„Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за нуждите на Детска кухня, Домашен социален патронаж, Дом за стари хора с.Бохот, социалните заведения, детските заведения и други учреждения |
|
15000000 |
|
|
„Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за нуждите на Детска кухня, Домашен социален патронаж, Дом за стари хора с.Бохот, социалните заведения, детските заведения и други учреждения на бюджетна издръжка на територията на Община Плевен разделена по обособени позиции, както следва: Обособена позиция І „Доставка на месо и месни продукти за населени места на територията на Община Плевен”; Обособена позиция ІІ "Доставка на мляко и млечни продукти за населени места на територията на Община Плевен"; Обособена позиция ІІІ "Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно за населени места на територията на Община Плевен"; Обособена позиция ІV "Доставка на варива, подправки, захарни изделия и др. за населени места на територията на Община Плевен"; Обособена позиция V "Доставка на плодове, зеленчуци и консерви за населени места на територията на Община Плевен"; Обособена позиция VI "Доставка на яйца за населени места на територията на Община Плевен"; |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
3137514 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на месо и месни продукти за населени места на територията на Община Плевен” |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 15100000 15200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG314
Община Плевен | Естество на доставките: Доставките на СТОКИТЕ се извършват след писмена заявка от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, предоставяна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ всеки четвъртък до 17:00 часа за следващата седмица чрез обектите-краен получател. Заявката следва да се предостави в писмена форма по електронен път/факс/електронна поща/на представител на изпълнителя и да бъде изготвена по установен от страните образец, като съдържа подробно описание на заявените артикули, техните количества и график за доставката им. Изпълнителят изготвя седмичен график за доставка в последния работен ден от седмицата, предхождаща доставката и съгласува графика с всички заявители. Обектите крайни получатели могат да правят промени в заявката в зависимост от реалните им потребности не по-късно от 24 часа преди доставката, като писмено уведомят за това ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Изпълнителят уведомява Възложителя предварително и своевременно за часа на планираното пристигане на доставката, за да може той да вземе необходимите мерки. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Общата прогнозна стойност на обособена позиция №1 за срок от 48 месеца е 2 460 010.00 без ДДС, от които 75 000 без ДДС, предвидени за „опция за допълнителни доставки” за реализиране допълнителни количества доставки на хранителни продукти, за нуждите на новооткрити франко обекти на доставка на името на Възложителя.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
"Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно за населени места на територията на Община Плевен" |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 15600000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG314
Община Плевен | Естество на доставките: Доставките на СТОКИТЕ се извършват след писмена заявка от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, предоставяна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ всеки четвъртък до 17:00 часа за следващата седмица чрез обектите-краен получател. Заявката следва да се предостави в писмена форма по електронен път/факс/електронна поща/на представител на изпълнителя и да бъде изготвена по установен от страните образец, като съдържа подробно описание на заявените артикули, техните количества и график за доставката им. Изпълнителят изготвя седмичен график за доставка в последния работен ден от седмицата, предхождаща доставката и съгласува графика с всички заявители. Обектите крайни получатели могат да правят промени в заявката в зависимост от реалните им потребности не по-късно от 24 часа преди доставката, като писмено уведомят за това ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Изпълнителят уведомява Възложителя предварително и своевременно за часа на планираното пристигане на доставката, за да може той да вземе необходимите мерки. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Общата прогнозна стойност на обособена позиция №3 за срок от 48 месеца е 677 504.00 без ДДС, от които 75 000 без ДДС, предвидени за „опция за допълнителни доставки” за реализиране допълнителни количества доставки на хранителни продукти, за нуждите на новооткрити франко обекти на доставка на името на Възложителя
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|