Версия за печат

00753-2018-0014

BG-Свищов:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

68. Хранително-вкусова промишленост


Решение номер 586-РД-01-03 от дата 18.05.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133965

BG321, Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=197.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността и детските заведения на територията на община Свищов за 2018/2019 година” със следните обособени позиции: •Обособена позиция №1: „Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на община Свищов”; •Обособена позиция №2: „Доставка на хляб за нуждите на детските заведения на територията на община Свищов”.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Прогнозни количества за период от 12 месеца за Обособена позиция №1: Геврек Солунски 100 гр. - 2875 бр.; Милинка 150 гр. - 4500 бр.; Кифла със шоколад 150 гр. - 4600 бр.; Поничка 150 гр. - 3500 бр.; Козунак 0.5 кг. - 1240 бр.; Баничка със сирене 150 гр. – 3250 бр.; Еклери 120 гр. - 3875 бр.; Пасти сочни 100 гр. – 4000 бр.; Вита баница 0.5 кг. - 1100 бр.; Баница Витоша 150 гр. - 2500 бр.; Шопска закуска 150 гр. - 3500 бр.; Кифла със сирене 150 гр. - 5000 бр.; Кифла захарна 150 гр. - 4100 бр.; Кифла с мармалад 150 гр. - 2750 бр.; Кифла козуначна 150 гр. - 3150 бр.; Сиренка 150 гр. - 2650 бр.; Баклава 100 гр. - 2875 бр.; Соленка 100 гр. - 1150 бр.; Каламари - 250 кг.; Козуначно руло 0,420 кг. – 30 бр.; Хляб "Добруджа" 0.6 кг. - 77000 бр.; Хляб "Типов" 0.5 кг. - 18700 бр.; Хляб "Добруджа" 0.5 кг. - 1500 бр. Прогнозни количества за период от 12 месеца за Обособена позиция №2: “Бял” хляб 0,650 кг. - 13000 бр.; “Тъмен” хляб пълнозърнест 0,500 кг. - 3900 бр.; “Добруджа” хляб 0,650 кг. - 3100 бр.; “Тъмен” хляб типов 0,500 кг. - 2500 бр. Подробните видове хляб и хлебни изделия и изисквания за изпълнение на обществената поръчка са съгласно Техническата спецификация част от документацията за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

„Предоставяне на топъл обяд” – Договор № BG05FMOP001-3.002-0110-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 103930 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.05.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Анелия Ангелова Димитрова

VIII.2) Длъжност

Зам.-Кмет „УЕПОУТ” на Община Свищов, упълномощена със Заповед №515-РД-01-03/15.05.2018 г. на Кмета на Община Свищов