Версия за печат

01304-2018-0002

BG-Пловдив:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер РД-18-423 от дата 09.05.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 0004715040031

BG421, Район Централен - Община Пловдив, ул. Христо Г. Данов №39, За: Гергана Сивакова - Гуджева - Нач. отдел АПО, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658217, E-mail: centralen@plovdiv.bg, Факс: 032 626204

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.plovdivcentral.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://plovdivcentral.org/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Поддръжка и ремонт на уличната мрежа и други дейности свързани с инфраструктурата на Район „Централен” – Община Пловдив” в обособени позиции, както следва: 1.„Поддържане и ремонт на паважни и тротоарни настилки на улици, вътрешно блокови пространства, благоустрояване на терени за открити паркинги, находящи се на територията на Район „Централен” – Община Пловдив”; 2. „Текущ ремонт на асфалтови настилки на улици, вътрешно блокови пространства благоустрояване на терени за открити паркинги находящи се на територията на Район „Централен” – Община Пловдив”; 3. „Изграждане на улично осветление, тръбна канална мрежа и видео наблюдение на територията на Район „Централен” – Община Пловдив”;

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

извършване на ремонт на участъци от улици в Район „Централен”, изградени с настилки паваж, калдъръм или пътни ивици, тротоарни настилки, ремонт на асфалтови настилки на улици, благоустрояване на пространства, бордюри и прилежащи към улична мрежа елементи укрепващи и осигуряващи достъпна среда, добавяне на участъци от улично осветление или единични осветители в мрежа на Район „Централен” – Община Пловдив и изграждане на трасе и реализация на видеонаблюдение.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2400000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 2500000 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

. Настоящата процедура се възлага като част от общ-на по-ка с предмет: „Поддръжка и ремонт на уличната мрежа и други дейности свързани с инфраструктурата на Район „Централен” – Община Пловдив” в обособени позиции, както следва: 1.„Поддържане и ремонт на паважни и тротоарни настилки на улици, вътрешно блокови пространства, благоустрояване на терени за открити паркинги, находящи се на територията на Район „Централен” – Община Пловдив”; 2. „Текущ ремонт на асфалтови настилки на улици, вътрешно блокови пространства благоустрояване на терени за открити паркинги находящи се на територията на Район „Централен” – Община Пловдив”; 3. „Изграждане на улично осветление, тръбна канална мрежа и видео наблюдение на територията на Район „Централен” – Община Пловдив”; 4. „Авариен ремонт на пътни и тротоарни настилки на улици, находящи се на територията на район „Централен“ – община Пловдив“ Общата стойност на общ-та поръчка по 4-тe ОП е в размер общо на 2 500 000 лв. без вкл. ДДС, разделена по ОП, както следва: ОП № 1 – 900 000 лв. без включен ДДС; ОП № 2 – 1 250 000 лв. без включен ДДС; ОП № 3 – 250 000лв. без включен ДДС; ОП №4 – 100 000лв без вкл.ДДС. Съгл. чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Възл-ят има право да възлага обос. позиции по реда, валиден за инд. стойност на всяка от тях, при съответните условия. Прогнозната стойност на позиция № 4 не надвишава стойностния праг за строителство, посочен в същата разпоредба, както и е под 20% от общата стойност на основната поръчка. С оглед изложеното и на осн. чл. 21, ал. 6 от ЗОП, ОП № 4 се възлага по реда на чл. 20, ал.3, т. 1 от ЗОП. Връзка към електронната преписка на поръчката по ОП №4 в профила на купувача: http://centralen.plovdiv.bg/profil-na-kupuvacha/rd-18-28803042018


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Настоящата обществена поръчка се възлага с остатъчната стойност по реда, приложим към общата стойност на поръчката, а именно с публично състезание, при съобразяване с изискванията на чл.21 ал.6 от ЗОП. Прогнозната стойност на поръчката сумарно със стойността на сходни и идентични възлагания в съответствие със ЗОП е в рамките на стойностния праг по чл.20 ал.2 т.1 от ЗОП и е налице основание за провеждане на публично състезание. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

09.05.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Георги Василев Стаменов

VIII.2) Длъжност

Кмет на район "Централен" - община Пловдив