Версия за печат

02711-2018-0089

BG-с. Венец:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

68. Хранително-вкусова промишленост


Решение номер ZOP-2018-6-1 от дата 09.05.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120126

BG333, ТП ДЛС Паламара при СИДП ДП - Шумен, ул. Кирил и Методий № 17, За: Мария Димитрова, България 9751, с. Венец, Тел.: 05343 2049, E-mail: dls.palamara@dpshumen.bg, Факс: 05343 2047

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://dlspalamara.sidp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dlspalamara.sidp.bg/zop/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Дърводобив и ловен туризъм


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка хранителни продукти, напитки, включито и за ОЛТ

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Периодична доставка чрез покупка на хранителни продукти и напитки по заявка за осъществяване на обслужващи дейности при провеждането на организиран ловен туризъм от ТП Държавно ловно стопанство "Паламара” - с. Венец при „СИДП” ДП Шумен за 2018 година

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Поръчката е за доставка на хранителни продукти.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 13000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 80700 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Стойността на поръчката от 13000 лв. без ДДС е част от общата стойност на всички процедури, които се провеждат в рамките на Североизточно държавно предприятие ДП в размер на 80700 лв. без ДДС. Същата сума отговаря на изискванията на чл. 20, ал.2, т. 2 от ЗОП, която предвижда провеждане на процедура по чл. 18, т.12 от ЗОП.


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Стойността на поръчката от 13000 лв. без ДДС е част от общата стойност на всички процедури, които се провеждат в рамките на Североизточно държавно предприятие ДП в размер на 80700 лв. без ДДС. Същата сума отговаря на изискванията на чл. 20, ал.2, т. 2 от ЗОП, която предвижда провеждане на процедура по чл. 18, т.12 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1 от ЗОП настоящото решение може да се обжалва в 10 дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП (14-дневен срок от публикуване в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата).

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

09.05.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Севен Ердинч Башлъ

VIII.2) Длъжност

Директор на ТП ДЛС Паламара