Версия за печат

00025-2018-0004

BG-Куклен:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 289 от дата 14.05.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 115631816

BG421, Община Куклен, ул. Александър Стамболийски 43, За: инж. Тодор Лозанов, г-жа Недялка Георгиева, България 4101, Куклен, Тел.: 03115 2120, E-mail: kmet@kuklen.org, Факс: 03115 2065

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kuklen.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20180513nwhC586804.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на ДГ „Приятели” в гр. Куклен по обособени позиции"

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „доставки на стоки, осъществявани чрез покупка“ по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предметът на обществената поръчка включва доставката и монтажа на различно по вид оборудване и обзавеждане за нуждите на Детска градина „Приятели” в гр. Куклен по проект „Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на общинска образователна инфраструктура – ДГ „Приятели” в гр. Куклен“. Процедурата е разделена на следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Мебелно обзавеждане“; Обособена позиция № 2: „Бяла техника“; Обособена позиция № 3: „Компютърна и черна техника“; Обособена позиция № 4 „Посуда“ Важно!!! Обособени позиции № 3 и № 4 ще бъдат възложени по реда на съответната им индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, а именно чрез директно възлагане на основание чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП, тъй като общата им стойност не надхвърля 20 % от стойността на поръчката и сумите по всяка от позициите са по-ниски от 156 464 лв. без ДДС. За тези обособени позиции не следва да се подават оферти. За всяка от останалите обособени позиции (позиции № 1 и № 2) могат да бъдат подавани оферти за участие. Подробно описание - в техническата спецификация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Финансирането за изпълнение на поръчката е осигурено по Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 16/07/2/0/00650/16.01.2018 г. по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ към мярка 7 – „Основни услуги и обновяване на селата в селски райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г. (ПРСР 2014 – 2020).

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 240984.64 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Изборът на изпълнител чрез провеждането на процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП е обусловен от обстоятелството, че същата в най-голяма степен гарантира публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства, защитава обществения интерес и едновременно с това се насърчава конкуренцията, като се създават равни условия за участие на всички заинтересовани лица. При провеждането на процедурата ще бъдат прилагани принципите на Договора за функционирането на Европейския съюз (ДФЕС) и по-специално тези за свободно движение на стоки, свобода на установяване и свобода на предоставяне на услуги и взаимно признаване, както и с произтичащите от тях принципи на: 1. равнопоставеност и недопускане на дискриминация; 2. свободна конкуренция; 3. пропорционалност; 4. публичност и прозрачност.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1. т. 1 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.05.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мария Георгиева Белчева

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Куклен