Версия за печат

00530-2018-0021

BG-Варна:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

9. Инженерство, профил Отоплителни, вентилационни и климатизационни инсталации


Решение номер 3-18 от дата 13.04.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, За: Е. Христова, България 9002, Варна, Тел.: 052 360928, E-mail: e.hristova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка и монтаж на инверторни стенни климатици за работни помещения в административни сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Силистра и Шумен”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва доставка и монтаж, включващ свързване към електрическа мрежа на инверторни стенни климатици с мощност 9 000 BTU и 12 000 BTU, с параметри, подробно описани в раздел „Технически спецификации”. Същите се доставят, монтират и въвеждат в експлоатация в административните сгради на съответните дирекция/офис на ТД на НАП Варна в работно за администрацията време, съобразно подадената писмена заявка (по e-mail) от представител на Възложителя в срок до 20 (двадесет) дни от деня на получаване на заявката.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид това, че е необходимо да бъде доставено определено количество техника с едни и същи параметри, на различни места за монтаж, което с оглед безпроблемното изпълнение обуславя доставката да бъде извършена от един и същи изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 30000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид факта, че общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП, през настоящата година надвишава прага по чл.20, ал.1, т.1, б. "б" от ЗОП, следва да бъде проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.04.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Чавдар Янков Димитров

VIII.2) Длъжност

Зам.-директор на ТД на НАП Варна