Версия за печат

00106-2018-0023

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер ЛС-07-101 от дата 04.05.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695349

BG411, Министерство на правосъдието, ул. Славянска 1, За: Надежда Костадинова, България 1040, София, Тел.: 00359 29237533, E-mail: n_kostadinova@justice.government.bg, Факс: 00359 29813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://mjs.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://profile.mjs.bg/61384d578f8acf52e0971f6e3f3a72c1.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: правосъдие


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Надграждане на АИС, на органите на изпълнителната власт в сектор „Правосъдие“, с цел преминаване само към електронен документооборот и предоставяне на възможности на гражданите, бизнеса и външни структури за заявяване и предоставяне на електронни административни услуги и обмен на електронни документи“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е „Надграждане на АИС, на органите на изпълнителната власт в сектор „Правосъдие“, с цел преминаване само към електронен документооборот и предоставяне на възможности на гражданите, бизнеса и външни структури за заявяване и предоставяне на електронни административни услуги и обмен на електронни документи“. Предметът на поръчката е свързан с изпълнението на Дейност 2 от проект: „Редизайн на АИС в МП и ВРБ с цел преминаване към използване и обмен само на електронни документи и електронно съдържание в сектора от органите на изпълнителната власт. Обучение на служителите за работа с АИС и електронни документи“, съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFOP001-3.001-0009-C01/19.07.2017 г. по Оперативна програма „Добро управление". Предметът на договора включва изпълнението на следните етапи: 1.Анализ на данните и изискванията;2. Изготвяне на детайлна техническа спецификация (ДТС);3. Разработване на софтуерното решение;4. Тестване;5. Внедряване;6. Обучение.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Министерство на правосъдието има сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFOP001-3.001-0009-C01/19.07.2017 г. по Оперативна програма „Добро управление“. Име на проекта: „Редизайн на АИС в МП и ВРБ с цел преминаване към използване и обмен само на електронни документи и електронно съдържание в сектора от органите на изпълнителната власт. Обучение на служителите за работа с АИС и електронни документи“. Име на организатора на проекта: Министерство на правосъдието. Приоритетна ос: Прозрачна и ефективна съдебна система. Дейностите по проекта са: 1. Преглед на съществуващите АИС и средствата за обмен на информация между тях. Изготвяне на препоръки за редизайн с цел преминаване към обмен само на електронни документи. Разработване на техническо задание и тръжна документация за Дейност2; 2. Надграждане на АИС, на органите на изпълнителната власт в сектор "Правосъдие", с цел преминаване само към електронен документооборот и предоставяне на възможности на гражданите, бизнеса и външни структури за заявяване и предоставяне на електронни административни услуги и обмен на електронни документи; 3. Мерки за информация и комуникация.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Не се предвиждат обособени позиции. Предметът на настоящата обществена поръчка е неделим, като всеки отделен етап от предметния обхват е неразделно свързан с останалите. Извършването на анализ на данните и изискванията, изготвянето на детайлна техническа спецификация и разработването на софтуерното решение са взаимосвързани и обусловени един от друг етапи от изпълнението на проекта. Относно тестването и внедряването на софтуера, както и извършването на обучение за работа със софтуера целесъобразно е да бъдат осъществени от изпълнителя, който е разработил самия софтуер. Съдържанието на отделните етапи и съществуващата взаимосвързаност между тях не предпоставя възможността от изпълнението им чрез разделяне предмета на поръчката на отделни позиции и не може да се счете, че дейностите могат да бъдат обособени в предмета на отделни договори за обществена поръчка. В допълнение, с възлагането на поръчката в рамките на един предмет без обособяване на позиции ще се гарантира оптимален процес на управление на проекта и навременното изпълнение на отделните етапи и дейности в рамките на проекта.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 300000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно прогнозната стойност на поръчката в размер до 300 000,00 лв. без ДДС се възлага чрез открита процедура по чл.18, ал.1, т. 1 във връзка с чл. 99-111 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Преди сключването на договор участникът, определен за изпълнител следва да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като участникът, определен за изпълнител представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи, съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.05.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Стоян Петров Стоянов

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на Министерство на правосъдието /упълномощен със заповед № ЛС-04-731/19.04.2016 г. на министъра на правосъдието/