Деловодна информация
00106
93-00-198 05/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
00106-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на правосъдието 000695349
ул. Славянска № 1
София BG411 1040 България
Галя Николова - главен юрисконсулт в отдел Обществени поръчки, дирекция Управление на собствеността +359 29237489
g_nikolova@justice.government.bg +359 29813445

Интернет адрес/и

http://mjs.bg/

http://profile.mjs.bg/9553747868ddcebccb96c3a8b471fead


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

правосъдие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Организиране на заключителен прием за експертите в областта на правосъдието и вътрешните работи“. 93-00-198
79952000      
Услуги

Изисквания към изпълнението на поръчката:
• Осигуряване на зала с капацитет за 250 човека, с необходимото оборудване за провеждане на протоколно събитие – заключителен прием за експертите „Правосъдие и вътрешни работи“ в рамките на Българското председателство на Съвета на ЕС, който ще се проведе през месец Юни 2018 г. в гр. Брюксел, Кралство Белгия.
• Залата с капацитет за 250 човека следва да бъде свободна за ползване за 3 (три) часа;
• Залата следва да бъде в близост до институциите на ЕС;
• Осигуряване на кетъринг за 250 човека – вегетарианско, месно меню, включително и десерти;
• Осигуряване на безалкохолни и алкохолни напитки за 250 човека;
• Менютата и асортиментът за провеждането на закриващия прием следва да се представят за одобрение на възложителя най-късно до 10 работни дни преди провеждане на събитието;
• Наличие на изправна климатична инсталация и отопление в залата, в която ще се проведе събитието;
• Осигуряване на необходимата озвучителна техника и оборудване;
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
28988.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BE1

Кралство Белгия, град Брюксел

Изисквания към изпълнението на поръчката:
• Осигуряване на зала с капацитет за 250 човека, с необходимото оборудване за провеждане на протоколно събитие – заключителен прием за експертите „Правосъдие и вътрешни работи“ в рамките на Българското председателство на Съвета на ЕС, който ще се проведе през месец Юни 2018 г. в гр. Брюксел, Кралство Белгия.
• Залата с капацитет за 250 човека следва да бъде свободна за ползване за 3 (три) часа;
• Залата следва да бъде в близост до институциите на ЕС;
• Осигуряване на кетъринг за 250 човека – вегетарианско, месно меню, включително и десерти;
• Осигуряване на безалкохолни и алкохолни напитки за 250 човека;
• Менютата и асортиментът за провеждането на закриващия прием следва да се представят за одобрение на възложителя най-късно до 10 работни дни преди провеждане на събитието;
• Наличие на изправна климатична инсталация и отопление в залата, в която ще се проведе събитието;
продъжава в II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

продължава от II.2.4) • Осигуряване на необходимата озвучителна техника и оборудване;
• Лаптоп;
• Осигуряване на подвижни безжични микрофони;
• Осигуряване на цялостната организация и логистика.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  832675 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-198       „Организиране на заключителен прием за експертите в областта на правосъдието и вътрешните работи“.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД 131399527
Район Оборище, ул. Петра №11-13, ет. партер, офис №4
София BG411 1527 България
office@sky-travel.info +359 886001376
http://skytravel-bg.com/ +359 886001376
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
39116.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28988.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
cpcadmin@cpc.bg 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/06/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва