Деловодна информация
00270
02.50-3 03/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
03/05/2018 (дд/мм/гггг)
00270-2016-0029 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерски съвет 000695025
бул. Княз Александър Дондуков № 1
София BG411 1000 България
Христина Микова, Eнчо Енчев +359 29403636/ +359 29402184
h.mikova@government.bg +359 29402177

Интернет адрес/и

http://www.government.bg/

http://customerprofile.government.bg/vieworder.php?id=6cd8aa95-86e0-11e6-8d3f-f04da2031065


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Министерски съвет

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инвентаризация и анализ на режимите, административните услуги и информационните масиви/регистри в администрацията и реформиране на съществуващия модел на организация и поддържане на регистрите в ДА
71241000      
Услуги

Настоящата обществена поръчка се възлага във връзка с изпълнението на дейности 3 и 4 от проект BG05SFOP001-1.001-0002 „Трансформация на модела на административно обслужване“, финансиран от Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ, с бенефициент Администрацията на Министерски съвет. Дейностите по поръчката обхващат извършване на пълна физическа инвентаризация на съществуващите административни услуги и на информационни масиви и регистри, които съдържат информация или данни, необходими за предоставяне на административни услуги, както и анализ на състоянието на регистрите в държавната администрация, изработване на концепция и пътна карта за реформиране на модела на организация на регистрите.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
2510000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71240000      
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр. София, както и провеждане на посещения на територията на Р.България за инвентаризация на място на съществуващите административни услуги и на информационни масиви и регистри

Настоящата обществена поръчка се възлага във връзка с изпълнението на дейности 3 и 4 от проект BG05SFOP001-1.001-0002 „Трансформация на модела на административно обслужване“, финансиран от Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ, с бенефициент Администрацията на Министерски съвет. Дейностите по поръчката обхващат извършване на пълна физическа инвентаризация на съществуващите административни услуги и на информационни масиви и регистри, които съдържат информация или данни, необходими за предоставяне на административни услуги, както и анализ на състоянието на регистрите в държавната администрация, изработване на концепция и пътна карта за реформиране на модела на организация на регистрите.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Подход за изпълнение на обществената поръчка    30
Програма за управление и контрол на изпълнението    30
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка се възлага във връзка с изпълнението на дейности 3 и 4 от проект BG05SFOP001-1.001-0002 „Трансформация на модела на административно обслужване“, финансиран от ОП "ДУ"

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 231-420951 (напр. 2015/S 123-123456)   и  759723 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МС-51       Инвентаризация и анализ на режимите, административните услуги и информационните масиви/регистри в администрацията и реформиране на съществуващия модел на организация и поддържане на регистрите в ДА
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОБЕДИНЕНИЕ „ПОПОВ, ДЕЛЧЕВ И МАПЕКС – КОНСУЛТАНТИ ЗА ЕФЕКТИВНА АДМИНИСТРАЦИЯ” 177182463
пл. „Света Неделя“ № 4, етаж 4
София BG411 1000 България
partners@popov-partners.com +359 28581901
http://www.popov-partners.com/ +359 28581901
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Адвокатско дружество Попов и партньори 175382262
пл. Света Неделя № 4
София BG411 1000 България
partners@popov-partners.com +359 28581901
http://www.popov-partners.com/ +359 28581901
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Адвокатско дружество Андрей Делчев и партньори 175470730
София
ул. Николай Гогол 6 BG411 1124 България
office@eurolex.bg +359 24019160
http://www.eurolex.bg/bg/ +359 24019160
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Евролекс България ООД 121459552
ул. Николай Гогол 6
София BG411 1124 България
office@eurolex.bg +359 24019160
http://www.eurolex.bg/bg/ +359 24019160
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мапекс АД 130562409
жк Младост 1, Андрей Ляпчев №51
София BG411 1784 България
office@mapex.bg +359 29171971
https://www.mapex.bg/ +359 29171971
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2981113.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2510000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/05/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва