Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324
BG411, Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий №3, За: Кирил Грънчаров, България 1092, София, Тел.: 02 9220638, E-mail: k.grancharov@mod.bg, Факс: 02 9222969
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.mod.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://pp.mod.bg/MO-DOA-2017-045.
I.2)
Вид на възложителя
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: УД-12-55 от 29.11.2017 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG411, АТС-БЪЛГАРИЯ ООД, ж.к. Младост 1, ул. Димитър Моллов №16, България 1750, София, Тел.: 02 9752073, E-mail: order@atsbulgaria.com, Факс: 02 9752285
Интернет адрес/и:
URL: http://atsbulgaria.com/.
Изпълнителят е МСП: не
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства по Рамково споразумение № СПОР-7/16.05.2017 г.
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
35413.4 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
Изпълнението е 98% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Изпълнителя не посочва причини за частичното неизпълнение.
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
34804.57 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
От изпълнителя, в размер на 7.31 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Изпълнителя не е доставил 60 бр. артикули, както следва:1. [TC26] Canon LBP 3010 (касета с черен тонер / мин. капацитет бр. копия/стр. - 1500) – 1 бр. на стойност 8 лева; 2. [TC81] Hewlett Packard LJ 1320 (касета с черен тонер / мин. капацитет бр. копия/стр. - 2500) – 2 бр. на стойност 30 лева; 3. [TC122] Kyocera Ecosys FS C 5016 N (TK 500 C / мин. капацитет бр. копия/стр. - 2000) – 3 бр. на стойност 24.60лева; 4. [TC223] Xerox Phaser 3120/3121 (касета с черен тонер / мин. капацитет бр. копия/стр. - 3000) – 16 бр. на стойност 480 лева; 5. [TC27] Canon NP 1215 / NP 1520 / NP 1550 / NP 6216 / NP 6317 (касета с черен тонер / мин. капацитет бр. копия/стр. - 3800) – 20 бр. на стойност 20 лева; 6. [TC218] Xerox DocuPrint P8ex (касета с черен тонер / мин. капацитет бр. копия/стр. - 5000) – 11 бр. на стойност 110 лева; 7. [TC234] Xerox XD 155df (касета с черен тонер / мин. капацитет бр. копия/стр. - 2500) – 2 бр. на стойност 5 лева; 8. [TC78] Hewlett Packard LJ 1160 (касета с черен тонер / мин. капацитет бр. копия/стр. - 2500) – 1 бр. на стойност 15.00 лева; 9. [TC212] Toshiba 1550 (касета с черен тонер / мин. капацитет бр. копия/стр. - 7000) – 1 бр. на стойност 12.00 лева; 10. [TC121] Konica Minolta 1600F (касета с черен тонер / мин. капацитет бр. копия/стр. - 3000) – 3 бр. на стойност 12 лева. Общата стойност на недоставените артикули е 730, 60 лева без ДДС, върху която се дължи 1% неустойка.
V: Допълнителна информация
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: Красимир Дончев Каракачанов
VII.2)
Длъжност: Министър на отбраната