Деловодна информация
00450
20-00-11_009 12/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2018 (дд/мм/гггг)
00450-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Нови пазар 000931575
ул. Васил Левски №3
Нови пазар BG333 9900 България
Катерина Георгиева +539 53723311
npazar@icon.bg +359 35795530

Интернет адрес/и

http://www.novipazar.acstre.com/

https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=fz6Ruhi1%2fig%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител по инженеринг (проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР) по особени позиции
45000000      
Строителство

Избор на изпълнител по инженеринг (проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР) по особени позиции:
— Обособена позиция 1: Избор на изпълнител по инженеринг — проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект „Преустройство на Дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/ в гр. Нови пазар — с площ 308.90 кв. м и прилежащо дворно пространство“,
— Обособена позиция 2: Избор на изпълнител по инженеринг — проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект „Преустройство на западно крило на СУ „Васил Левски, гр. Нови пазар, в Специализиран контактен център към Център за обществена подкрепа, гр. Нови пазар, с площ 29.50 кв. м и прилежащо дворно пространство“.
— Обособена позиция 3: Основни ремонтни работи с бюджетни средства на община Нови пазар: обект: „Основен ремонт на Дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/, СОС 52009.501.754.1.1 в УПИ I, кв. 36 по кадастралната карта на гр. Нови пазар. Обект: „Основен ремонт на ОДК“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
180950.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Избор на изп. по инж. — проектиране, упраж. на авт. надзор и изп. на СМР за обект „Преустройство на ДЦДУ в гр. Нови пазар — с площ 308.90 кв. м и прилежащо дворно пространство 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45454000      
71220000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

територията на град Нови пазар

Подробно описание на дейностите е изложено в Техническата спецификация, част от документацията за участие.
Местонахождение на обекта — „Преустройство на Дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/, гр. Нови пазар, ул. „Плиска“ № 18“. Описание на обектите, включени в обособените позиции:
Обособена позиция 1 — Дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/ с площ 308.90 м2, разположен в сграда с идентификатор 52009.501.754, самостоятелен обект 52009.501.754.1.1, УПИ I, кв. 36, гр. Нови пазар, ул. „Плиска“ № 18, се състои от два сектора с отделни входове и без връзка помежду си. В единия сектор са разположени занималня, стая към занималнята, трапезария, кухня, санитарен възел, медицински кабинет, кабинет логопед, стая за родители и коридор. В другия сектор са занималня, три спални, кабинет управител и социален работник и санитарен възел. Санитарните възли са с износени и увредени стенни и подови покрития. Непълноценно функционират водопроводната и канализационна системи. В част от помещени
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на поръчката — П1, П1 = (СИmin / CИi) x 20, СИi e срока в дни на уч., СИmin e минималния срок    20
Програма за изпълнение на поръчката — П2    30
Критерий, свързан с разходи 1 20
Ценово предложение, ЦП= (ЦПmin / ЦПi) x 50, ЦПi e предложена цена на съответния участник, ЦПmin e предложена най-ниска цена    50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Идентификация на проекта: Финансирането на настоящата обществена поръчка се осигурява чрез ДБФП № BG16RFOP001-5.001-0024-C01 по проект „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за децата в Общин

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител по инженеринг — проектиране, упраж. на авт. надзор и изп. на СМР за обект „Преустройство на западно крило на СУ „В. Левски гр. Н. пазар в „Спец. контактен център“ ... в доп. инф. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45454000      
71220000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

територията на град Нови пазар

Пълното описание на дейностите се намира в Техническата пецификация към документацията за участие. Обособена позиция 2 — Специализиран контактен център към Център за обществена подкрепа с площ 29.50 м2, разположен в сграда с идентификатор 5209.501.1189.7, самостоятелен обект 5209.501.1189.7.1, в УПИ I, кв. 73, гр. Нови пазар, ул. „Св. св. Кирил и Методий“ № 16в, с един вход, без санитарен възел. В проектите за преустройство да се осигури съответствие на функционалното предназначение на отделните помещения с актуалната в момента нормативна законова уредба и изискванията на МТСП за Дневен център за деца с увреждания и Специализиран контактен център и да включва подходящо за бъдещите социални услуги оборудване и обзавеждане, отразено в отделна част „Интериор, обзавеждане и оборудване“. Специализиран контактен център към Център за обществена подкрепа: преустройство на съществуващия обект, като за целта да се предвидят следните СМР: обособяването на две помещения с отделни входове, посредст
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на поръчката — П1, П1 = (СИmin / CИi) x 20, СИi e срока в дни на уч., СИmin e минималния срок    20
Програма за изпълнение на поръчката — П2    30
Критерий, свързан с разходи 1 20
Ценово предложение, ЦП= (ЦПmin / ЦПi) x 50, ЦПi e предложена цена на съответния участник, ЦПmin e предложена най-ниска цена    50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Идентификация на проекта: Финансирането на настоящата обществена поръчка се осигурява чрез ДБФП № BG16RFOP001-5.001-0024-C01 по проект „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за децата в Общин

Център за общ. подкрепа, гр. Н. пазар, с площ 29.50 кв. м и прил. дворно пространство“

II.2) Описание 1

Основни ремонтни работи с бюджетни средства на Община Нови пазар 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

град Нови пазар

Основни ремонтни работи с бюджетни средства на Община Нови пазар:
— обект: „Основен ремонт на Дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/, СОС 52009.501.754.1.1 в УПИ I, кв. 36 по кадастралната карта на гр. Нови пазар.
— Обект: „Основен ремонт на Обединен детски комплекс /ОДК/, СОС 52009.501.754.1.2 в УПИ I, кв. 36 по кадастралната карта на гр. Нови пазар.
Дневен център за деца с увреждания - Основен ремонт, като за целта да се предвидят следните СМР: ремонт на част от покривната конструкция; мерки за подобряване на енергийната ефективност; подмяна на радиаторите за отопление; минерална мазилка по фасади.
Обединен детски комплекс - Основен ремонт, като за целта да се предвидят следните СМР: обособяване и изграждане на санитарен възел с необходимите В и К връзки; подмяна на дървена дограма с PVC прозорци и алуминиеви врати; мерки за подобряване на енергийната ефективност; минерална мазилка по фасади.
Подробното описание на дейностите се намира в Техническа
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на поръчката — П1, П1 = (СИmin / CИi) x 20, СИi e срока в дни на уч., СИmin e минималния срок    20
Програма за изпълнение на поръчката — П2    30
Критерий, свързан с разходи 1 20
Ценово предложение, ЦП= (ЦПmin / ЦПi) x 50, ЦПi e предложена цена на съответния участник, ЦПmin e предложена най-ниска цена    50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 019-038562 (напр. 2015/S 123-123456)   и  826554 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
245    1   Проектиране, упраж. на авторски надзор и изп. на СМР за обект „Преустройство на Дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/ в гр. Нови пазар — с площ 308.90 кв. м и прилежащо дворно пространство"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДЗЗД ПиП 2016 177015806
ж.к. ВЛАДИСЛАВ ВАРНЕНЧИК бл.204 вх.1 ап.4
Варна BG331 9000 България
pavel0716@abv.bg +359 988944545
+359 988944545
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ВИП КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД 201122703
ж.к. ВЛАДИСЛАВ ВАРНЕНЧИК бл.204 вх.1 ап.4
Варна BG331 9000 България
pavel0716@abv.bg +359 988944545
+359 988944545
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ню Пауър Груп ЕООД 202725978
ул. Македония № 49
Шумен BG333 9700 България
kapitanine@abv.bg +359 893829328
+359 893829328
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
97791.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

97755.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
246    2   Инженеринг — проектиране, упраж. на авт. надзор и изп. на СМР за обект „Преустройство на западно крило на СУ „В. Левски гр. Н. пазар в „Спец. контактен център“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДЗЗД ПиП 2016 177015806
ж.к. ВЛАДИСЛАВ ВАРНЕНЧИК бл.204 вх.1 ап.4
Варна BG331 9000 България
pavel0716@abv.bg +359 988944545
+359 988944545
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ВИП КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД 201122703
ж.к. ВЛАДИСЛАВ ВАРНЕНЧИК бл.204 вх.1 ап.4
Варна BG331 9000 България
pavel0716@abv.bg +359 988944545
+359 988944545
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ню Пауър Груп ЕООД 202725978
ул. Македония № 49
Шумен BG333 9700 България
kapitanine@abv.bg +359 893829328
+359 893829328
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25168.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25095.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
247    3   Основни ремонтни работи с бюджетни средства на Община Нови пазар
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДЗЗД ПиП 2016 177015806
ж.к. ВЛАДИСЛАВ ВАРНЕНЧИК бл.204 вх.1 ап.4
Варна BG331 9000 България
pavel0716@abv.bg +359 988944545
+359 988944545
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ВИП КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД 201122703
ж.к. ВЛАДИСЛАВ ВАРНЕНЧИК бл.204 вх.1 ап.4
Варна BG331 9000 България
pavel0716@abv.bg +359 988944545
+359 988944545
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ню Пауър Груп ЕООД 202725978
ул. Македония № 49
Шумен BG333 9700 България
kapitanine@abv.bg +359 893829328
+359 893829328
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
59166.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

58100.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва