00254-2018-0015
Технически редакции | ||
14.05.2018 15:32 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
14.05.2018 15:31 ч. : | 14/05/2018 15:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.05.2018 15:31 ч. : | 14/05/2018 15:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Рудозем:
Решение за откриване на процедура
37. Администрация и управление
І: Възложител
Публичен
BG424, Община Рудозем, бул.България № 15, За: Красимира Кубинска - Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306-99191, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306-99141
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg/bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Консултантска услуга по управление и отчитане на проект „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа на територията на община Рудозем”
Предметът на поръчката включва дейности по: 1) управление на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №12/25.07.2016г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ „Земеделие” и Община Рудозем; 2) извършване на документални проверки и проверки на място за изпълнението на дейностите, включени в проекта и 3)отчитане на дейности по проекта. Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията за общ. поръчка.
НЕ
ДА
Проект „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа на територията на община Рудозем”, финансиран по Договор № 21/07/2/0/00514 от 02.03.2018г., сключен между община Рудозем и Държавен фонд „Земеделие“ за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г., мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобрението или разширяването на всички видове малка по мащаб инфраструктура “, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделнски фонд за развитие на селските райони /ЕЗФРСР/.
НЕ
Поръчката не е разделена на обособени позиции, защото отделните дейности, свързани с управлението и отчитането на проекта по своето естество се явяват неразривно свързани помежду си, тъй като в своята цялост съставляват предмета на този вид услуга и не могат да бъдат разединени. В тази връзка отделните дейности от обхвата на услугата са обективно неделими части от предмета на поръчката и не могат да бъдат възложени на повече от един изпълнител.
НЕ
V: Мотиви
Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от Закон за обществените поръчки (ЗОП). За определяне на реда на възлагане са съобразени изискванията по чл. 21 от ЗОП, както и стойностите на предстоящи за възлагане поръчки с идентичен предмет, чиято обща стойност попада в прага по чл.20, ал.2, т. 2 от ЗОП. Посочените обстоятелства обуславят провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка чрез „публично състезание“.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация; 2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
14.05.2018 г.
VIII: Възложител
Румен Венциславов Пехливанов
Кмет на община Рудозем