Деловодна информация
00353
ЗОП-О-335 12/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
00353-2018-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

АЕЦ Козлодуй ЕАД 106513772
гр. Козлодуй, площадка АЕЦ Козлодуй, Централно деловодство
Козлодуй BG313 3321 България
Наталия Русева +359 973-7-2649
nruseva@npp.bg +359 973-7-6007

Интернет адрес/и

www.kznpp.org

http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на офис обзавеждане”
39000000      
Доставки

Целта на поръчката е дооборудване на работни помещения със съответното офис обзавеждане, необходимо за осигуряване на нормалната работа на персонала в "АЕЦ Козлодуй" ЕАД. Обзавеждането е обобщено в 5 обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 – "Доставка на столове за помещения разположени на първи етаж в административна сграда на ЕП-2"
Обособена позиция № 2 – „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за кабинети на 6, 7 и 10 етаж в административна сграда Управление АЕЦ”
Обособена позиция № 3 – „Доставка на ново обзавеждане за ЦУА”
Обособена позиция № 4 – „Доставка на 13 броя столове за оперативния персонал на БЩУ 5 блок, БЩУ 6 блок и ГДАЕЦ”
Обособена позиция № 5 – „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за помещение 707 в Административна сграда на АЕЦ Козлодуй ЕАД”
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
8146.71      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на офис обзавеждане - Обособена позиция № 4 – „Доставка на 13 броя столове за оперативния персонал на БЩУ 5 блок, БЩУ 6 блок и ГДАЕЦ” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Площадка АЕЦ Козлодуй

Доставка на 13 броя столове за оперативния персонал на БЩУ 5 блок, БЩУ 6 блок и ГДАЕЦ с технически характеристики и количества съгласно Техническа спецификация No 2017.30.ОУ.00.ТСП.1680. Офертите се изискват за покупка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  828531 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
180000032    4   Доставка и монтаж на офис обзавеждане - Обособена позиция № 4 – „Доставка на 13 броя столове за оперативния персонал на БЩУ 5 блок, БЩУ 6 блок и ГДАЕЦ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Профи Трейд ЕООД 107585850
ул. Луи Айер 186
София BG411 1680 България
office@profitrade.bg +359 0898-607248
+359 0898-607248
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10660      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8146.71      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Окръжен съд - Враца
ул. Христо Ботев № 29
Враца 3000 България
os.vraca@abv.bg +359 92-682100
www.vratza.court-bg.org +359 92-626097
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно приложимите разпоредби на законодателството на Република България.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление Търговско, Отдел Обществени поръчки
гр. Козлодуй
Козлодуй 3321 България
VIBaldjiyska@npp.bg +359 973-73230
www.kznpp.org +359 973-76007

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва