00043-2018-0007
Технически редакции | ||
02.05.2018 16:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
02.05.2018 16:14 ч. : | 02/05/2018 15:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.05.2018 16:14 ч. : | 02/05/2018 15:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Дулово:
Решение за откриване на процедура
4. Строителни конструкции
І: Възложител
Публичен
BG325, Община Дулово, ул. Васил Левски № 18, За: д-р Юксел Ахмед, България 7650, Дулово, Тел.: 00359864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 00359864 23020
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.dulovo.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/dulovo-145/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„РЕМОНТ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛИЦИ И ПЪТИЩА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ДУЛОВО“ по две обособени позиции : Обособена позиция № 1 – „Ремонт и рехабилитация на улична и четвъртокласна пътна мрежа на територията на община Дулово“ Обособена позиция №2- „Ремонт и рехабилитация на улици и пътища на територията на община Дулово“
Предметът на обществената поръчка предвижда изпълнение на строително- ремонтни работи /СРР/, на участъци от уличната мрежа и част от четвъртокласна пътна мрежа на територията на Община Дулово. Отчитайки спецификата на обществената поръчка, както и обема на отделните ремонтни дейности се предвижда изпълнението на строително-ремонтните работи по Обособена позиция № 1 до 25.12.2018 г. , а по Обособена позиция № 2 през 2018, 2019 година. Към момента на обявяване на обществената поръчка, се предвижда изпълнение на СРР по индикативен списък на улици, част от уличната мрежа на територията на община Дулово и част от четвъртокласна пътна мрежа от територията на Община Дулово. Конкретните дейности по извършване на СРР ще бъдат задавани от Възложителя при възникнала необходимост съгласно индикативния списък на Строително - ремонтни дейности. В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя („Техническите спецификации“), съдържащи се настоящата документация за обществена поръчка.
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 5 000 000 лв. без вкл. ДДС, възложителят провежда предвидената в чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП процедура. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 4 990 000.00 лева без ДДС, но възложителят взема решение да обяви настоящата обществена поръчка, чрез открита процедура, съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 9 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат най-добрите условия за Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. Съгласно чл. 100, ал.3 от ЗОП Възложителят изпраща за публикуване в РОП обявлението за изменение или допълнителна информация и решението, с което то се одобрява, в 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
02.05.2018 г.
VIII: Възложител
д-р Юксел Осман Ахмед
Кмет на Община Дулово