Версия за печат

00055-2018-0003

BG-София: Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831913661

Държавна агенция Държавен резерв и военновременни запаси, ул. Московска № 3, За: Радослав Божков, България 1000, София, Тел.: 02 9210259, E-mail: rezerv@statereserve.bg, Факс: 02 9877977

Място/места за контакт: Държавна агенция Държавен резерв и военновременни запаси

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.statereserve.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.statereserve.bg/bg/profil-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.statereserve.bg/bg/profil-na-kupuvacha/obshhestveni-porchki/konsultantska-usluga-sglasno-zut-za-oczenka-na-sotvetstvie,-stroitelen-nadzor,-investitors/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Съобразно ЗДРВВЗ и ЗЗНН

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Консултантска услуга съгласно ЗУТ за оценка на съответствие, строителен надзор, инвеститорски контрол, конструктивно обследване и техническа паспортизация при текущ и основен ремонт, както и ремонти при аварийни ситуации в базите, предоставени за управление на ДА ДРВВЗ

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 26 (Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Складовите бази, предоставени за управление на ДА ДРВВЗ;
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Оценка на офертите по договор № ДД-2/23.01.2018г. за “Извършване на дейности по текущ и основен ремонт, както и ремонти при аварийни ситуации в базите, предоставени за управление на ДА ДРВВЗ“; 2. Контрол върху изготвянето на инвестиционни проекти на обектите; 3. Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти с основните изисквания към строежите съгласно изискванията на чл. 142, ал. 5 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/, включително съдействие за издаване на разрешения за строеж на обектите от заданието на Възложителя (при необходимост). 4. Координация и контрол на строителния процес и упражняване на строителен надзор съгласно изискванията на чл. 166 от ЗУТ по време на строителството, така че да се гарантира изпълнението на всички СМР в съответствие с одобрените инвестиционни проекти по всички части, с изискванията на българското законодателство и на Възложителя; 5. Упражняване на инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строително-монтажни и строително ремонтни работи с одобрените проекти и изискванията към строителните продукти за влагане в строителството. 6. Проверка на доставяните на обектите материали и оборудване, свързани с изпълнението на СМР, за съответствие с нормативните изисквания и разрешаване влагането им в строежите. 7. Контрол, отчетност и текущо приемане на строително-монтажните работи в съответствие с одобрените проекти и подписване на всички актове и протоколи по образеца на Наредба № 3/2003 г. и Закона за устройство на територията. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 8. Контрол на дейностите по безопасност и здраве по време на строителството, предвиден в чл. 11 от Наредба № 2/2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд. 9. Контрол на дейностите по пожарна безопасност на обектите и по опазване на околната среда. 10. Осигуряване издаването на всички документи в съответствие с действащото българско законодателство по време на проектирането, строителството и въвеждането на обектите в експлоатация и организиране предаването им на Възложителя, съгласно ЗУТ. 11. Изготвяне на конструктивно обследване и технически паспорти и/или актуализация на същите, съгласно Наредба № 5/2006 г. за техническите паспорти на строежите.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000, 71247000, 71248000, 71530000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството
Контрол на строителните работи
Контрол на проекта и документация
Строителни консултантски услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
817700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ускорена ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2018/S 044 - 097299 от 03.03.2018 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДД-30 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
Възложена е поръчка/обособена позиция

ДА

V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.04.2018 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Армоконсулт 2000 ООД, ул. Баба Илийца № 2, бл. 80, вх. Б, ет. 2, ап. 5, България 1612, София, Тел.: 00885 49288, E-mail: armoconsult2000@abv.bg, Факс: 00885 49288

URL: http://armoconsult2000@abv.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 817700 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 817700 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2018 г.