Версия за печат

00652-2018-0006

BG-Септември:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

4. Строителни конструкции


Решение номер 499 от дата 16.04.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000351825

BG423, Oбщина Септември, ул. Александър Стамболийски №37А, За: Кирил Герасимов, България 4490, Септември, Тел.: 03561 7777, E-mail: municipality@septemvri.org, Факс: 03561 7779

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.septemvri.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://profil.septemvri.org/index.php/obshtestveni-porachki/8-obshtestveni-porachki/146-96-00-8-18.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажните работи по проект: „Реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място към СОУ „Христо Ботев”.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмета на обществената поръчка се изразява в извършване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажните работи по проект: „Реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място към СОУ „Христо Ботев”. Цел: Изпълнението на поръчката цели успешно упражняване на строителен надзор по време на строително-монтажни/ремонтни работи, по проект: „Реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място към СОУ „Христо Ботев”, както и изготвяне на Окончателен доклад и технически паспорт по реда на ЗУТ. Срокът за изпълнение на настоящата поръчка е в рамките на подготовката и изпълнението на строително-монтажните работи по проект: „Реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място към СОУ „Христо Ботев”, но не по-късно от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол – Образец 15 /Акт 15/, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Срокът за изпълнение на СМР е до 360 (триста и шестдесет) календарни дни, считано от датата на откриване на строителната площадка с Протокол – образец 2 (2а), изготвен в съответствие с Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. За Дейност 1: „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажните работи” - Считано от датата на получено уведомление/известие от възложителя за стартиране на работата по упражняване на строителен надзор, със срок за изпълнение, до датата на подписване на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15) съставен на основание чл. 176, ал. 1 ЗУТ и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. За Дейност 2: Изготвяне на Окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и издаване на Технически паспорт на строежа по чл. 176 ,,б”, от ЗУТ – в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол – Образец 15 /Акт 15/, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Финансирането на обществената поръчка се осъществява по «Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.», Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“, Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ №: 13/07/2/0/00220/30.11.2017г., проект: „Реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място към СОУ „Христо Ботев”.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Процедурата не е разделена на обособени позиции, тъй като обхваща осъщестяването на пакет от взаимосвързани услуги/дейности, които немогат да бъдат обособени самостоятелно. Изготвянето на окончателния доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и издаването на Технически паспорт на строежа по чл. 176 ,,б”, от ЗУТ в изпълнение на дейност 2 от обществената поръчка, имат пряка връзка с упражнения строителен надзор по дейност 1 и отразяват всички детайли по неговото изпълнение.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 8607.11 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на услугите, позволява достатъчно точно да се определи Техническата спецификация, не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или процедури на договаряне, което дава възможност съгласно предвидените прагове в чл.20, ал.1 от ЗОП, обществената поръчка да бъде възложена по реда на открита процедура. Избрания ред на възлагане е продиктуван от прилагането на чл. 21, ал. 14 и ал. 15 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1,т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.04.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Явор Георгиев Митев

VIII.2) Длъжност

За Кмет на община Септември, съгласно Заповед №434/02.04.2018 г., и с делегирани правомощия по чл. 7 от ЗОП, съгласно Заповед №1135/01.08.2017 г.