Версия за печат

00797-2018-0017

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 1145 от дата 08.05.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, ОБЩИНА БУРГАС, ул. „Александровска” № 26, За: Даниела Георгиева, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907242, E-mail: d.georgieva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/34252.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) по 2 обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III в кв. 19, по плана на ж.к. „Братя Миладинови“, гр. Бургас“, с идентификатор 07079.620.205 по КК на гр. Бургас; Обособена позиция № 2: „Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в урегулиран поземлен имот I, кв. 16, кв. Акациите, гр. Бургас, с идентификатор 07079.659.229 по КК на гр. Бургас и на Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21 годишна възраст в апартамент със застроена площ от 79,13 кв. м. разположен в гр. Бургас, ж. р. „Меден рудник“ бл. 462, вх. 2, ет. 1, ап. 24“.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

За всички обособени позиции:1.Разработване на технически инвестиционни проекти (ТИП),включително необходимите работни детайли за нуждите на изграждането.ТИП следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, обн. ДВ, бр. 51 от 05 юни 2001 г., посл. изм. ДВ, бр.13 от 17 Февруари 2015 г. и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности; функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата за разкриване на социални услуги и Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.РП следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части.РП следва да бъдат надлежно съгласувани с всички експлоатационни дружества,Министерство на труда и социалната политика /МТСП/ и одобрен по реда на ЗУТ.В обяснителните записки проектантите следва подробно да опишат необходимите изходни данни,дейности,технико-икономически показатели,спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали,изделия,комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение, количествени и стойностни сметки.2.Изпълнението на строително- монтажните работи (СМР) ще се извършва на основание разработените и одобрени работни проекти, при спазване на изискванията на всички действащи към настоящия момент в Република България закони, правилници и нормативи, касаещи изпълнението на обекти и работи от такъв характер.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект „Създаване на условия за разкриване на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 566153.96 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

08.05.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Лорис Карекин Мануелян, длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгл. Заповед № 1190/04.05.2016 г.

VIII.2) Длъжност

Заместник-кмет "Социални дейности, здравеопазване и спорт“