Версия за печат

00797-2018-0014

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

33. Комуникационна и компютърна техника


Решение номер 956 от дата 19.04.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Гергана Стоянова-ст. юрисконсулт в Дирекция ОП, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: ge.stoyanova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/admin/notice/viewpost/62/34114.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на нови, оригинални, нерециклирани консумативи за принтери и копирни машини за нуждите на Община Бургас по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1: Доставка на оригинални консумативи за принтери и МФУ.Обособена позиция № 2: Доставка на оригинални консумативи за копирни машини.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Регулярни доставки по заявки, в зависимост от нуждите на Възложителя на оригинални, нерециклирани консумативи за принтери, МФУ и копирни машини, за срок от 12 (дванадесет) месеца или до достигане на прогнозната стойност, посочена в поле II.2.6, за всяка от обособените позиции, в съответствие с изискванията на Възложителя от документацията за участие в настоящата процедура.Подробна информация относно необходимите нови оригинални, нерециклирани консумативи за принтери и МФУ по места на доставка е представена в Приложения № 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.4.,7.1.5. и 7.1.6., за обособена позиция № 1, и Приложения № 7.2.1., 7.2.2., 7.2.3., 7.2.4 за обособена позиция № 2, неразделна част от документацията за участие. Количеството се определя, съгласно необходимостта на Възложителя и заявените от него за доставка видове и количества консумативи.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 183333.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Посоченото обстоятелство изключва прилагането на ограничена процедура. Освен това не са на лице условията за провеждане на съзтезателен диалог или някоя от процедурите по договаряне - с обявление или без обявление, поради което безспорно са налице възможност и условия, обществената поръчка да бъде възложена чрез открита процедура. В допълнение с цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага чрез открита процедура с цел да защити обществения интерес и да насърчни конкуренцията, като се създадат равни условия и прозрачност при участие в процедурата. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачност при разходването на финансовите средства, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

1. Възложителят, предвижда подновявания по чл. 6, ал. 1 и 2 от ППЗОП, в следните случаи: 1.1. При възникване на необходимост от допълнителни консумативи, свързани с експлоатацията на устройствата; 1.2. За консумативи на устройства, закупени от Възложителя след датата на сключване на договор и неописани в настоящата поръчка. 1.3. В случай на обжалване на Решението за избор на изпълнител на следваща обществена поръчка, със същия предмет по реда на чл. 196 - 199 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията. 1.4. Подновяванията по чл. 6, ал. 1 и 2 от ППЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 12 месеца, в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност на всяка от обособените позиции. Важно! В прогнозната стойност, посочена в Раздел II.1.5), от обявлението на настоящата обществена поръчка са включени подновявания по чл. 6, ал. 1 и 2 от ППЗОП които Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 12 месеца, в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност на всяка от обособените позиции, както следва: За Обособена позиция 1, в размер до 13 333,33 лв. (тринадесет хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки) без включен ДДС или до 16 000,00 лв. (шестнадесет хиляди лева и 00 ст.) с включен ДДС. За Обособена позиция 2, в размер до 3 333,33 лева (три хиляди триста тридесети три лева и тридесети и три стотинки) без включен ДДС или до 4 000,00 лева (четири хиляди лева и 00 ст.) с включен ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.04.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Красимир Иванов Стойчев, длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгл. Заповед № 1190/04.05.2016 г.

VIII.2) Длъжност

Заместник- кмет "Финанси, бюджет и иикономика"