен за изпълнител за об.п. № 3 следва да доставя нужната стока на по-благоприятната за Възложителя цена от двете - тази, посочена в предложената ценова листа или тази, посочена в актуалния он-лайн каталог, като и в двата случая цената се преизчислява с предоставената търговска отстъпка. 3. Участникът, определен за изпълнител за съотв.об.п., трябва да поддържа наличност на всички, включени в предложената ценова листа консумативи за офис техника или/и канц.материали.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген.М.Д.Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис ІІІ" № 54

Доставка на 15 броя артикула - папки, хартиени артикули и канцеларски материали с количества и характеристики, подробно описани в Техническата спецификация по обособена позиция № 5 към докуменацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

а осн. чл.12,ал.3 вр. с ал.1,т.1 ЗОП поръчката по об.п. № 5 е предназн. за възлагане на спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания.При възлагане на ОП по чл.12,ал.1 ЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30% от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравн.положение. На осн. чл.12,ал.7 ЗОП, оферти за об.п № 5 могат да подават заявления и други заинт.лица
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 002-001322 (напр. 2015/S 123-123456)   и  822120 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2/2018    1   Доставка на хартия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
бул. „Христо Смирненски“ № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
www.roel-98.com +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
149726.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

139765.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3/2018    2   Доставка на канцеларски материали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Раел-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
www.roel-98.com +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
52499.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

51997.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
4/2018    3   Доставка на консумативи за офис техника
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
www.roel-98.com +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
144492.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

99874.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5/2018    5   Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
www.roel-98.com +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
63247.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

58749.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

С решение № 3/19.01.2018 г. е прекратена откритата процедура в частта по обособена позиция № 4 с прогнозна стойност от 542042.00 лева без ДДС. Решението е публикувано в РОП по преписка № 01152-2018-0001 на 06.02.2018 г.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/06/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва