Деловодна информация
05024
 
да
да
31/05/2018 (дд/мм/гггг)
05024-2017-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на туризма 176789478
ул. Съборна № 1
София BG411 1000 България
Ивелин Славов +359 29046888
I.Slavov@tourism.government.bg +359 24470899

Интернет адрес/и

www.tourism.government.bg

https://profilnakupuvacha.com/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

туризъм

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Осъществяване на интегрирани комуникационни кампании на целеви пазари“ със седем обособени позиции
79341000      
Услуги

Участникът избран за изпълнител на съответната ОП следва да изпълни предложения от него и приет от Възложителя Медия план–план на кампанията по дейности,който предвижда да реализира,изготвен на база на:1.анализ на съответния пазар и на поведението на потребителите,за който се подготвя комуникационна кампания;концепция за цялостен криейтив-цялостен криейтив,съобразен със съответния пазар и целеви групи;рекламни визии на рекламни карета;3. комуникационен микс и неговата обосновка:използване на разнообразие от канали, методи и похвати,които да мобилизират и насочат този информационен поток към съответните целеви групи чрез медийни кампании,пресконференции и др. информационни мероприятия,прессъобщения,промоционални филми,интернет реклами,лични контакти,директна кореспонденция,разпространение на различни рекламни,информационни и печатни материали и издания и др. канали;4.мониторинг и оценка на ефективността на всяка от осъществените кампании на съответния пазар след нейното реализиране.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
6521784      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Германия“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341000      
II.2.3) Място на изпълнение
DE

Германия

Участникът избран за изпълнител на позицията следва да изпълни предложения от него и приет от Възложителя Медия план–план на кампанията по дейности,който предвижда да реализира,изготвен на база на:1.анализ на пазара и на поведението на потребителите,за който се подготвя комуникационна кампания;концепция за цялостен криейтив-цялостен криейтив,съобразен с пазара и целеви групи;рекламни визии на рекламни карета;3.комуникационен микс и неговата обосновка:използване на разнообразие от канали, методи и похвати,които да мобилизират и насочат този информационен поток към съответните целеви групи чрез медийни кампании,пресконференции и др. информационни мероприятия,прессъобщения,промоционални филми,интернет реклами,лични контакти,директна кореспонденция,разпространение на различни рекламни,информационни и печатни материали и издания и др.канали;4.мониторинг и оценка на ефективността на всяка от осъществените кампании на пазара след нейното реализиране-предоставяне на методи и критерии за оценка
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технически (качествен) показател, състоящ се от три подпоказателя:    60
Подпоказател Такмо "Анализ, комуникационен микс и оценка на ефективността"    40
Ткк "Криейтив на кампанията"    30
Тмпк "Медия план на кампанията    30
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Великобритания“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341000      
II.2.3) Място на изпълнение
UK

Великобритания

Участникът избран за изпълнител на позицията следва да изпълни предложения от него и приет от Възложителя Медия план–план на кампанията по дейности,който предвижда да реализира,изготвен на база на:1.анализ на пазара и на поведението на потребителите,за който се подготвя комуникационна кампания;концепция за цялостен криейтив-цялостен криейтив,съобразен с пазара и целеви групи;рекламни визии на рекламни карета;3.комуникационен микс и неговата обосновка:използване на разнообразие от канали, методи и похвати,които да мобилизират и насочат този информационен поток към съответните целеви групи чрез медийни кампании,пресконференции и др. информационни мероприятия,прессъобщения,промоционални филми,интернет реклами,лични контакти,директна кореспонденция,разпространение на различни рекламни,информационни и печатни материали и издания и др.канали;4.мониторинг и оценка на ефективността на всяка от осъществените кампании на пазара след нейното реализиране-предоставяне на методи и критерии за оценкa
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технически (качествен) показател, включващ следните три подпоказателя:    60
Подпоказател Такмо "Анализ, комуникационен микс и оценка на ефективността"    40 т.
Подпоказател Ткк "Криейтив на кампанията"    30 т.
Подпоказател Тмпк "Медия план на кампанията"    30 т.
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Русия, Украйна, Беларус, Молдова“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341000      
II.2.3) Място на изпълнение
UKZZZ

Русия, Украйна, Беларус, Молдова

Участникът избран за изпълнител на позицията следва да изпълни предложения от него и приет от Възложителя Медия план–план на кампанията по дейности,който предвижда да реализира,изготвен на база на:1.анализ на пазарите и на поведението на потребителите,за който се подготвя комуникационна кампания;концепция за цялостен криейтив-цялостен криейтив,съобразен с пазарите и целеви групи;рекламни визии на рекламни карета;3.комуникационен микс и неговата обосновка:използване на разнообразие от канали,методи и похвати,които да мобилизират и насочат този информационен поток към съответните целеви групи чрез медийни кампании,пресконференции и др. информационни мероприятия,прессъобщения,промоционални филми,интернет реклами,лични контакти,директна кореспонденция,разпространение на различни рекламни,информационни и печатни материали и издания и др.канали;4мониторинг и оценка на ефективността на всяка от осъществените кампании на пазарите след нейното реал-не-предоставяне на методи и критерии за оценка
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технически (качествен) показател, включващ следните три подпоказателя:    60
Подпоказател Такмо "Анализ, комуникационен микс и оценка на ефективността"    40 т.
Подпоказател Ткк "Криейтив на кампанията"    30 т.
Подпоказател Тмпк "Медия план на кампанията"    30 т.
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Гърция, Сърбия, Македония, Румъния и Турция“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341000      
II.2.3) Място на изпълнение
RO

Гърция, Сърбия, Македония, Румъния и Турция

Участникът избран за изпълнител на позицията следва да изпълни предложения от него и приет от Възложителя Медия план–план на кампанията по дейности,който предвижда да реализира,изготвен на база на:1.анализ на пазарите и на поведението на потребителите,за който се подготвя комуникационна кампания;концепция за цялостен криейтив-цялостен криейтив,съобразен с пазарите и целеви групи;рекламни визии на рекламни карета;3.комуникационен микс и неговата обосновка:използване на разнообразие от канали, методи и похвати,които да мобилизират и насочат този информационен поток към съответните целеви групи чрез медийни кампании,пресконференции и др.информационни мероприятия,прессъобщения,промоционални филми,интернет реклами,лични контакти,директна кореспонденция,разпространение на различни рекламни,информационни и печатни материали и издания и др.канали;4мониторинг и оценка на ефективността на всяка от осъществените кампании на пазарите след нейното реал-не-предоставяне на методи и критерии за оценка
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технически (качествен) показател, включваш следните три подпоказателя:    60
Подпоказател Такмо "Анализ, комуникационен микс и оценка на ефективността"    40 т.
Подпоказател Ткк "Криейтив на кампанията"    30 т.
Подпоказател Тмпк "Медия план на кампанията"    30 т.
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Полша, Чехия, Словакия и Унгария“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341000      
II.2.3) Място на изпълнение
PL
CZ
SK
HU

Полша, Чехия, Словакия и Унгария

поведението на потребителите,за който се подготвя комуникационна кампания;концепция за цялостен криейтив-цялостен криейтив,съобразен с пазарите и целеви групи;рекламни визии на рекламни карета;3.комуникационен микс и неговата обосновка:използване на разнообразие от канали, методи и похвати,които да мобилизират и насочат този информационен поток към съответните целеви групи чрез медийни кампании,пресконференции и др. информационни мероприятия,прессъобщения,промоционални филми,интернет реклами,лични контакти,директна кореспонденция,разпространение на различни рекламни,информационни и печатни материали и издания и др. канали;4.мониторинг и оценка на ефективността на всяка от осъществените кампании на пазарите след нейното реализиране-предоставяне на методи и критерии за оценка
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технически (качествен) показател, включваш следните три подпоказателя    60
Подпоказател Такмо "Анализ, комуникационен микс и оценка на ефективността"    40 т.
Подпоказател Ткк "Криейтив на кампанията"    30 т.
Подпоказател Тмпк "Медия план на кампанията"    30 т.
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Франция“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341000      
II.2.3) Място на изпълнение
FR

Франция

Участникът избран за изпълнител на позицията следва да изпълни предложения от него и приет от Възложителя Медия план–план на кампанията по дейности,който предвижда да реализира,изготвен на база на:1.анализ на пазара и на поведението на потребителите,за който се подготвя комуникационна кампания;концепция за цялостен криейтив-цялостен криейтив,съобразен с пазара и целеви групи;рекламни визии на рекламни карета;3.комуникационен микс и неговата обосновка:използване на разнообразие от канали, методи и похвати,които да мобилизират и насочат този информационен поток към съответните целеви групи чрез медийни кампании,пресконференции и др. информационни мероприятия,прессъобщения,промоционални филми,интернет реклами,лични контакти,директна кореспонденция,разпространение на различни рекламни,информационни и печатни материали и издания и др.канали;4.мониторинг и оценка на ефективността на всяка от осъществените кампании на пазара след нейното реализиране-предоставяне на методи и критерии за оценкa
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технически (качествен) показател, включващ следните три подпоказателя    60
Подпоказател Такмо "Анализ, комуникационен микс и оценка на ефективността"    40 т.
Подпоказател Ткк "Криейтив на кампанията"    30 т.
Подпоказател Тмпк "Медия план на кампанията"    30 т.
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 237-492454 (напр. 2015/S 123-123456)   и  818536 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Т-РД-29-80    1   „Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Германия“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Медиа Планинг Груп ООД 131347103
ул. Д-р Христо Стамболски № 3, ет. 2
София BG411 1463 България
diana.mincheva@gmail.com +359 885724104
+359 885724104
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
790000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

635000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Т-РД-29-78    2   „Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Великобритания“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДЗЗД НЮ МАККАН 177263082
ул. Г. С. Раковски № 80, ет. 1, ап. 5
София BG411 1000 България
evikurteva@gmail.com +359 878558886
+359 878558886
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
810000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

751000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Т-РД-29-73    3   „Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Русия, Украйна, Беларус и Молдова“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДЗЗД РУ КОММ 177262499
бул. Джеймс Баучер № 23
София BG411 1000 България
olozanova@gmail.com +359 888378115
+359 888378115
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1491250      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Т-РД-29-72    4   „Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Гърция, Сърбия, Македония, Румъния и Турция“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Директ Медия Крес ЕООД 203412858
ул. Николай Хайтов № 2, ет. 1, офис 1
София BG411 1113 Вануату
krasimir.petkov@directmedia.bg +359 9549597
+359 9549597
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1440958      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Т-РД-29-70    5   „Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Полша, Чехия, Словакия и Унгария“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АПРА ООД 831727361
ул. Г. С. Раковски № 111, ет. 1 (Мецанин)
София BG411 1000 България
office@apraagency.com +359 9814190
+359 9814190
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1448576      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Т-РД-29-71    6   „Осъществяване на комуникационна кампания на пазар Франция“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Медиа Планинг Груп ООД 131347103
ул. Д-р Христо Стамболски № 3, ет. 2
София BG411 1463 България
diana.mincheva@gmail.com +359 885724104
+359 885724104
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
780000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

755000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Точният размер на посочената в поле V.2.4) Обща стойност на поръчката (за Обособена позиция № 4) е 1 440 957, 95 лева без ДДС.
Точният размер на посочената в поле V.2.4) Обща стойност на поръчката (за Обособена позиция № 5) е 1 448576, 18 лева без ДДС лева без ДДС.
Точният размер на посочената в поле II.1.7) Обща стойност на поръчката е 6 521 784, 13 лева без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/05/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва