Версия за печат

00105-2018-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695228

Министерство на външните работи, ул. Александър Жендов № 2, За: Веселина Бонева, България 1040, София, Тел.: 0885 300274, E-mail: veselina.boneva@mfa.bg

Място/места за контакт: oтдел ОПМПП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mfa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mfa.bg/bg/pages/30/index.html.

Електронен достъп до информация: http://www.mfa.bg/bg/events/65/56/6511/index.html.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: външна политика

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Обезпечаване с компютърна и комуникационна техника, необходими за изграждането на АИС/М за обработка на класифицирана информация и компютърна мрежа за достъп до Internet и обработка на некласифицирана информация за обезпечаване на Постоянната делегация на Република България в Новата ГК на НАТО – Брюксел, в т.ч. инсталация на оборудването, доставка, изграждане и пускане в експлоатация на документооборотна система за АИС/М за обработка на класифицирана информация,обучение на потребителите на място, техническа поддръжка и гаранционно обслужване

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
България, гр. София, ул. Александър Жендов № 2; NEW NATO HQ Leopold III Laan 1110, Brussels, Belgium
Код NUTS: BG411, BE1
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка чрез покупка на компютърна и комуникационна техника, инсталация на оборудването, изграждане и пускане в експлоатация на системата, поддръжка и гаранционно обслужване на изградените мережи за класифицирана и некласифицирана информация, както и обучение на потребителите на място по обособени позиции, както следва: ОП1: Доставка на комуникационно оборудване с прогнозна стойност до 280 000 лв. без ДДС; ОП 2 Доставка на сървърно оборудване, масив за съхранение на данни, компютърна техника, СКС, мултифункционално устройство и токозахранващи устройства с прогнозна стойност до 280 000 лв. без ДДС; ОП 3: Доставка на специализирано оборудване за изграждане на АИС за обработка на класифицирана информация с прогнозна стойност до 430 000 лв. без ДДС; ОП 4 Доставка на автоматизирана информационна система за електронен документооборот с прогнозна стойност до 50 000 лв. без ДДС.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
880494 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без публикуване на обявление за поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2009/81/ЕО

Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възлагащия орган/възложителя събития, и в съответствие със строгите условия, указани в съответната директива.

Допълнителна информация

чл. 164, ал. 1, т. 4 от ЗОП

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 35/ОП-И/18 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на комуникационно оборудване
Възложена е поръчка/обособена позиция

ДА

V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.01.2018 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Лирекс БГ ООД, ж.к. Младост 3, бл. 306, вх. 2, България 1712, София, Тел.: 02 9691691, E-mail: office@lirex.com, Факс: 02 9691691

URL: http://lirex.bg/.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 280000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 278884 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: №40/ОП-И/18 История / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на сървърно оборудване, масив за съхранение на данни, компютърна техника, СКС, мултифункционално устройство и токозахранващи устройства
Възложена е поръчка/обособена позиция

ДА

V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.01.2018 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КОНТРАКС АД, ул. Тинтява № 13, България 1113, София, Тел.: 02 9609777, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

URL: http://www.kontrax.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 280000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 242010 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 41/ОП-И/18 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на специализирано оборудване за изграждане на АИС за обработка на класифицирана информация
Възложена е поръчка/обособена позиция

ДА

V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.01.2018 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КОНТРАКС АД, ул. Тинтява № 13, България 1113, София, Тел.: 02 9609777, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

URL: http://www.kontrax.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 430000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 322601 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 42/ОП-И/18 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на автоматизирана информационна система за електронен документооборот
Възложена е поръчка/обособена позиция

ДА

V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.01.2018 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КОНТРАКС АД, ул. Тинтява № 13, България 1113, София, Тел.: 02 9609777, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

URL: http://www.kontrax.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 50000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 36999 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба по чл. 196, ал. 5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие, съгласно чл. 197, ал. 2 от ЗО

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2018 г.