Версия за печат

00120-2018-0006

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД-09-44-1 от дата 08.05.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130344823

BG411, Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД, бул. Васил Левски № 54, За: Роман Райчев, България 1142, София, Тел.: 02 9885905, E-mail: sbrnk@rehabilitation.bg, Факс: 02 9876121

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nkrehabilitation.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на материали за текуща поддръжка за нуждите на "СБР-НК" ЕАД

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва доставка на видовете материали за текуща поддръжка, посочени изчерпателно в Техническите спецификации - част от документацията за участие в процедурата. Количествата от всеки от артикулите не могат да бъдат определени към момента на обявяване на поръчката и следва да се доставят във вид и количество в зависимост от заявките и потребностите на възложителя. При всяка заявка възложителят ще посочва дали изпълнителят на обществената поръчка трябва да доставя заявените материали до сградите на възложителя или служители на възложителя ще приемат заявените материали в склада на изпълнителя и ще ги превозват до сградите на възложителя. При превозване и доставяне от изпълнителя на заявените материали в сградите на възложителя, възложителят ще заплаща на изпълнителя транспортните разходи съгласно условията и проекта на договор - част от документацията за обществената поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката е единен и неделим, тъй като включва доставка на материали за текуща поддръжка като количествата на отделните доставки ще се определят от конкретните потребности на Възложителя. Би било нелогично, икономически неизгодно и функционално нецелесъобразно предметът на поръчката да бъде разделян и възлаган на различни изпълнители.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 180000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Настоящата обществена поръчка се възлага на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, поради това, че обектът на поръчката е доставки, а прогнозната й стойност попада в обхвата на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 във връзка с чл. 179 от ЗОП настоящото решение може да бъде обжалвано в 10-дневен срок след изтичане на 7 дни от публикуването в РОП на обявлението за обществената поръчка.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

08.05.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Плумелина Димитрова Мичева

VIII.2) Длъжност

изпълнителен директор